Колеги, от известно време не ми работи сервото на спирачката на Типо-то. Оставих го за два дена, не съм го карал, качвам се - не ми потъва педала! Помислих че ще си потъне като го покарам ама не! Какъв е проблема според вас? В Haynes пише че трябва да се смени цялото ако е така илил да ми тече маркуч. Нещо друго може ли да е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с серво на спирачката
Collapse
X
-
Май наистина се е спукала мембрана щото от маркуча нищо не тече ( нали е този дето отива към блока на двигателя ?)А в купето като понатискам спирачката се чуват въздихания .Да знаете колко и откъде? Чудя се дали да ходя при италянеца.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Няма такова нещо.Ако е спукана мембраната на сервото двете камери ще си изравнят налягането и сервото не работи.Течност се губи само при неплътност на гумичките на спирачната помпа.Тогава предната камера на сервото се пълни с течност от помпата.Значи ако връзките на вакуума са здрави провери клапана които е на края на маркуча към сервото .Ако и там всичко е в ред вероятно самото серво не е добре.Ако вътрешния му клапан не затваря при запален двигател ще чуваш леко шумене засмукване откъм педала на спирачката.УспехАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
Не ми губи течност, даже и налягане не губи на течността щото течността не е спаднала в резервоарчето, а и в Хейнс пишеше да се натисне няколко пъти педала при незапален двигател за да няма налягане в резервоара за да може да се отвърти капачката. Успях да я отвъртя само с след напомпването, значи налягане там има.Като се запали колата, все пак педала леко омеква но не като преди-силно омекване, не мога да го натисна да пода. А и като го натисна няколко пъти се чува като от помпане - все едно издиша въздух и то в купето. Ще погледна отново маркучите, но тая сутрин ги проверих - нищо не се забелязва.sacho, това шумене само при натискане ли трябва да се чува, щото ми се струва че е това?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Mitko написа:geshabeli написа:Не ми губи течност, даже и налягане не губи на течността щото течността не е спаднала в резервоарчето, а и в Хейнс пишеше да се натисне няколко пъти педала при незапален двигател за да няма налягане в резервоара за да може да се отвърти капачката. Успях да я отвъртя само с след напомпването, значи налягане там има.Като се запали колата, все пак педала леко омеква но не като преди-силно омекване, не мога да го натисна да пода. А и като го натисна няколко пъти се чува като от помпане - все едно издиша въздух и то в купето. Ще погледна отново маркучите, но тая сутрин ги проверих - нищо не се забелязва.sacho, това шумене само при натискане ли трябва да се чува, щото ми се струва че е това?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ако не затваря клапана вътре това свистене се чува и без да е натиснат педала.А това което се чува при натискане е нормално.Свали маркуча на сервото и виж вътре как е.Клапана който е на края му трябва да пуска в едната посока(проба с уста) Възможно е да има проблем в задните спирачки блокирало цилиндърче или нещо подобно и това да ограничава хода на спирачната помпа.Но това са само предположения.АЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
sacho написа:Ако не затваря клапана вътре това свистене се чува и без да е натиснат педала.А това което се чува при натискане е нормално.Свали маркуча на сервото и виж вътре как е.Клапана който е на края му трябва да пуска в едната посока(проба с уста) Възможно е да има проблем в задните спирачки блокирало цилиндърче или нещо подобно и това да ограничава хода на спирачната помпа.Но това са само предположения.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар