Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. стъклото ми се прецака

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. стъклото ми се прецака

    Колеги прецака ми се ел. стъклото на Punto MK1.Къде мога да го занеса на майстор. И какви пари върви цялата машинка, ако се наложи да я сменям.

    #2
    как точно се прецака ? Чува ли се релето че цъка или и то не се чува ? Бръмчи ли като натиснеш копчето или ? Дай малко подробности ...

    Коментар


      #3
      Хм,и аз го имам този проблем .Сваля се до някаде и после почва да стържи и не продалжаваА всичко си цъка.В Франц ми изкаха 80 лв за машинка 2-ра употреба Но нямам сега време да сваля кората да вида какво е
      FIAT BRAVO 2.0 20v
      http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

      Коментар


        #4
        Аз за 40 лв. си намерих машинка 2-ра употреба-най често те се прецакват...смазване и профилактика не помага.
        Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

        Коментар


          #5
          dr_wolfy написа:
          Аз за 40 лв. си намерих машинка 2-ра употреба-най често те се прецакват...смазване и профилактика не помага.
          И аз за Типо-то ги взимах за 40 лв но зо Браво незнам колко струват
          FIAT BRAVO 2.0 20v
          http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

          Коментар


            #6
            стърже и като се свали не ще да се вдигне

            Коментар


              #7
              стъкло

              ела на срещата по навреме в неделя и ще разглобим кората и да го оправим ако не до италянеца друго
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Миналата седмица смених машинката. Цена нова: 126лв. Цена 2-ра у-ба: 120лв Проблема при мен беше скъсани "уши" на съеденителя. Непоправимо, освен ако не разполагаш със струг, фреза, добри шлосерски умения и здрави нерви. Трябва да се изработи една особена втулка с прорези. Предлагах чертеж и до 40лв. на "специалисти", но никой не се нави да я прави. Ей това, бялото е въпросния съеденител заедно със зъбното колело под него.
                Прикачени файлове
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Не е много по темата но на мен не ми работи задната чистачка.Моторчето ми е здраво и проблема при мен е в машинката.Някой знае ли дали разглобяване обикновенно помага или трябва да търся друга?Колко вървят горе долу на старо? Колата е Фиат Браво

                  Коментар


                    #10
                    за чистачката

                    можеда се разглоби оста на моторчето обикнотенно там клеасва за коя машинка казваш че не работи
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Не работи машинката, която движи задната чистачка.Ток стига до моторчето. Като подам за чистачката да тръгне, моторчето леко загрява. От тук си обяснявам, че се мъчи да завърти, но проблема е в машинката.

                      Коментар


                        #12
                        Ключаря ти е писал-клеясала ос.Сваляне,разглобяване и чистене.А вътре в моторчето има термозащита,затова още не е изгоряло.Ако имаш трудности-питай,разглобявал съм такива.
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          Най-вероятно е за втулки.
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Днес свалих машинката. Много яко е блокирала. Въпросът ми е от тук нататък как се разглобява. На първата снимка съм показал със стрелка някакви нитове и не знам как става. Благодаря!
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              lubobg написа:
                              Днес свалих машинката. Много яко е блокирала. Въпросът ми е от тук нататък как се разглобява. На първата снимка съм показал със стрелка някакви нитове и не знам как става. Благодаря!
                              Разглабя се лесно.Тази планка която е с нитовете заедно с зъбния сектор просто е надяната върху осите от двете страни.Едната осчица е на пластмасовото колело а другата е с втулката точно зад стрелката ти на снимката.Дърпай на горе смело и ще излезе.Това е най лесната от всички операции.Най трудното е да раздвижиш оста на самата чистачка.Защото от страната на чистачката вътре в пластмасовия водач на оста има гумен О пръстен който е основния виновник за блокирането на оста ама сега колкото и да му наливаш масла и тем подобни гъдели не пуска нищо на долу.Пробвай с леко почукване от към оста.Дано успееш поне малко да го излъжеш.От към корпуса е на лагерна втулка но там не клеясва толкова лесно.За смаска потърси в магазините за електронни компоненти има такава която е точно за смазване на пластмаса с метал.Доста е гъста но не се разтича от топлото.Струва левче и ще ти върши работа и на доста други места където има триене на пластмаса в метал.
                              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                              http://vbox7.com/play:124bedab

                              Коментар

                              Working...
                              X