Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поправка на вдлъбнатини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    от къде мога да се снабдя с такова спрейче.....?
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #17
      В магазините за електрони компоненти се продават различни спрейове има дори такъва за замразяване които се ползват за тестване на електроника.
      Обичам си работата.

      Коментар


        #18
        phoenix написа:
        от къде мога да се снабдя с такова спрейче.....?
        Всички магазини предлагащи продукти на Мотип. Аз лично съм виждал в Практикер, Мр. Бриколаж...
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          предполагам, че ще стане и със тези спрейчета за почистване на клавиатури. Но уточнението е, че ако се ползва само въздушната струя нищо не става. но когато аз си играх със въпросното спрейче и го обърнах надолу за да може вместо въздух, течност да излиза и като напръскам нещо и то хваща фин скреж. Не знам до колко градуса достига но предполагам че ако сешоара нагрее ламарината до +50-60 градуса и минус 20-30 ще свършат работа. Успехи и ако някой пробва да дава снимки и да обяснява че наистина е интересно и полезно ако бачка
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #20
            Според мен тази техника може да е полезна само ако натиснатото място е голямо, т.е удара не е концентриран в точка с диаметър примерно 10см. Това може да подейства примерно ако вратата е ударена с топка и е хлътнала голяма част. Освен това ламарината трябва да е тънка.
            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

            Коментар


              #21
              nanio написа:
              Според мен тази техника може да е полезна само ако натиснатото място е голямо, т.е удара не е концентриран в точка с диаметър примерно 10см. Това може да подейства примерно ако вратата е ударена с топка и е хлътнала голяма част. Освен това ламарината трябва да е тънка.
              Съгласен! Плюс това около огънатото място не трябва да има ръбове-фабрични или в следствие на вдлъбнатината. А относно колегата по-горе... спрейовете за клавиатура не могат да достигнат -50 градуса, нито да поддържат охлаждаща струя 10-15 секунди! След нагряването трябва силна струя за охлаждане за да се получи желаният ефект. Ако се охлажда бавно нищо няма да се получи. Е аз опитах... вие сте на ход!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                Vladim написа:
                nanio написа:
                Според мен тази техника може да е полезна само ако натиснатото място е голямо, т.е удара не е концентриран в точка с диаметър примерно 10см. Това може да подейства примерно ако вратата е ударена с топка и е хлътнала голяма част. Освен това ламарината трябва да е тънка.
                Съгласен! Плюс това около огънатото място не трябва да има ръбове-фабрични или в следствие на вдлъбнатината. А относно колегата по-горе... спрейовете за клавиатура не могат да достигнат -50 градуса, нито да поддържат охлаждаща струя 10-15 секунди! След нагряването трябва силна струя за охлаждане за да се получи желаният ефект. Ако се охлажда бавно нищо няма да се получи. Е аз опитах... вие сте на ход!
                съгласен съм че няма да стигне -50 но за 10-15 сек мисля че ще успее, те са под налягане спрейовете и ефекта на охлаждането, както написах по горе, се получава когато се обърне флакончето наопъки и вместо въздух започне да излиза течността която е вътре. и когато тя се дпре до нещо било то пръст (бюро в моя случай) и се получава скреж. Но виж колко градуса е не знам, но със сигурност не е -50
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #23
                  Vladim написа:
                  Yavor написа:
                  Като гледам на Мотип характеристиките мисля, че същия ефект би имало и със газ за запалки от "всичко по 1 лев" - състава на газовете е приблизително еднакъв.
                  Едва ли газта за запалки докарва до -50 градуса....
                  Това е точната темтература на изпаряване на пропана -52гард. ако не се лъжа.

                  Коментар


                    #24
                    Наложи ми се да се позаинтересувам по- обстойно от тази технология и ми подсказаха че тенекеджиите нагряват с оксижен... е не до зачервяване Та си мисля този сешоар от клипа дали е за коса, или е пистолет за горещ въздух от тия дето са за около 500 -> 800 градуса по Целзий Щото то до 50-60 градуса се нагрява и през лятото, апък и един обикновен сешоар няма да нагрее вратата с повече от 5 - 6 градуса, ако ще два дена да духа там. Вратата има голяма площ и сравнително добра топлопроводимост, което означава че топлината бързо се разсейва по цялата врата а не се концентрира там където трябва, и съответно бързо се отдава на околната среда. Това означава, че е по-добре налято да я оставиш на слънцето отколкото да топлиш времето със сешоар За да се постигне наблюдавания ефект, според мен трябва бързо да се загрее само желаната зона, и после рязко да се охлади. В противен случай смяната на сезоните би свършила това което се опитвате да направите, и то би го направила без да си мърдате пръста и да си давате парите за глупости :D :D :D Ако отидете при майстор за тази оперция, казват че взимали по 20 - 30 лв. Поне така чух. Не казвам да не опитваме и сами да се справим, но само с ядене не става... трее и акъл. Ако помислите върху това което току що прочетохте, може и да се получат нещата. Лично аз ще отида при майстор.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      С пистолет за горещ въздух е опасно да се подгрява защото ако не прецените добре рискувате да си повредите боята на колата.но иначе ще стане по бързо подгряването.Мое мнение е че най доброто изстудяване става с ФРЕОН.И ако имате познат хладилен техник можете да го замолите за малко фреон.Климатиците по колите е със R134а или R12 но те са с по висока температура.най добре би било фреон 22 ( бързо замръзва,има високо налягане, а като се обърне бутилката излиза течен ).Но и аз съм на мнението че ако вдлъбнатината е на малка площ не би могло да се възтанови.малките вдлъбнатини ги опъват обикновенно с вакуум.
                      Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                      Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                      VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                      VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                      Коментар


                        #26
                        FiFo написа:
                        С пистолет за горещ въздух е опасно да се подгрява защото ако не прецените добре рискувате да си повредите боята на колата.но иначе ще стане по бързо подгряването.
                        Нали това е идеята - да се подгрее бързо и само мястото което ще се обработва. Не е задължително да се прегрява боята. Това за вакуума е вярно - само малки вдлъбнатинки се оправят с него (като ударено от камъче ), питах в сервиз преди няколко дни за това.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Това за вакуума е вярно - само малки вдлъбнатинки се оправят с него (като ударено от камъче ), питах в сервиз преди няколко дни за това.
                          Каква цена ти казаха.
                          Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                          Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                          VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                          VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                          Коментар


                            #28
                            FiFo написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Това за вакуума е вярно - само малки вдлъбнатинки се оправят с него (като ударено от камъче ), питах в сервиз преди няколко дни за това.
                            Каква цена ти казаха.
                            Не съм питал за цена, зщото моите вдлъбнатини са доста по-големи, но и от сервиза били взели машинката назаем от друго място за малко и не съм се итересувал колко струва услугата.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Колеги, ще си позволя да възобновя темата. И на мен ми се наложи изправяне на ламарини, при това на място, на което, наши тенекеджии ще режат, заваряват, котосват .. и т.н.т.Реших да се боря сам и след като бях изгледал доста подобни клипчета си набавих вендузи за носене на стъкла. Ще се опитам в няколко последователни снимки да ви покажа как изглеждаше ситуацията преди, по време и след моята намеса.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #30
                                Еее, браво
                                00' Bravo 105 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X