Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъпково моторче - що е то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: Търся стъпков мотор или е нещо друго

    ivo-VE написа:
    Здравейте да се включа и аз с следния проблем.Значи от както температурите паднаха имам следния проблем. Паля колата с газ защото иначе гасне ако не изгасне не държи обороти каквито трябва да са и после дори и на загряла ми гасне при смяна на скоростите демек свободна . И това се повтаря постоянно . В момента си решавам този дерт по следния начин. Паля и държа газта около 1/2 мин. после гася обикновено сама гасне изчаквам 1/2 две и колата е готова оборотите са вече ок . Но в следващия момент тръгвам дигаш примерно 2000 оборота искаш да смениш на друга скорост и оборотите падат много рязко до нормалното но се получава едно придърпване на всяка скорост докато не позагрее малко после си падат плавно.Мисълта ми е какво може да е смененомап сензор- втора р.тем. датчик за вода -нов и втора с 2бртем. въздушен датчик-втора с 2 брстъпков мотор който е малко на кантар дали е читав- нов който се разглобих като дадох на контакт и после е разглобен по същия път и втора който е рем и почистенМоля давайте съвети че вече се изчерпах . Мерси предварително
    Сега чета из форумите че има самоучител eku след смяна на стъпков мотор , предполагам че важи и за другите другите датчици . Откачене на акумулатора за 15/20мин. и после се пали колата и се оставя да работи 10мин. без да се пипа газта за да може eku да се самообучи . Има ли нещо вярно в това

    Коментар


      #32
      Re: Търся стъпков мотор или е нещо друго

      ivo-VE написа:
      Сега чета из форумите че има самоучител eku след смяна на стъпков мотор , предполагам че важи и за другите другите датчици . Откачене на акумулатора за 15/20мин. и после се пали колата и се оставя да работи 10мин. без да се пипа газта за да може eku да се самообучи . Има ли нещо вярно в това
      Да, има нещо вярно в това.Ако искаш някой да ти помогне - напиши си модел, година , вид двигател, с/без АГу, вид АГУ на колата в подписа. Няма кой да чете 5 стрници назад, за да разбере каква точно кола караш.

      Коментар


        #33
        фиат марея бипаур 1.6 103 к 99 г. заводски метан

        Коментар


          #34
          ivo-VE написа:
          фиат марея бипаур 1.6 103 к 99 г. заводски метан
          завотски метан

          Коментар


            #35
            От всичко написано - не ти е читав МПХ = ’стъпков мотор" За парите дето си дал за излишни смени има поне 2 майстора които за 50% от тях досега да са я оправили.Аз дотук виждам минимум 120 -150 лв. още разходи за теб..... ако имаш късмет.

            Коментар


              #36
              u_bo написа:
              От всичко написано - не ти е читав МПХ = ’стъпков мотор" За парите дето си дал за излишни смени има поне 2 майстора които за 50% от тях досега да са я оправили.Аз дотук виждам минимум 120 -150 лв. още разходи за теб..... ако имаш късмет.
              Здрасти Днес е пробвах с няколко мпх втора ръка на студен двг и става по зле от мойте двете . Също пробвах и самообучението на ком. сложих си моето не много ново на 3г моторче което го разглобих и сглобих по ел .път оставих е да работи докато си загрее без газ за 15мин. и утре ще видя има ли ефект . Но си мисля че е другаде проблема дростелова клапа или нещо друго

              Коментар


                #37
                кола

                ето как става сложна му е схемата може и по простаhttp://vbox7.com/play:97cfa82b29http.../play:5ed5c99a а така е професионално https://www.youtube.com/watch?v=0Cnc_MzOzqc
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #38
                  кола

                  ето как става сложна му е схемата може и по простаhttp://vbox7.com/play:97cfa82b29http.../play:5ed5c99a а така е професионално https://www.youtube.com/watch?v=0Cnc_MzOzqc
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #39
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    ето как става сложна му е схемата може и по простаhttp://vbox7.com/play:97cfa82b29http.../play:5ed5c99a а така е професионално https://www.youtube.com/watch?v=0Cnc_MzOzqc
                    Това е много добър тест ама до колкото знам то работи на натоварване в с смисъл напрежение спрямо товар и изключва . Ако има износена рейка вътре ще работи на тоя е етап но натоварване ще сгъне и ще превърти . Ти как мислиш .Мерси за инфото

                    Коментар


                      #40
                      Здравейте,първо малко развитие по темата - вчера откарах колата при майстор,,, след направената диагностика и почистване на стъпково моторче, дросел и т.н. извода е че всичко работи, като според него проблемът е в газовия инжекцион. След диагностиката и изчистването на т.нар. "адаптации" на бензин колата се държи прилично и не гасне... известно време ще я карам на бензин и междувременно ще ходя при тези с газовата уредба...От други публикации по форумите се споменават различни възможности от настройки на газовата до проблем "да смесва горивата"... незнам дали е възможно и как може да се установи подобен проблем и към какво да насоча газаджиите?! Моля за съвет.

                      Коментар


                        #41
                        Относно питането на ivo-VE - преди настоящия проблем (който вероятно ще се окаже от газовата) също имах известен период, в който колата на празен ход не дършеше обороти и гаснеше - проблемът чувствително се подобри със смяна на стъпковото моторче, макар че може да има и друго... От изчетеното по форумите, колеги потенциалните причини се разшириха с: - ТПС потенционометър на дросела - дроселова клапа - бобинаНезнам дали е някое от тях, просто казвам какво съм прочел.Поздрави,

                        Коментар


                          #42
                          Re: кола

                          ivo-VE написа:
                          kluchar написа:
                          ето как става сложна му е схемата може и по простаhttp://vbox7.com/play:97cfa82b29http.../play:5ed5c99a а така е професионално https://www.youtube.com/watch?v=0Cnc_MzOzqc
                          Това е много добър тест ама до колкото знам то работи на натоварване в с смисъл напрежение спрямо товар и изключва . Ако има износена рейка вътре ще работи на тоя е етап но натоварване ще сгъне и ще превърти . Ти как мислиш .Мерси за инфото
                          Отвори дросела и провери байпаса за въздух дали случайно не е затлачен и остави стъпковия мотор на мира, по всичколичи че не и стига въздух на колата, но дори и с перфектен стъпков мотор прш запушен байпас все тая.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            Re: кола

                            S_BANKOV написа:
                            ivo-VE написа:
                            kluchar написа:
                            ето как става сложна му е схемата може и по простаhttp://vbox7.com/play:97cfa82b29http.../play:5ed5c99a а така е професионално https://www.youtube.com/watch?v=0Cnc_MzOzqc
                            Това е много добър тест ама до колкото знам то работи на натоварване в с смисъл напрежение спрямо товар и изключва . Ако има износена рейка вътре ще работи на тоя е етап но натоварване ще сгъне и ще превърти . Ти как мислиш .Мерси за инфото
                            Отвори дросела и провери байпаса за въздух дали случайно не е затлачен и остави стъпковия мотор на мира, по всичколичи че не и стига въздух на колата, но дори и с перфектен стъпков мотор прш запушен байпас все тая.
                            Към колегата "S_BANKOVДнес почистих дросела нямаше запушване никъде беше доста мръсен . Утре на сутринта на студено ще пробваме дано да има ефект . На кое казваш байпаса на маркуча от дросела към рейката на бензина ли или на този който е от колектора към мех. клапан на бен. рейка и двата маркуча са отпушени .

                            Коментар


                              #44
                              transacta написа:
                              Относно питането на ivo-VE - преди настоящия проблем (който вероятно ще се окаже от газовата) също имах известен период, в който колата на празен ход не дършеше обороти и гаснеше - проблемът чувствително се подобри със смяна на стъпковото моторче, макар че може да има и друго... От изчетеното по форумите, колеги потенциалните причини се разшириха с: - ТПС потенционометър на дросела - дроселова клапа - бобинаНезнам дали е някое от тях, просто казвам какво съм прочел.Поздрави,
                              До transacta Всички тези неща са пробвани на различни етапи а днес и дросела .Поздрави:

                              Коментар


                                #45
                                Успех, съжалявам че не мога да съм полезен с друга идея

                                Коментар

                                Working...
                                X