Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

молба (този път) към колегите от София - ОТБОЙ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така бях при колата. Общо взето ми се стори много изхабена самата кола. Таблото от дясно не само е спукано ами липсва и парче от него. на стъклата е единици а предния прозорец е 2-ка. AIRBAG ми се струва, че е имал интервенция и е малко застанал навънка. Акумулатора беше откачен и до палене не се стигна. Едното от момчетата каза, че още не са я пробвали на метан дали и как работи(демек още не са и сипвали метан). За ходене до сервиза каза да говоря с "баровеца". Видя ми се, че има доста масло по двигателя. Гумите наистина са доста изтъркани, затова на една от снимките съм си сложил тел.-а ако може да ти помогне в преценката за грайфера. Колата няма транзитни номера така, че ще трябва да се вика камионче за да я закара до сервиз. Ръжда имаше само отзад на задната врата. Ето тук съм качил снимките на колата които съм направил: http://www.bgalbum.com/thumbnails.php?album=10549Дано да съм ти бил полезен.
    Fiat Brava 1.6 16V
    Войната на пътя http://www.vbox7.com/play:0992d053

    Коментар


      #17
      бах, тая кола сигурно е на милион километра, ако не не знам къв мърльо трябва да си, за да ти изглежда колата по подобен начин
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #18
        О, със сигурност това е моделът, който съм избрал. Възхитен съм от дизайна. Изобщо не мисля че е грозна. Въпроса е да намеря вярната кола.

        Коментар


          #19
          Хари, уплаши ми се окото...

          Коментар


            #20
            Леле тази кола май не е случила на стопанин.Май е бил Не му завиждам не този дето ще я купи
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #21
              За съжаление автокъщите са пълни с такива коли... Аз от месец и нещо не мога да попадна на нищо читаво.Много хора покрай еуфорията от купуването на "новата" кола, пренебрегват подробностите и после патят много.
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #22
                kiro_of_the_day написа:
                Скоро разбрах от патил колега, че НИКЪДЕ в България нямат софтуер за диагностика тези "заводски" метанови уредби! т.е. може да се диагностицира само работата на бензин, другото е - по слух.
                Имат, имат. В Ауто Италия имат 100%, карали сме Добло с фабр. метанова уредба.Иначе Мултипла е много здрав автомобил, но заради дизайна си не се харесва особено(даже никак). Бил съм в Италия и там голяма част от такситата са Мултипла, даже се возих на една - беше на 280 000км. Да видиш цивилна такава е почти невъзможно. Почти всички са били фирмени/служебни, но в повечето случай с изрядни сервизни книжки.

                Коментар


                  #23
                  vital написа:
                  kiro_of_the_day написа:
                  Скоро разбрах от патил колега, че НИКЪДЕ в България нямат софтуер за диагностика тези "заводски" метанови уредби! т.е. може да се диагностицира само работата на бензин, другото е - по слух.
                  Имат, имат. В Ауто Италия имат 100%, карали сме Добло с фабр. метанова уредба.
                  И за там стана въпрос... И там я беше карал колегата...
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #24
                    Един познат си купи Добло на метан(модел 2006) и я карахме там. Изрично попита за уредбата и му казаха, че няма проблеми. Във фактурата мисля беше около 20лв диагностиката.

                    Коментар


                      #25
                      vital написа:
                      Един познат си купи Добло на метан(модел 2006) и я карахме там. Изрично попита за уредбата и му казаха, че няма проблеми. Във фактурата мисля беше около 20лв диагностиката.
                      Е колегата беше с Марея - може пък за по-новите модели да имат.
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #26
                        съмняваме да нямат (не че ще се учудя и наистина, ако нямат де...), защото се продават нови коли с на метан и би трябвало да има, кой да ги поддържа....
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #27
                          Мултипла се лансира с един двигател Bipower, който фабрично си работи и на бензин и на метан. Но след като този модел ти е на сърце, защо не погледнеш колко такива се продават в Германия - чените са между 2500 и 500 евро за тези години кола. Има доста голям избор и по телефона можеш да се ориентираш в какво състояние са. А цените спрямо тази са в хиляди - надолу. Аз бих предпочел сам да си я намеря оттам, а не през български авто-джамбазин.

                          Коментар


                            #28
                            За съжаление не бих могъл да се справя с такава задача. Не съм достатъчно европеец май . Не, шегата настрана, не е лъжица за моята уста това да си докарам кола отвънка.

                            Коментар


                              #29
                              charlie написа:
                              съмняваме да нямат (не че ще се учудя и наистина, ако нямат де...), защото се продават нови коли с на метан и би трябвало да има, кой да ги поддържа....
                              3 месеца(минимало)) чакане и е ваша, добре че има и друга фирма, която има по няколко броя и директно ги продава(сервиза си е в АА)

                              Коментар


                                #30
                                Така, и аз видях колата - определено не струва цената която и искат. Мнооооого е зле за 5 годишна, както е отбелязал Хари. Дори има сменен калник отзад, предната броня не е неййната, а стъклта също някои от тях са сменени. Колата определено е имала по-силен удар отпред и по-слаб отзад - отдясно. Явно има изгърмяли еърбези и таблото е било сложено старото, защото отникъде не е напаснато поради счупванията на конзолите и фиксаторите (колегата много добре ги е снимал). Всъщност като се замисля вече може и да няма еърбези. Този факт е достатъчен да ме откаже окончателно.Тапицерията е под всякаква критика - навсякъде е била яко омазана с нещо като кисело мляко. Нито един собственик (не фирмена кола) не може да износи така тапицерията на дясната врата - освен ако е карал през цялото време с едната ръка през прозореца. Оглеждай се за друга кола от любимия ти модел. Остава да си поръчаш от Германия - това е моя съвет.

                                Коментар

                                Working...
                                X