Здравейте. Напоследък колата ми дава някои ядове покрай запалването (струва ми се) и вчера си поиграх малко с нея. Та ето я ситуацията - на бензин колата държи много ниски обороти - около 500, двигателя тресе, неприятна история. На газ работи чувствително по-добре. Та викам си - я докато работи на бензин да дръпна кабелите един по един. Резултати - на първи и втори цилиндър работата на двигателя се влошава още повече - аха-аха да изгасне, на 3-ти и 4-ти - почти без разлика, но от кабелите хвърля искра на корпуса на двигателя. Ограниченият ми мозък разсъждава така - бензинът се пали трудно и със скапаните кабели на 3-ти и 4-ти цилидър искрата е слаба и не гори добре. Газта се пали лесно и от по-слаба искра и затова работи на газ, въпреки пробитите кабели. Бъркам ли някъде или да отивам за кабели?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свещи и кабели - проблем.
Collapse
X
-
Re: Свещи и кабели - проблем.
vesko написа:... Ограниченият ми мозък разсъждава така - бензинът се пали трудно и със скапаните кабели на 3-ти и 4-ти цилидър искрата е слаба и не гори добре. Газта се пали лесно и от по-слаба искра и затова работи на газ, въпреки пробитите кабели. Бъркам ли някъде или да отивам за кабели?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Оглдай на тъмно (примерно вечер) дали се виждат да пробягват мълнии от кабелите към метални детайли около тях. Ако има такива ,сменяй кабелите.Ако не, опитай с комплект нови свещи.Колкото до възпламеняването на газта и бензина - на газ горивната смес се възпламенява по-лесно но изгаря по-бавно защото газта е с по-голям октан.Не е за пренебреване и факта, че като монтират газови уретби, обикновено разбутват горивната смес на бензин, или смъкват оборотите на празен ход защото на газ работи с по-високи.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
От около седмица и моята брава започна осезателно да притриса и припуква. Отделно оборотите мърдаха.Направих същия експеримент със кабелите. На 2 от цилиндрите колата загасна. На 2 продължи да работи с притрисане.Вчера сутринта купих нови кабели (Т&Н Люлин) и нови свещи Денсо от Косер на Симеон.След смяната всичко заспа, обороти, няма придърпване и припукване.Тук е момента да се изкажа ужасно негативно за свещите "Brisk platinium" за които се изръсих по 11 лв/бр. преди 3 месеца. За 17000 километра - трагични! А оня в магазина им в младост 4 ме уверяваше че щели да изкарат 90000 км!Все още си пазя оригиналните NGK-Fiat които смених на 190000 км. По добре изглеждаха от въпросните "Brisk’!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар