Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно първо палене без значение по кое време.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно първо палене без значение по кое време.

    Когато паля колата трябва малко повечко да задаржа ключа за да запали. Ако я угася и пак реша да я запаля веднага пали от раз.От какво може да бъде? Не е голям проблем, откак съм я взел е така и съм й свикнал. Ама взе да ме дразни. Сменени свещи, бенз.филтър, слаган е редекс за чистене на дюза и все си е така. Изчаквам и индикацията на дюзата да загасне за да запаля, чувам и бензиновата помпата как заработва. При повторното палене и без да изчаквам индикацията си пали от раз...колата е Пунто 1.1 94 г.добавям и кабели за свещите....(забравих)
    Пунто 1.1 1994 г.

    #2
    И при мен е така: Пунто 1.1 ’96Освен филтри масло и свещи съм сменил и кабелите на свещите - никакъв ефект ... почвам да се замислям за горивен филтър или датчик на коляновия вал ... но и двете нито ги знам къде са нито как се проверяват или разглобяват.btw. Забравих да спомена, че напоследък ми се случва като запаля и тръгна веднага да ми загасне като отпусна газ-та и после като запаля пак няма проблеми глъхне но се задържа и не гасне .... и още нещо ... като съм на празен ход и подам рязко газ се получава едно буботене (прекъсване) и бавно вдигане на оборотите. Като вдигне веднъж обороти няма проблеми "изрязва" се нормално. Проблемът е само между 1000 и 2000 оборота. Ако стара ми лада 2105 беше "жива" щях вече да съм разглобил ускорителната помпа и щях да прегледам нивото на горивото в карбурата и т.н. ... ама на тая "моноинджекция" ... само гледам умно ... Последно като карах извънградско ми гореше точно 5л/100. Кажете ако може кое мога да си проверя и прегледам без да ходя по майстори (Не че имам нещо против Тях просто в Бс няма такива)
    FIAT Punto 55 S
    FIAT Doblo 1.3 Multijet

    Коментар


      #3
      Колеги,ако преди това сте карали коли с карбураторна горивна система и правите сравнение с тях,нормално е ,инжекционите не палят на "половин оборот" при първоначално пускане,както карбураторните...Най-добре първо сравнете с кола от същия модел и ДВГ как се държи и ако има чуствителна разлика,тогава си мислете за нещо нередно...
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        vesko.t предполагам че си прав .... скоро (поне 2) години не бях карал бензинова кола и днес с "завист" гледах един колега със същото Пунто 1.1 запали на четвърт ама на газ ....Само че това прекъсване на ниски обороти определено не е нормално .... лошото е че в момнета съм малко безпаричен и се чудя дали си заслужава да поддържам бензинова кола т.е. - бензин, ламбда сонди, ТПС-та и МАР и какви ли не други датчици за по 50лв. минимум и то само ако има кой да ти каже къде е проблема, иначе "сигурно е от това" ... "ами май не е ... що не вземеш другия датчик ... и т.н." Алтернативата е газ естествено .... бутилка и изпарител ... по-малко чаркове => по-малко проблеми .... май стана имаш Computrer имаш проблеми ... нямаш Computer нямаш проблеми ... ама пусто като не правят вече карбуратори :D
        FIAT Punto 55 S
        FIAT Doblo 1.3 Multijet

        Коментар


          #5
          g0g40 написа:
          vesko.t предполагам че си прав .... скоро (поне 2) години не бях карал бензинова кола и днес с "завист" гледах един колега със същото Пунто 1.1 запали на четвърт ама на газ ....Само че това прекъсване на ниски обороти определено не е нормално .... лошото е че в момнета съм малко безпаричен и се чудя дали си заслужава да поддържам бензинова кола т.е. - бензин, ламбда сонди, ТПС-та и МАР и какви ли не други датчици за по 50лв. минимум и то само ако има кой да ти каже къде е проблема, иначе "сигурно е от това" ... "ами май не е ... що не вземеш другия датчик ... и т.н." Алтернативата е газ естествено .... бутилка и изпарител ... по-малко чаркове => по-малко проблеми .... май стана имаш Computrer имаш проблеми ... нямаш Computer нямаш проблеми ... ама пусто като не правят вече карбуратори :D
          Бе на жената Пунтака (само че 1,2) както и Бравата ми палят от четвърт оборот. Забавеното първо палене за мен е възможно да е клапана който не позволява да се връща бензина в резервоара. Птосто като поседи колата се изпразват горивопроводите.А за прекъсванета - лично аз предполагам че стъпковия ти мотор е зел, дал... Пробвай да го изключиш преди да запалиш и виж какво ще стане. Възможно е да не ти изгасне чек лампата в този случай, не съм сигурем. Намира се на дроселовата клапа - нещо като бутон който натиска малко газта, играе и ролята на смукач...
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            И при мен пали трудно Брава 1.6 (даже мислех днес тема да пускам)... ама не че завърта и не пали, а първия път като завъртя ключа просто нищо не се случва. Така е от около седмица - седмица и половина...
            Fiat Brava 1.6
            Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
            Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

            Коментар


              #7
              колеги имам го същия проблем на Пунто гт.Когато колата е седяла повече време без да се пали /повече от 1 денонощие/ без значение по кое време я паля прави някви магарии и не иска да пали веднага. Започва да върти след около 2сек. започва да припалва и като стар москвич върти и припатква някой цилиндър.Пускам ключа въртя пак и пали от раз. От 2 седмици се чудя от какво може да е това .Смених си свещите, филтрите мисля че малко по добре пали ,но го прави пак. Замерихме налягането от бензиновата помпа и се оказва, че на контакт когато не е запалена колата няма налягане и помпата не работи.В момента в който почна да въртя на стартер налягането започва да идва и стига 2бар при запалена кола вече. Та питането ми е на всички пунтовци ли са им така бензиновите помпи - когато не работи двигателя и си на контакт да няма налягане от помпата.
              Punto 1.4 gt

              Коментар


                #8
                На моето след подаване на контакт светва лампата на инжекцията, помпата се чува че качва, после и двете спират и тогава паля. Забелязах че в горещото пали по-трудно, когато е хладно пали на четвърт, отдавам го на изпаренията в бензина в горещото и на плътния поток бензин в хладно време.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Бензиновата помпа компютъра ли я командва или само ел. инсталацията?
                  Punto 1.4 gt

                  Коментар


                    #10
                    Възможно е трудното палене да е от различни свещи. Като марка, не като спесификации. Забелязах чес опигинални шампионки моето Типо пали от 1-вия път, от четвърт оборот, с Бриск - от 2-ро развъртане, първи път. На газ от 3-то понякога, първи път.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Моите са ланчия и както писах по-горе не винаги пали по един и същи начин.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Предполагам си взимате свещи по каталог за вашия модел кола от съответния производител защо трябва да имате някакви проблеми от тях като по - трудно палене и т.н след това?
                        Punto 1.4 gt

                        Коментар


                          #13
                          jblmusic написа:
                          Предполагам си взимате свещи по каталог за вашия модел кола от съответния производител
                          Искаш ли да ти дам чисто новият ми комплект кабели за свещи ... ама после да не ме гониш да ме биеш.Още ме е яд за тея ментета - купени от читав магазин и уж маркови ама ... карай ще пусна отделна тема тея дни за да се оплача. Само чакам да ми мине малко че мого съм насъбрал .....
                          FIAT Punto 55 S
                          FIAT Doblo 1.3 Multijet

                          Коментар


                            #14
                            сори колега наистина дано никой не попада на такива ментета или ако са менте поне да са хубави ментета
                            Punto 1.4 gt

                            Коментар


                              #15
                              Ре: Трудно първо палене без значение по кое време.

                              mmony написа:
                              Когато паля колата трябва малко повечко да задаржа ключа за да запали. Ако я угася и пак реша да я запаля веднага пали от раз.От какво може да бъде? Не е голям проблем, откак съм я взел е така и съм й свикнал. Ама взе да ме дразни. Сменени свещи, бенз.филтър, слаган е редекс за чистене на дюза и все си е така. Изчаквам и индикацията на дюзата да загасне за да запаля, чувам и бензиновата помпата как заработва. При повторното палене и без да изчаквам индикацията си пали от раз...колата е Пунто 1.1 94 г.добавям и кабели за свещите....(забравих)
                              Ами и аз съм така,решението е просто-изчакаи два пъти или три да спре да жужи помпата на инжектора и ще ти пали само като види ключ!
                              FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
                              FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
                              LANCIA Ypsilon Elefantino blu
                              http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                              http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

                              Коментар

                              Working...
                              X