Проблема се изразява в това, че много рядко (но все пак по 1-2 пъти на ден) ми се случва при потегляне на светофар при първо натискане на съединителя не иска да влиза 1-ва. Трябва да пусна и натисна отново съединителя. Както съм писал случва се рядко и то само като съм спрял при включване на 1-ва. От какво може да е проблема или това е нормално за фиат. П.П. Автомобила е Фиат Брава 1,4 12V 98-a
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скоростите
Collapse
X
-
kkp написа:Сменял ли си маслото в скоростите и гледал ли си какво е нивото му? А съединителя?Този проблем не може да бъде "нормално" за нито една марка автомобили.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Първо трябва да се провери маслото в скоростите и след това да се гледа съединителя.Обикновено признаците за отишъл съединител са - по-ниско отлепяне, буксуване и леко втвърдяване.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
spark написа:И при мен го има проблема, сменено е маслото в скоростите и жилото. Съединителя отлепя както си го настроя от жилото. Рядко се случва и съм свикнал вече и така си карам 3-та годинаFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:spark написа:И при мен го има проблема, сменено е маслото в скоростите и жилото. Съединителя отлепя както си го настроя от жилото. Рядко се случва и съм свикнал вече и така си карам 3-та година
Коментар
-
Колата трябва да е на равно и гледай да не развиеш долната пробка, че от там се източва Намират се някъде под акумулатора, даже се виждат като огледаш около него. Нивото на маслото трябва да е до горната пробка, може да бръкнеш с пръст да провериш, но трябва колата да е на равно. Не е проблема в маслото, мойто го смених, а старото беше бистро като ново. То по принцип не пише, че трябва да се сменя но скоро ще ударя 200хил. кмFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
noriaga написа:Не не съм сменял нито едното нито другото. А как мога да проверя нивото на маслото в скоростите?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Маслото за скоростите при Брава 1.4 е точно 1.5л. Сменял съм го и знам колко остана от втората опаковка Тутела - те са разграфени отстрани - точно 0.5л остана от 2х1л. В ръководството пише, че събира 1.7л, но аз толкова не можах да налея, а колата беше на подемник и наливахме бавно около 5 мин. После след малко каране се опитахме да долеем, но пак си беше догоре.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Маслото за скоростите при Брава 1.4 е точно 1.5л. Сменял съм го и знам колко остана от втората опаковка Тутела - те са разграфени отстрани - точно 0.5л остана от 2х1л. В ръководството пише, че събира 1.7л, но аз толкова не можах да налея, а колата беше на подемник и наливахме бавно около 5 мин. После след малко каране се опитахме да долеем, но пак си беше догоре.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
maiden написа:От съединителя е, 1ва предавка няма синхронизатор и с масло и без масло влиза еднакво Между другото не е лошо човек да си включва първа винаги с междинна газ и двойно амбреиране (от 2ра към 1ва), на мен ми е навик при всички предавки от рали спорта преди
Коментар
-
1115 написа:maiden написа:От съединителя е, 1ва предавка няма синхронизатор и с масло и без масло влиза еднакво Между другото не е лошо човек да си включва първа винаги с междинна газ и двойно амбреиране (от 2ра към 1ва), на мен ми е навик при всички предавки от рали спорта предиПунто 1.1 1994 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар