някой колега с купе има ли представа дали може да се разглобят фаровете - опушени са пластмасите и на къси нема никой ,ако това е нормално да си сядам на задника и да карам
някой колега с купе има ли представа дали може да се разглобят фаровете - опушени са пластмасите и на къси нема никой ,ако това е нормално да си сядам на задника и да карам
На купето не знам как са фаровете.Но на брава я правих тази операция по принуда.Стъклото е залепено с мастика и като се нагрява внимателно с пистолет за горещ въздух първо стъклото много лесно се отлепва.Самото стъкло го залях с някакъв препарат за загорели тенджери и се изчисти идеално а рефлектора без да го пипам и търкам с препарат за миене на прозорци.Измиване с хладка вода и изплакване с малко дестилирана за да не остане на петна ако е вровита водата. И всичко по обратния ред. Като за залепване после използвах чер силикон.Всъщност ми предстои тия дни подобна манипула само че смяна на рефлектор защото се е обелил.
Единственото което може да залепи "мастиката" е задника за стола. Е, това го могат и някои други питиета
Приемам го като закачка и можеш все пак да качеш някакво търковско наименование , но тук при нас всички така го знаят.Получило се е заимстването както е станало вероятно с СЕМЕРИНГ .
Продават в тубички като за паста за зъби силикон за аквариуми... По ламарините на гаража, където имаше болтове и капеше намазах с такъв силикон и не е мръднал, а лятото как се напичат тея ламарини не е истина А и течната гарнитура за картер хич не е зле, няма къртене после... ама ако трябва пак да се отваря фата ще има доста зор.
някой колега с купе има ли представа дали може да се разглобят фаровете - опушени са пластмасите и на къси нема никой ,ако това е нормално да си сядам на задника и да карам
Сигурен ли си, че фаровете на Купето са мръсни отвътре? Защото на тези коли им матират отвън и започват да се люпят Иначе защо не пробваш да ги свалиш и на мивката с веро и вода да ги измиеш отвътре като наливаш водата от отворите за крушките, после ги оставяш да се отцедят хубаво и на слънце. Резултата е впечатляващ По този начин съм мил фаровете на 2 БМВта и от опит ти казвам, че това е най-лесният начин! Успех!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
До колкото си спомням, "стъклата" на фаровете на Фиат Купе всъщност са от карбон и това им е единия от косурите потъмняват с времето и се лющят. поправете ме ако бъркам.
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ... Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
До колкото си спомням, "стъклата" на фаровете на Фиат Купе всъщност са от карбон и това им е единия от косурите потъмняват с времето и се лющят. поправете ме ако бъркам.
Не са ли от Слюда? Но и за това има лек!Който има този проблем да каже ще го свържа с един човек, който ми спомена, че ги правел като нови Мойте и двата са чисто нови и нямам такъв проблем за сега
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
До колкото си спомням, "стъклата" на фаровете на Фиат Купе всъщност са от карбон и това им е единия от косурите потъмняват с времето и се лющят. поправете ме ако бъркам.
До колкото си спомням, "стъклата" на фаровете на Фиат Купе всъщност са от карбон и това им е единия от косурите потъмняват с времето и се лющят. поправете ме ако бъркам.
Поликарбонат - съвсем различно е.
Сори, грешката е в моя телевизор...
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ... Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар