Колеги, знам че е коментирано, но обстановката се променя с всеки изминал ден и информацията става неактуална ... Та днес отварям профилактично да погледна филтрите. Въздушния за горивната смес беше доста зацапан (6000 км). Смених го и усетих разлика във вървежа. Интересното беше като погледнах филтъра за купето - за 5000 км този филтър е станал като черно килимче. Направо се ужасих. Веднага го смених разбира се, но не очаквах чак толко да е зле. Не ми се търси да глегам, на колко се сменя този филтър на бравата, но на един колега на микрата пише че се препоръчва смяна на 12 000 км. Сега мисля на 1000-2000 макс да проверявам в какво състояние са. До сега практикувах - на 5-6000 сменям, но сега май ще трябва да скъся доста интервала ... Това в София
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко често сменяте въздушен филтър?
Collapse
X
-
Аз си го сменям за всяка смяна на маслото заеднос всички филтри да ми е мирна главата.На 8000-10000 км.Задължително масло,маслен филтър,горивен,въздушен и на климатроника поленов.Ако карах кола на газ въздушния бих го сменял дори на 5000.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
По принцип въздушен филтър сменям заедно с маслото - на 6 - 6500км.Обаче последния път беше много зле. Не върви колата, турбината на може да направи и 0,3bar...Викам си счупи се нещо звяра. То аз не карам темпрата в последно време но един ден се качих на нея и видях че е окуцяла.Като най-безболезнено, реших да сменя филтъра за проба и о, чудо!Все едно още един цилиндър заработи Може би проблема да беше в стария филтър - не беше толкова мръсен а съм свалял къде-къде по-заталачени.Праховия филтър на Мерцедеса (за купето) вече е на 11000км и направо ме е страх да го погледна - мисля че няма причина да се подменя на период различен от този на двигателя. Ама пусти немукает...Ето как изглеждаха старите когато ги смених За поленовите пък хич не ща да зная имайки предвид цената.Пък и не ги позлвам много често, само като съм покрай икарус Като цяло, имайки предвид смешната цена от 10-15лв за филтър, мисля че няма причина да се държат повече от 4000км...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
тамън вчера ги смених - 6000км и двата, а маслото още не съм иначе, чак на 1000-2000, много е често, а за мен тези два филтъра чукват 40лв - много ми е, за това, на този интервал, по-добре ги изтупайте ххубаво, една прахосмукачка и ги слагаш наново и така 2-3 пъти и после - смянаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:vsd написа:Аз поради тази причина (честа смяна) си сложих K&N и ще го видя в какво състояние е след 25-30 хил. kmА може ли да споделите и за поленовите филтри кога си ги сменяте. Моя беше черен като сажди на комин като купих колата.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
blagun написа:deadairplane написа:vsd написа:Аз поради тази причина (честа смяна) си сложих K&N и ще го видя в какво състояние е след 25-30 хил. kmА може ли да споделите и за поленовите филтри кога си ги сменяте. Моя беше черен като сажди на комин като купих колата.
Коментар
-
А как стои въпроса със спортен филтър на Брава? Оригинално има въздуховод който нагнетява въздуха в кутията на въздушния филтър, а като се махне кутията мисля, че това нагнетяване няма да го има. Отделно ще започне да смуче топъл въздух, което още повече ще сговняса положението. Това обаче само на теория ... а как е на практика? Може ли снимки как се е получило при тези дето са сложили.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар