Здравейте отново.Значи Бравата имаше прословутия проблем със забиването на муцуната,трудно палеше и т.н.Смених ангренажния ремък и то без "инструмента" и за мое учудване проблема със забиването на муцуната изчезна.Но този с трудното палене остана.Пали винаги,но 1-вото за деня е трудно върти 4-5 сек. и така пали.Вече всяко следващо палене е много по-лесно.Питам се откъде може да е?При 1-вото запалване за деня оборотите са височки 1000-1500 но бързо се нормализират.Карам на 3-та с под 500 оборота Има една важна особеност.Колата е имала аларма и то май оригиналната.Нещо подобно на зумери ли как се наричали там седят в горните ъгли на предното стъкло.Лампичките за аларма червеничките дет са по принцип си седят,което ме навежда на мисълта че е имало аларма,която впоследствие е била махната.Аз и сложих сега друга,но не в сервиз,а един познат "жичкаджия".Интересното е,че след като я сложихме колата палеше от раз.Само че аз после и махнах някои джъмпери (алармата е Tiger от най-евтините) и чак после видях че трябва да прекъсна захранването преди да махна или сложа някой джъмпер.И пак почна да си пали трудно.Та с две думи какъв може да е проблема?Тоци ли ми се губят нещо?Нещо остаъчно от предната аларма да прави проблем?Възможно ли е да е от темп. датчик,моторчето за празен ход и/или TPS-а?Или е нещо друго?Дайте някакви идеи.P.S.Акумулатора е нов,на месец и половина МОНБАТ,62 Ah.Не знам дали има значение,но все пак да го напиша да се знае
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали Бравата
Collapse
X
-
Няма достатъчно налягане в инжекциона.Или някой маркуч е тръгнал да се пука и скоро ще почне като караш едвам да върви и да получава детонации, или въобще да спре да върви.Премери първо налягането, и колко време го задържа след като изгасиш колата.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар