Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с серво на спирачката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с серво на спирачката

    Колеги, от известно време не ми работи сервото на спирачката на Типо-то. Оставих го за два дена, не съм го карал, качвам се - не ми потъва педала! Помислих че ще си потъне като го покарам ама не! Какъв е проблема според вас? В Haynes пише че трябва да се смени цялото ако е така илил да ми тече маркуч. Нещо друго може ли да е?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    #2
    Може да се е спукал маркуч за вакуума. Прегледай го внимателно, също и всички връзки към разни датчици и към digiplexa (ако имаш) По-лошия вариант е спукана мембрана на сервото. Тогава наистина ще трябва да го смениш
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    Коментар


      #3
      Май наистина се е спукала мембрана щото от маркуча нищо не тече ( нали е този дето отива към блока на двигателя ?)А в купето като понатискам спирачката се чуват въздихания .Да знаете колко и откъде? Чудя се дали да ходя при италянеца.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Ама то от този маркуч е добре когато нищо не тече - т.е. този маркуч е за вакум и най-вероятно е спукан някъде или се е прецакала снадка.Ако ти се е спукала мембраната ще ти губи спирачна течност. - ти имаш ли такова наблядение?

        Коментар


          #5
          Няма такова нещо.Ако е спукана мембраната на сервото двете камери ще си изравнят налягането и сервото не работи.Течност се губи само при неплътност на гумичките на спирачната помпа.Тогава предната камера на сервото се пълни с течност от помпата.Значи ако връзките на вакуума са здрави провери клапана които е на края на маркуча към сервото .Ако и там всичко е в ред вероятно самото серво не е добре.Ако вътрешния му клапан не затваря при запален двигател ще чуваш леко шумене засмукване откъм педала на спирачката.Успех
          АЛ.ПЕТРОВ
          FIAT PUNTO 1.2 8V

          Коментар


            #6
            Не ми губи течност, даже и налягане не губи на течността щото течността не е спаднала в резервоарчето, а и в Хейнс пишеше да се натисне няколко пъти педала при незапален двигател за да няма налягане в резервоара за да може да се отвърти капачката. Успях да я отвъртя само с след напомпването, значи налягане там има.Като се запали колата, все пак педала леко омеква но не като преди-силно омекване, не мога да го натисна да пода. А и като го натисна няколко пъти се чува като от помпане - все едно издиша въздух и то в купето. Ще погледна отново маркучите, но тая сутрин ги проверих - нищо не се забелязва.sacho, това шумене само при натискане ли трябва да се чува, щото ми се струва че е това?
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Mitko написа:
              geshabeli написа:
              Не ми губи течност, даже и налягане не губи на течността щото течността не е спаднала в резервоарчето, а и в Хейнс пишеше да се натисне няколко пъти педала при незапален двигател за да няма налягане в резервоара за да може да се отвърти капачката. Успях да я отвъртя само с след напомпването, значи налягане там има.Като се запали колата, все пак педала леко омеква но не като преди-силно омекване, не мога да го натисна да пода. А и като го натисна няколко пъти се чува като от помпане - все едно издиша въздух и то в купето. Ще погледна отново маркучите, но тая сутрин ги проверих - нищо не се забелязва.sacho, това шумене само при натискане ли трябва да се чува, щото ми се струва че е това?
              Имам подобен проблем, който е съпроводен и с лош спирачен ефект, но никога не съм усещал свистене. просто педала потъва много малко при запалване на двигателя.
              Пробвай на изключен двигател леко да напомпаш педала, като е запален и аз не го чувам. Докато се удърви педала.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Ако не затваря клапана вътре това свистене се чува и без да е натиснат педала.А това което се чува при натискане е нормално.Свали маркуча на сервото и виж вътре как е.Клапана който е на края му трябва да пуска в едната посока(проба с уста) Възможно е да има проблем в задните спирачки блокирало цилиндърче или нещо подобно и това да ограничава хода на спирачната помпа.Но това са само предположения.
                АЛ.ПЕТРОВ
                FIAT PUNTO 1.2 8V

                Коментар


                  #9
                  Да възможно е и при тази ситуация хода на педала е малък и опитите за обезвъздушаване на задните колела е неуспешен.На времето на Москвича карах без него просто трябва да се избягва рязкото спиране и блокирането на колелата
                  АЛ.ПЕТРОВ
                  FIAT PUNTO 1.2 8V

                  Коментар


                    #10
                    sacho написа:
                    Ако не затваря клапана вътре това свистене се чува и без да е натиснат педала.А това което се чува при натискане е нормално.Свали маркуча на сервото и виж вътре как е.Клапана който е на края му трябва да пуска в едната посока(проба с уста) Възможно е да има проблем в задните спирачки блокирало цилиндърче или нещо подобно и това да ограничава хода на спирачната помпа.Но това са само предположения.
                    Ще взема да го направя. Някакви особености при това нещо? Като го квалям примерно, виждам че няма скоби от двете страни а е с някакво черно шлаухче, да не е за еднократно сваляне?
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар

                    Working...
                    X