1.Кое от двете (1 или 2) на снимката е стъпковото моторче?Другото до него какво е,за какво служи?Другите кабели (отвори) в горния край на снимката до синия маркуч за какво служат,какво представляват?2.Синия маркуч как се нарича?За какво служи?В това състояние както е в момента (донаден и вързан с изолирбанд) добре ли е?Трябва ли да го сменям незабавно или може и така да карам?3.Акумулатора добре ли е вързан?Така ми го сложиха в сервиза като си взех новия акумулатор.На стария имаше нещо като планка и тези двете пластини на клемата не бяха една върху друга,а една до друга на въпросната планка.4.Как се сменя този халоген,каква е процедурата (не можах да сложа повече снимки тук,затова линка е към друг сайт) http://store3.data.bg/tuningseeker/100_1963.JPG.Колата пали винаги...,но не от раз.Върти няколко секунди и така пали.Това е когато е напълно студена.Като загрее пали по-лесно.Може ли да пострада нещо колата,по-точно кое може да се скапе от това постоянно въртене докато запали?Някакви идеи какво мога да направя за да го поправя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за стъпков мотор,син маркуч и акумулатор на Брава
Collapse
X
-
При 1.6 мисля, че го няма проблема с настройката на ТПС. Един приятел имаше Брава 1.6 и като съм гледал ТПС-то няма как да го сложиш по друг начин. Двете болтчета влизат в точни отвори, докато на 1.4 отворите са продълговати и може да се върти понтенциометъра. Бош казват, че се настройва само фабрично и се сменя с целият моноинжекцион - това при 1.4. За 1.6 пише, че като се смени ТПС трябва да се рестартира компютъра да го разучи - кога е напълно пусната газта и кога е напълно натисната и няма проблеми. Според мен и при 1.4 може да се настрои, но още никъде не съм намерил точно как. Нали и в Бош като сглобяват моноинжекциона го настройват този ТПС, значи може да си смениш само плочката с пистите, а не целият моноинжекцион. В Аутодатата са дадени стойности на напреженията на изводите на двете писти при определени градуси на дроселовата клапа и според мен ако се закачи ЕКУ-то на компютър, който показва информация от датчиците в реално време може да се настрои новият ТПС. Предполагам така се прави и в заводите на Бош.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
За акумулатора няма значение как ще са сложени кабелите върху клемата - един до друг или един върху друг. Важното е да дават хубав контакт, да не са мръсни или окислени. В сервиза са ти сменили и клемите заедно с новият акумулатор. Наистина на оригиналните клеми кабелите са поставени от двете страни на клемата, но пак казвам че това няма никакво значение.За синият маркуч нека колегите с 1.6 да кажат. Като гледам от къде тръгва за някакъв вакуум ще е, ако снимаш и къде отива другият му край сигурно ще се види веднага за какво е.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар