Когато паля колата трябва малко повечко да задаржа ключа за да запали. Ако я угася и пак реша да я запаля веднага пали от раз.От какво може да бъде? Не е голям проблем, откак съм я взел е така и съм й свикнал. Ама взе да ме дразни. Сменени свещи, бенз.филтър, слаган е редекс за чистене на дюза и все си е така. Изчаквам и индикацията на дюзата да загасне за да запаля, чувам и бензиновата помпата как заработва. При повторното палене и без да изчаквам индикацията си пали от раз...колата е Пунто 1.1 94 г.добавям и кабели за свещите....(забравих)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно първо палене без значение по кое време.
Collapse
X
-
И при мен е така: Пунто 1.1 ’96Освен филтри масло и свещи съм сменил и кабелите на свещите - никакъв ефект ... почвам да се замислям за горивен филтър или датчик на коляновия вал ... но и двете нито ги знам къде са нито как се проверяват или разглобяват.btw. Забравих да спомена, че напоследък ми се случва като запаля и тръгна веднага да ми загасне като отпусна газ-та и после като запаля пак няма проблеми глъхне но се задържа и не гасне .... и още нещо ... като съм на празен ход и подам рязко газ се получава едно буботене (прекъсване) и бавно вдигане на оборотите. Като вдигне веднъж обороти няма проблеми "изрязва" се нормално. Проблемът е само между 1000 и 2000 оборота. Ако стара ми лада 2105 беше "жива" щях вече да съм разглобил ускорителната помпа и щях да прегледам нивото на горивото в карбурата и т.н. ... ама на тая "моноинджекция" ... само гледам умно ... Последно като карах извънградско ми гореше точно 5л/100. Кажете ако може кое мога да си проверя и прегледам без да ходя по майстори (Не че имам нещо против Тях просто в Бс няма такива)FIAT Punto 55 S
FIAT Doblo 1.3 Multijet
-
Колеги,ако преди това сте карали коли с карбураторна горивна система и правите сравнение с тях,нормално е ,инжекционите не палят на "половин оборот" при първоначално пускане,както карбураторните...Най-добре първо сравнете с кола от същия модел и ДВГ как се държи и ако има чуствителна разлика,тогава си мислете за нещо нередно...Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
vesko.t предполагам че си прав .... скоро (поне 2) години не бях карал бензинова кола и днес с "завист" гледах един колега със същото Пунто 1.1 запали на четвърт ама на газ ....Само че това прекъсване на ниски обороти определено не е нормално .... лошото е че в момнета съм малко безпаричен и се чудя дали си заслужава да поддържам бензинова кола т.е. - бензин, ламбда сонди, ТПС-та и МАР и какви ли не други датчици за по 50лв. минимум и то само ако има кой да ти каже къде е проблема, иначе "сигурно е от това" ... "ами май не е ... що не вземеш другия датчик ... и т.н." Алтернативата е газ естествено .... бутилка и изпарител ... по-малко чаркове => по-малко проблеми .... май стана имаш Computrer имаш проблеми ... нямаш Computer нямаш проблеми ... ама пусто като не правят вече карбуратори :DFIAT Punto 55 S
FIAT Doblo 1.3 Multijet
Коментар
-
g0g40 написа:vesko.t предполагам че си прав .... скоро (поне 2) години не бях карал бензинова кола и днес с "завист" гледах един колега със същото Пунто 1.1 запали на четвърт ама на газ ....Само че това прекъсване на ниски обороти определено не е нормално .... лошото е че в момнета съм малко безпаричен и се чудя дали си заслужава да поддържам бензинова кола т.е. - бензин, ламбда сонди, ТПС-та и МАР и какви ли не други датчици за по 50лв. минимум и то само ако има кой да ти каже къде е проблема, иначе "сигурно е от това" ... "ами май не е ... що не вземеш другия датчик ... и т.н." Алтернативата е газ естествено .... бутилка и изпарител ... по-малко чаркове => по-малко проблеми .... май стана имаш Computrer имаш проблеми ... нямаш Computer нямаш проблеми ... ама пусто като не правят вече карбуратори :DAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
И при мен пали трудно Брава 1.6 (даже мислех днес тема да пускам)... ама не че завърта и не пали, а първия път като завъртя ключа просто нищо не се случва. Така е от около седмица - седмица и половина...Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
-
колеги имам го същия проблем на Пунто гт.Когато колата е седяла повече време без да се пали /повече от 1 денонощие/ без значение по кое време я паля прави някви магарии и не иска да пали веднага. Започва да върти след около 2сек. започва да припалва и като стар москвич върти и припатква някой цилиндър.Пускам ключа въртя пак и пали от раз. От 2 седмици се чудя от какво може да е това .Смених си свещите, филтрите мисля че малко по добре пали ,но го прави пак. Замерихме налягането от бензиновата помпа и се оказва, че на контакт когато не е запалена колата няма налягане и помпата не работи.В момента в който почна да въртя на стартер налягането започва да идва и стига 2бар при запалена кола вече. Та питането ми е на всички пунтовци ли са им така бензиновите помпи - когато не работи двигателя и си на контакт да няма налягане от помпата.Punto 1.4 gt
Коментар
-
На моето след подаване на контакт светва лампата на инжекцията, помпата се чува че качва, после и двете спират и тогава паля. Забелязах че в горещото пали по-трудно, когато е хладно пали на четвърт, отдавам го на изпаренията в бензина в горещото и на плътния поток бензин в хладно време.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Възможно е трудното палене да е от различни свещи. Като марка, не като спесификации. Забелязах чес опигинални шампионки моето Типо пали от 1-вия път, от четвърт оборот, с Бриск - от 2-ро развъртане, първи път. На газ от 3-то понякога, първи път.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
jblmusic написа:Предполагам си взимате свещи по каталог за вашия модел кола от съответния производителFIAT Punto 55 S
FIAT Doblo 1.3 Multijet
Коментар
-
Ре: Трудно първо палене без значение по кое време.
mmony написа:Когато паля колата трябва малко повечко да задаржа ключа за да запали. Ако я угася и пак реша да я запаля веднага пали от раз.От какво може да бъде? Не е голям проблем, откак съм я взел е така и съм й свикнал. Ама взе да ме дразни. Сменени свещи, бенз.филтър, слаган е редекс за чистене на дюза и все си е така. Изчаквам и индикацията на дюзата да загасне за да запаля, чувам и бензиновата помпата как заработва. При повторното палене и без да изчаквам индикацията си пали от раз...колата е Пунто 1.1 94 г.добавям и кабели за свещите....(забравих)FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар