Така бях при колата. Общо взето ми се стори много изхабена самата кола. Таблото от дясно не само е спукано ами липсва и парче от него. на стъклата е единици а предния прозорец е 2-ка. AIRBAG ми се струва, че е имал интервенция и е малко застанал навънка. Акумулатора беше откачен и до палене не се стигна. Едното от момчетата каза, че още не са я пробвали на метан дали и как работи(демек още не са и сипвали метан). За ходене до сервиза каза да говоря с "баровеца". Видя ми се, че има доста масло по двигателя. Гумите наистина са доста изтъркани, затова на една от снимките съм си сложил тел.-а ако може да ти помогне в преценката за грайфера. Колата няма транзитни номера така, че ще трябва да се вика камионче за да я закара до сервиз. Ръжда имаше само отзад на задната врата. Ето тук съм качил снимките на колата които съм направил: http://www.bgalbum.com/thumbnails.php?album=10549Дано да съм ти бил полезен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
молба (този път) към колегите от София - ОТБОЙ!
Collapse
X
-
За съжаление автокъщите са пълни с такива коли... Аз от месец и нещо не мога да попадна на нищо читаво.Много хора покрай еуфорията от купуването на "новата" кола, пренебрегват подробностите и после патят много.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Скоро разбрах от патил колега, че НИКЪДЕ в България нямат софтуер за диагностика тези "заводски" метанови уредби! т.е. може да се диагностицира само работата на бензин, другото е - по слух.
Коментар
-
vital написа:kiro_of_the_day написа:Скоро разбрах от патил колега, че НИКЪДЕ в България нямат софтуер за диагностика тези "заводски" метанови уредби! т.е. може да се диагностицира само работата на бензин, другото е - по слух.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
vital написа:Един познат си купи Добло на метан(модел 2006) и я карахме там. Изрично попита за уредбата и му казаха, че няма проблеми. Във фактурата мисля беше около 20лв диагностиката.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
съмняваме да нямат (не че ще се учудя и наистина, ако нямат де...), защото се продават нови коли с на метан и би трябвало да има, кой да ги поддържа...."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Мултипла се лансира с един двигател Bipower, който фабрично си работи и на бензин и на метан. Но след като този модел ти е на сърце, защо не погледнеш колко такива се продават в Германия - чените са между 2500 и 500 евро за тези години кола. Има доста голям избор и по телефона можеш да се ориентираш в какво състояние са. А цените спрямо тази са в хиляди - надолу. Аз бих предпочел сам да си я намеря оттам, а не през български авто-джамбазин.
Коментар
-
charlie написа:съмняваме да нямат (не че ще се учудя и наистина, ако нямат де...), защото се продават нови коли с на метан и би трябвало да има, кой да ги поддържа....
Коментар
-
Така, и аз видях колата - определено не струва цената която и искат. Мнооооого е зле за 5 годишна, както е отбелязал Хари. Дори има сменен калник отзад, предната броня не е неййната, а стъклта също някои от тях са сменени. Колата определено е имала по-силен удар отпред и по-слаб отзад - отдясно. Явно има изгърмяли еърбези и таблото е било сложено старото, защото отникъде не е напаснато поради счупванията на конзолите и фиксаторите (колегата много добре ги е снимал). Всъщност като се замисля вече може и да няма еърбези. Този факт е достатъчен да ме откаже окончателно.Тапицерията е под всякаква критика - навсякъде е била яко омазана с нещо като кисело мляко. Нито един собственик (не фирмена кола) не може да износи така тапицерията на дясната врата - освен ако е карал през цялото време с едната ръка през прозореца. Оглеждай се за друга кола от любимия ти модел. Остава да си поръчаш от Германия - това е моя съвет.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар