Здравейте, алтернатора е Magneti Marelli а типото 1.4 моноинжекция, има си хас на някой друг да се бе опънал тоя болт от долу, на който е монтирана и спомагателната ролка... Та, срещали ли сте трудности при избиването на тоя болт, има ли някаква тънкост като се избива , защото е клеясал вътре сигурно и не ще да излезе, нито пък се превърта вътре като го напна с ключ от към средата на автомобила навън. За това какво следва май ще става дума също, от 2-3 дни ми светеше лампата че не зарежда, а при повишени обороти изгасяше, но сега ми падна и акумулатора при движение и няма ток дори само да се движи. Изчетох някоя и друга тема за ремонт на алтернатор, има вариант и да сложа някой втора ръка, само да го сваля, неговата .......... ! Мисля че правилно се насочих към алтернатора, ако не беше той а акумулатора щях да имам поне клаксон като работи колата, а се губят и мигачите малко преди да спре окончателно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демонтаж алтернатор типо 1.4
Collapse
X
-
Re: Демонтаж алтернатор типо 1.4
Plastex написа:Здравейте, алтернатора е Magneti Marelli а типото 1.4 моноинжекция, има си хас на някой друг да се бе опънал тоя болт от долу, на който е монтирана и спомагателната ролка... Та, срещали ли сте трудности при избиването на тоя болт, има ли някаква тънкост като се избива , защото е клеясал вътре сигурно и не ще да излезе, нито пък се превърта вътре като го напна с ключ от към средата на автомобила навън. За това какво следва май ще става дума също, от 2-3 дни ми светеше лампата че не зарежда, а при повишени обороти изгасяше, но сега ми падна и акумулатора при движение и няма ток дори само да се движи. Изчетох някоя и друга тема за ремонт на алтернатор, има вариант и да сложа някой втора ръка, само да го сваля, неговата .......... ! Мисля че правилно се насочих към алтернатора, ако не беше той а акумулатора щях да имам поне клаксон като работи колата, а се губят и мигачите малко преди да спре окончателно...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
-
Колега аз правих това във вторник. При мен беше избила статорна намотка към корпус. Но на твоето питане. Горния болт, който опъва ремъка излиза лесно. Долния при мен излезе също доста лесно. Легнах под колата, развих гайката и без да я вадя, ударих няколко пъти с чука по нея и болта мръдна. След това развих я докрай, и донатиках болта до край.
Коментар
-
Sandeto написа:Предполагам си опитвал вече, но не си го написал... но все пак - опита ли с някакви препарати с/у клеясване... или поне с кока-кола?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
//// написа:Какво стана с тоя болт? Изби ли го?Аз имах същия проблем с този болт, на помпата на хидравликата обаче. Пръсках го със спрей за ръжда и после го развъртях с гайковерта. Много беше ръждясал и клеясал.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:... нямам подходящ ключ 10 за да видя/трябва да е тръбичка някаква/ , а ако е диоди разни може да гледам вечно и пак да не разбера какво му има... Може би ще са четки.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
веднага ще ти дам жокер....аз съм сменял Но.... само четките ще струват около левче, няма проблем да се сменят, все пак там в онази пластмаса има някакво реле дето съще се прецаквало, а самата плочка със релето и четките струва 10 лв. така че по добре го смени цялото, все пак това са 10 лв, и 2 болта. Плочката се продава на много места, но най-качествена и евтина ще намериш в едно магазинче, специално за стартери и алтернатори което се намира точно преди автогарата..посока център автогара. Има една илица дето върви успоредно на Владислав от дясната му страна, започва от Макдоналдса и продължава до автогарата, еми там предпоследното магазинче мисля че е. Най -добре отиди сус старата плочка, понеже има много марки такива плочки.Относно лагерите, единия е 5 лв, другия е 7лв., сменят се лесно, най-трудната част е изкарването , което не е кой-знае колко страшно. Качил съм размерите на лагерите, в една друга тема на колегата ПАКУМБА, и той ги смени УспехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Plastex написа:Plastex написа:Та по-важното е че пак летим!!!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
или е изгоряла лампата или не си закачил малкото кабелче на алтернатора/по-вероятно ако преди е светела/ и очаквай всеки момент падане на акумулатора ако не е закачено щото то е няква възбудителна раота и не ти зарежда в момента. лагерите можеш да си ги купиш от магазин за лагери по 2 лв са и са качествени търси български и ги сменяй, че като блокират на патя не можеш да мръднешLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:или е изгоряла лампата или не си закачил малкото кабелче на алтернатора/по-вероятно ако преди е светела/ и очаквай всеки момент падане на акумулатора ако не е закачено щото то е няква възбудителна раота и не ти зарежда в момента. лагерите можеш да си ги купиш от магазин за лагери по 2 лв са и са качествени търси български и ги сменяй, че като блокират на патя не можеш да мръднешAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:.....е свалил алтернатора заедно с планката с която е закрепен към блока, след което менгеме и бой с някаква втулка, така до пълна победа!.....!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар