Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Междуосово разстояние на Браво,Брава,Мареа и Мареа Уикенд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Междуосово разстояние на Браво,Брава,Мареа и Мареа Уикенд

    Ако сте се заглеждали колеги в сервизните ръководства на четирите модификации ще забележите ,че всичките са с едно и също междуосово разстояние.Аз като гледам малко не мога да повярвам ама и тук в Кандахар няма такива коли да измеря реално.Дори разликата между дължините им не е кой знае каква ,а бравото си личи че е късо.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Re: Междуосово разстояние на Браво,Брава,Мареа и Мареа Уикен

    Tornado написа:
    Ако сте се заглеждали колеги в сервизните ръководства на четирите модификации ще забележите ,че всичките са с едно и също междуосово разстояние.Аз като гледам малко не мога да повярвам ама и тук в Кандахар няма такива коли да измеря реално.Дори разликата между дължините им не е кой знае каква ,а бравото си личи че е късо.
    Аз сменях задният мост на Бравата.Като отидох в моргата премерих един и всичко съвпада.Има разлики обаче в барабанити(малки и голими)и с дискове.Искам да кажа че ми излезе много по евтино да сменя целият мост отколкото да правя стария с оригиналните части които предлагат по магазините. [/list]
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      Re: Междуосово разстояние на Браво,Брава,Мареа и Мареа Уикен

      Tornado написа:
      Ако сте се заглеждали колеги в сервизните ръководства на четирите модификации ще забележите ,че всичките са с едно и също междуосово разстояние.Аз като гледам малко не мога да повярвам ама и тук в Кандахар няма такива коли да измеря реално.Дори разликата между дължините им не е кой знае каква ,а бравото си личи че е късо.
      Какво ти е чудно, това са бюджетни коли, т.е. ползват се много общи неща. А ако ти кажа че цялата база е взета 1/1 от Типо/Темпра? А за дължините - Браво 4025мм., нашите 4485мм.
      Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
      Renault Safrane 2.0 16V

      Коментар


        #4
        Ами какво те учудва това?Това си е една и съща кола с различна ламарина...За това винаги съм твърдял, че всичко е идентично, докато не стана спор, че броня от Марея нямало да стане на Браво, защото уж Мареята била по-широка. Да ама не, като се доказа, че става.Даже Бравото е най-широко като вътрешно пространство вярно с 2-3мм някъде беше ама факт.Та разликата между уж много по-малкото Браво и най-голямата - Марея (комби) е приблизително 130кг.Вярно това са си доста килограми, ама разликата между комбито и седана е приблизително 30кг, което мисля, че въобще даже не може да се забележи.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Излиза че Бравата трябва да вози като Мареа, щото окачването е изцяло идентично. На практика обаче не е така.Аз за това бях пуснал една тема за возията, би трябвало да има сериозни разлики, поне в материалите. Ако е в теглото...ми да сложа 100кг в багажника на бравата, е няма да вози като Мареа.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            BO написа:
            Ами какво те учудва това?Това си е една и съща кола с различна ламарина...За това винаги съм твърдял, че всичко е идентично, докато не стана спор, че броня от Марея нямало да стане на Браво, защото уж Мареята била по-широка. Да ама не, като се доказа, че става.Даже Бравото е най-широко като вътрешно пространство вярно с 2-3мм някъде беше ама факт.Та разликата между уж много по-малкото Браво и най-голямата - Марея (комби) е приблизително 130кг.Вярно това са си доста килограми, ама разликата между комбито и седана е приблизително 30кг, което мисля, че въобще даже не може да се забележи.
            Разликата според мен идва от предната врата на Бравото.Понеже е двуврато и за да се осигури по голямо прострнство за влизане отзад би трябвало тя да е по дълга.Иначе предница на Браво,Брава и Мареа едно към едно с единствена разлика във броните които може да си ги въртите както искате на въпросните три модела.Ако може някой да каже колко е разликата във вратите на Браво и Брава.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              GTipo написа:
              Излиза че Бравата трябва да вози като Мареа, щото окачването е изцяло идентично. На практика обаче не е така.
              Наистина не е така, окачването е различно. Не знам до колко, но със сигурност биалетките не са еднакви. От тук, вече по пътя на логиката, стабилизиращата щанга и носачите би трябвало да са различни.

              Коментар


                #8
                tomny написа:
                GTipo написа:
                Излиза че Бравата трябва да вози като Мареа, щото окачването е изцяло идентично. На практика обаче не е така.
                Наистина не е така, окачването е различно. Не знам до колко, но със сигурност биалетките не са еднакви. От тук, вече по пътя на логиката, стабилизиращата щанга и носачите би трябвало да са различни.
                Опа не закачайте окачването говорим за размери и ламарини.Разликата в окачването произлиза от различните двигатели които се поставят и различния клас автомобил.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Добре тогава фаровете от Marea могат да станат на Bravo нали така?
                  Fiat Brava 1.6 16V
                  Войната на пътя http://www.vbox7.com/play:0992d053

                  Коментар


                    #10
                    Hari написа:
                    Добре тогава фаровете от Marea могат да станат на Bravo нали така?
                    Естествено - всичко е еднакво, като не говоря за визуално различните детайли - като задния капак на Мареа комби примерно, не може да се сложи на Браво Относно возията не съм съгласен, че била по-добра на Мареята.До сега съм се возил 2 пъти в Марея и освен, че и двете нещо от вътре тук там скърцаха и потропваха за разлика от моята Брава, друго не открих.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Не си се возил на читава Мареа, колега, разликата във возията е огромна. Не знам има ли разлика в окачването на Мареа седан и Уикенд, аз съм се возил и карал само Уикенд, но и дума не може да става за сравнение с Браво и Брава.
                      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                      Коментар


                        #12
                        Hari написа:
                        Добре тогава фаровете от Marea могат да станат на Bravo нали така?
                        Естествено ,че стават няма грам разлика освен лупите на повечето.Сигурно и затова искаш да сменяш заради лупите на късите светлини.Относно возията Мареа с предимство вози по добре от Брава за Браво не коментирам.Живот и здраве декември може да и го усетя и него ако си взема изобщо.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Точно лупите на фаровете са ми целта. Вчера като бях при Бобо дойде един човек с Marea Weekend и веднага му загледах фаровете. А дали си заслужава подобна инвестиция според вас? Дали ще се промени осветяването на пътя и дали някой е правил подобна интервенция?
                          Fiat Brava 1.6 16V
                          Войната на пътя http://www.vbox7.com/play:0992d053

                          Коментар


                            #14
                            Hari написа:
                            Точно лупите на фаровете са ми целта. Вчера като бях при Бобо дойде един човек с Marea Weekend и веднага му загледах фаровете. А дали си заслужава подобна инвестиция според вас? Дали ще се промени осветяването на пътя и дали някой е правил подобна интервенция?
                            Отзивите за тези фарове са различни. На някои им харесват само на външен вид,на други им светели повече.Поне засега не съм много доволен от тях може би и челното ми стъкло играе голяма роля във видимоста ми нощем ,но като се прибера ще играе тухлата и смяна.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              банда, 20 кл. браво е с по-широка предна следа, т.е. като на марея!
                              "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                              Коментар

                              Working...
                              X