Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скоростите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със скоростите

    Проблема се изразява в това, че много рядко (но все пак по 1-2 пъти на ден) ми се случва при потегляне на светофар при първо натискане на съединителя не иска да влиза 1-ва. Трябва да пусна и натисна отново съединителя. Както съм писал случва се рядко и то само като съм спрял при включване на 1-ва. От какво може да е проблема или това е нормално за фиат. П.П. Автомобила е Фиат Брава 1,4 12V 98-a
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Сменял ли си маслото в скоростите и гледал ли си какво е нивото му? А съединителя?Този проблем не може да бъде "нормално" за нито една марка автомобили.
    Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

    Коментар


      #3
      kkp написа:
      Сменял ли си маслото в скоростите и гледал ли си какво е нивото му? А съединителя?Този проблем не може да бъде "нормално" за нито една марка автомобили.
      Не не съм сменял нито едното нито другото. А как мога да проверя нивото на маслото в скоростите?
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #4
        При мен Пунто 1.1 го има същото проблемче, сменяно е маслото в скоростите и нивото е добре.
        Пунто 1.1 1994 г.

        Коментар


          #5
          Първо трябва да се провери маслото в скоростите и след това да се гледа съединителя.Обикновено признаците за отишъл съединител са - по-ниско отлепяне, буксуване и леко втвърдяване.
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #6
            И при мен го има проблема, сменено е маслото в скоростите и жилото. Съединителя отлепя както си го настроя от жилото. Рядко се случва и съм свикнал вече и така си карам 3-та година
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              spark написа:
              И при мен го има проблема, сменено е маслото в скоростите и жилото. Съединителя отлепя както си го настроя от жилото. Рядко се случва и съм свикнал вече и така си карам 3-та година
              Мда наистина рядко се случва. Даже малко пресилих като написах по 1-2 пъти на ден. По скоро веднъж на 2 дена . Но все пак съм го забелязал този проблем. Съединителя мисля, че е ОК. Отделя си нормално не се втвърдява, не буксува. А и никои не ми отговори как да видя в какво състояние е маслото.
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                #8
                noriaga написа:
                spark написа:
                И при мен го има проблема, сменено е маслото в скоростите и жилото. Съединителя отлепя както си го настроя от жилото. Рядко се случва и съм свикнал вече и така си карам 3-та година
                Мда наистина рядко се случва. Даже малко пресилих като написах по 1-2 пъти на ден. По скоро веднъж на 2 дена . Но все пак съм го забелязал този проблем. Съединителя мисля, че е ОК. Отделя си нормално не се втвърдява, не буксува. А и никои не ми отговори как да видя в какво състояние е маслото.
                Има пробка, която се отвива с шестограм. Гледай по посока на скоростната кутия и няма да я сбъркаш. За да провериш обаче, трябва да качиш колата на стенд или поне да си осигуриш някакъв достъп до скоростната кутия ...

                Коментар


                  #9
                  Колата трябва да е на равно и гледай да не развиеш долната пробка, че от там се източва Намират се някъде под акумулатора, даже се виждат като огледаш около него. Нивото на маслото трябва да е до горната пробка, може да бръкнеш с пръст да провериш, но трябва колата да е на равно. Не е проблема в маслото, мойто го смених, а старото беше бистро като ново. То по принцип не пише, че трябва да се сменя но скоро ще ударя 200хил. км
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    От съединителя е, 1ва предавка няма синхронизатор и с масло и без масло влиза еднакво Между другото не е лошо човек да си включва първа винаги с междинна газ и двойно амбреиране (от 2ра към 1ва), на мен ми е навик при всички предавки от рали спорта преди

                    Коментар


                      #11
                      noriaga написа:
                      Не не съм сменял нито едното нито другото. А как мога да проверя нивото на маслото в скоростите?
                      Колегите да писали как става. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E%F1%F2%E8Но считам, че във всяка масларница за два лева ще ти проверят нивото на маслото.Около 1.98л събират скоростите, така,че с маслото трябва да се внимава.Най добре е да сложиш TUTELA 75W-80 ZCSYNT (или друго синтетично масло със същата формула) с него скоростите ще се чувстват най-добре зимата.
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Маслото за скоростите при Брава 1.4 е точно 1.5л. Сменял съм го и знам колко остана от втората опаковка Тутела - те са разграфени отстрани - точно 0.5л остана от 2х1л. В ръководството пише, че събира 1.7л, но аз толкова не можах да налея, а колата беше на подемник и наливахме бавно около 5 мин. После след малко каране се опитахме да долеем, но пак си беше догоре.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          spark написа:
                          Маслото за скоростите при Брава 1.4 е точно 1.5л. Сменял съм го и знам колко остана от втората опаковка Тутела - те са разграфени отстрани - точно 0.5л остана от 2х1л. В ръководството пише, че събира 1.7л, но аз толкова не можах да налея, а колата беше на подемник и наливахме бавно около 5 мин. После след малко каране се опитахме да долеем, но пак си беше догоре.
                          На мотор 1.4 е 1,5л., а на всички останали дизел/бензин, без значение е 1,98л., както е написал Нино
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар


                            #14
                            maiden написа:
                            От съединителя е, 1ва предавка няма синхронизатор и с масло и без масло влиза еднакво Между другото не е лошо човек да си включва първа винаги с междинна газ и двойно амбреиране (от 2ра към 1ва), на мен ми е навик при всички предавки от рали спорта преди
                            Не е - и аз го имам проблема и то по 10....20 пъти дневно. Съединителя ми е чисто нов Валео. И преди и след смяната го имам. Решавам го като включа на 2_ра и после първа и готово. Проблема май е в скоростите. Маслото ми е до пробката.

                            Коментар


                              #15
                              1115 написа:
                              maiden написа:
                              От съединителя е, 1ва предавка няма синхронизатор и с масло и без масло влиза еднакво Между другото не е лошо човек да си включва първа винаги с междинна газ и двойно амбреиране (от 2ра към 1ва), на мен ми е навик при всички предавки от рали спорта преди
                              Не е - и аз го имам проблема и то по 10....20 пъти дневно. Съединителя ми е чисто нов Валео. И преди и след смяната го имам. Решавам го като включа на 2_ра и после първа и готово. Проблема май е в скоростите. Маслото ми е до пробката.
                              И аз така го решавам и всичко си е ОК.
                              Пунто 1.1 1994 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X