Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на масло на Типо 1.4i.e

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Висок разход на масло на Типо 1.4i.e

    Здравейте, карам Типо 1.4i.e 93г. малко повече от 2 години и през цялото това време ми гори масло около 1л. на 2500-3000км. В началото карах с Валволин Макслайф (15W-40), после с Приста Ойл (15W-40), а сега със Селениа Голд (10W-40) - няма особена разлика в разхода на масло. Може би със селениата изкарвам с около 500км повече преди да долея, въпреки, че е по-рядко от предните. Не виждам някакви особени течове на масло, нито пък синкав пушек от ауспуха. Колата върви перфектно и на газ и на бензин. Та въпроса ми е: Нормален ли е този разход или да ходя на диагностика?

    #2
    Аз имах същото Типо и разхода ми беше 1 литър на 7000-8000 километра така че нещо не е наред.

    Коментар


      #3
      Смени си гумичките на клапаните и ще си ОК!Не е скъпо!Аз карам с Esso 15/W/40 и нямам дертове!
      Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

      Коментар


        #4
        Здравей !Миналата година правих ремонт на двигателя и след ремонта бях в твоята ситуация. Оказа се, че са ми продали менте гумички за клапаните. Купих нови - препоръчаха ми КОРТЕК - 6 лв. Смених ги и проблема изчезна. Аз лично карам с Арал Еластик, минерално (цена 32 лв/4л).ПоздравиП.С. Не съм специалист, но чувам, че е добре да караш с едно и също масло, а не на всеки 10000км/1 год. да наливаш различна марка. И още: за по-старите автомобили препоръчват МИНЕРАЛНо малско, а не синтетика или полусинтетика... до колко е вярно - не зная ...
        Fiat Tipo 1.6 AGT

        Коментар


          #5
          Говорих по телефона със сервиза на Александър Ауто и ми искат 80лв за смяна на гумичките, но според тях проблема най-вероятно бил в сегментите. А там смяна на сегменти щяла да излезе май към 320лв. Също така ми казаха, че не е спешна тази смяна и, че мога да си карам още така като си доливам масло. А и аз като се замисля не ми се дават към 100лв за смяна на гумички, пък после да се окаже, че и сегменти трябва да сменям...Май засега ще карам и ще си доливам масло...Благодаря Ви за съветите!

          Коментар


            #6
            и мен ме успокояваха "майсторите" че мога да я карам така ама в един момемнт ми харчеше около2 литра на 300км като половината ми го изхвърлчше през отдушника на картера от подкартерно налягане. После като отворих двигателя не само сегменти смени ама и едно бутало защото каналите за сегменти ги нямаше всичко беше едно цяло,т.е. дупка

            Коментар


              #7
              сменяй гумичките,толкова ми беше разхода на масло,преди сменя гумичките,след смянатами падна на 200-300 гр на 3000км,виж си и хлабините на клапаните,така или иначе откриваш достъп до тях....
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #8
                Говорих по телефона със сервиза на Александър Ауто и ми искат 80лв за смяна на гумичките, но според тях проблема най-вероятно бил в сегментите. А там смяна на сегменти щяла да излезе май към 320лв. Също така ми казаха, че не е спешна тази смяна и, че мога да си карам още така като си доливам масло. А и аз като се замисля не ми се дават към 100лв за смяна на гумички, пък после да се окаже, че и сегменти трябва да сменям...Май засега ще карам и ще си доливам масло...
                Пьрвата проба , която трябва да направиш, е да си заредиш минерално масло: Selenia VS 15W40 например! Ако липсва положителен ефект, минаваш на етапа смяна на гумички на клапаните и ако и тогава ефекта е нищожен, сегменти! Но си дльжен да минеш по този пьт, особенно ако тьрсиш по-евтин и резултатен вариант! Етапите са независими, донякьде, така,че нищо не се губи от експериментите!

                Коментар

                Working...
                X