Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак въпроси за съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак въпроси за съединител

    Прочетох темата за съединителите. Ползвах и търсачката, но не мога да си отговоря на въпроса - има ли нужда от смяна моят съединител. Колата е 99 Bravo 1.9JTD. Единственото, което ме кара да се замисля е притрисането при тръгване и притрисането при връщане от 3та на 2ра скорост. Много е мек и добре отделя, а предавките "влизат" идеално. Направо са приказка. Но това притрисане...Възможно ли е да е от нещо друго или да тръгвам по пътя на мъченика в мислене за марката на новия съединител? Дали няма нужда от проверка на масло в скоростна кутия или може да е от някой тампон (както бяха писали в другата тема)? Има ли начин за отрегулиране на този съединител? Това също беше написано в споменатата тема. В крайна сметка тази тема (която е записана като важна) само обърква. Толкова много и все различни мнения, че човек се замисля дали да се захваща въобще да го прави това... Не ми се ще да оставам без кола за няколко дни заради нещо, което може да се окаже, че не е за смяна. Когато купувах колата уж "тествах" съединителя. На 1ва и с ръчна - изгасваше колата, а не тръгваше. Един приятел нещо ръчка по нея и на 3та някакви тестове й прави, но също каза, че съединителя е ОК и да карам така. А притрисането дразни - подскача цялата предница.

    #2
    Да провериш нивото на маслото е елементарна процедура. В "масларница" вземат два лева, макар,че едва ли има отношение към проблема ти.Относно "многото и все-различни мнения", тук все-пак сме любителски, а не професионален форум... иначе нямаше да има сервизи, а само интернет форуми.Отговор на поставените от теб въпроси според мен може да даде сервиз... ,е и ние бихме могли да помогнем, но поне да си беше направил труда да дойдеш на някой от неделните срещи, още не сме станали братовчеди на Кашпировски (ако го помниш кой беше).Личното ми мнение, че или имаш за смяна някой тампон или демпферните пружини на диска са уморени, за това и толкова мек е съединителя ти!Но уверявам те, причината не е, че колата е Фиат, при ОСЕМ -ДЕВЕТ ГОДИШНО ВОЛВО тези проблеми са също доста често срещани.Успех!ПП... съединител на твоята кола компетентни механици сменят точно за 3 часа.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Аз залагам също на някой от тампоните на двигателя и предавателната кутия.Пробвай да потегляш с по високи обороти и сподели тогава има ли претрисането.Ако изчезне тогава определено ще се окаже тампон.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Това притрисане при тръгване се получава понякога и от лагера на съединителя, ако се скапва. Най добре иди в сервиз са го видят.
        In Tipo Veritas

        Фиат Типо 1.6 DOHC
        Фиат Стило 1.6

        Коментар


          #5
          Nino написа:
          ... ПП... съединител на твоята кола компетентни механици сменят точно за 3 часа.
          За 3 часа не знам как ще стане, но за 1 ден сигурно ще е готова.Не знам как е при останалите, но на моята свалихме магарето. Кутията излиза само 1см. в страни и толкова.Ако знаеш някоя гяволия, ще си от полза на човека
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #6
            Благодаря за информацията. На някоя от срещите ще се появя и ще се представя.П.П.За Volvo предлагам да не говорим и да не започваме със сравненията.

            Коментар


              #7
              s0me0ne написа:
              Благодаря за информацията. На някоя от срещите ще се появя и ще се представя.П.П.За Volvo предлагам да не говорим и да не започваме със сравненията.
              Да прав си, да не говорим,че "пяна ще ми избие на устата"... лека нощ!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Dodo 155 написа:
                Не знам как е при останалите, но на моята свалихме магарето. Кутията излиза само 1см. в страни и толкова.Ако знаеш някоя гяволия, ще си от полза на човека
                Не, няма гяволия, акъл, най-важното подемник и инструменти!09.00-12.15 бях на портала на сервиза!Апропо, скоростите се свалят естествено.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  Nino написа:
                  Да прав си, че "пяна ще ми избие на устата"... лека нощ!
                  Ако искаш мога да ти дам кръгче с някое от волвата. И ще усетиш разликата как като слезнеш от фиата и седнеш и покараш волвото все едно си обул истински обувки, а преди това си ходил с джапанки. Нито като возия, нито като качество, нито като каквото и да е освен цена не може да се конкурират. За активна и пасивна безопасност по-добре да не става въпрос.Карам фиат, защото това изпадна. Колата я харесвам въпреки проблемите й, но основно цената ми допада (за 18 годишен - перфектно), а и от време на време карам малко по-особено и след 4000 км на S40ката реших, че е по-добре да мачкам някоя сапунерка, а не Volvo-то.лека нощ

                  Коментар


                    #10
                    s0me0ne написа:
                    Ако искаш мога да ти дам кръгче с някое от волвата. И ще усетиш разликата как като слезнеш от фиата и седнеш и покараш волвото все едно си обул истински обувки, а преди това си ходил с джапанки. Нито като возия, нито като качество, нито като каквото и да е освен цена не може да се конкурират. За активна и пасивна безопасност по-добре да не става въпрос.Карам фиат, защото това изпадна. Колата я харесвам въпреки проблемите й, но основно цената ми допада (за 18 годишен - перфектно).лека нощ
                    Слязъл съм от Фиата(карам едно СУЗУКИ/ФИАТ), но пред очите са ми едно XC-90 и S-80,е аз разсъждавам не от гледната точка на 18 годишен.Синът ми е с 4-години по-голям от теб.Някой път ще ти сканирам една фактура да смяна на 1(един амортесьор) за 1200лв,дребни работи около него,труд, и общо 1630лв.Как беше притчата...."автомобилите не са това което бяха"...Наскоро прочетох една добра новина за Волво, че Форд искали да ги продават! А, ето можеш да се наслаждаваш!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Nino написа:
                      s0me0ne написа:
                      Ако искаш мога да ти дам кръгче с някое от волвата. И ще усетиш разликата как като слезнеш от фиата и седнеш и покараш волвото все едно си обул истински обувки, а преди това си ходил с джапанки. Нито като возия, нито като качество, нито като каквото и да е освен цена не може да се конкурират. За активна и пасивна безопасност по-добре да не става въпрос.Карам фиат, защото това изпадна. Колата я харесвам въпреки проблемите й, но основно цената ми допада (за 18 годишен - перфектно).лека нощ
                      Слязъл съм от Фиата(карам едно СУЗУКИ/ФИАТ), но пред очите са ми едно XC-90 и S-80,е аз разсъждавам не от гледната точка на 18 годишен.Синът ми е с 4-години по-голям от теб.Някой път ще ти сканирам една фактура да смяна на 1(един амортесьор) за 1100лв,дребни работи около него,труд, и общо 1500.Как беше притчата...."автомобилите не са това което бяха"...Наскоро прочетох една добра новина за Волво, че Форд искали да ги продават!
                      Човекът от къде да знае, че караш Сузи Драсни си го в подписа. :D

                      Коментар


                        #12
                        doofiat написа:
                        Човекът от къде да знае, че караш Сузи Драсни си го в подписа. :D
                        Няма пък!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          Да добавим и още едно мнение....от първия пост което разбрах е, че съединителя си е ок, в най-лошия случай имаш за смяна някой тампон на мотора/скоростите. А притрисането не се появява при тръгване щото при тръгване мотора се усуква на другата страна, но е въпрос на време
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар

                          Working...
                          X