Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за стъпков мотор,син маркуч и акумулатор на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси за стъпков мотор,син маркуч и акумулатор на Брава

    1.Кое от двете (1 или 2) на снимката е стъпковото моторче?Другото до него какво е,за какво служи?Другите кабели (отвори) в горния край на снимката до синия маркуч за какво служат,какво представляват?2.Синия маркуч как се нарича?За какво служи?В това състояние както е в момента (донаден и вързан с изолирбанд) добре ли е?Трябва ли да го сменям незабавно или може и така да карам?3.Акумулатора добре ли е вързан?Така ми го сложиха в сервиза като си взех новия акумулатор.На стария имаше нещо като планка и тези двете пластини на клемата не бяха една върху друга,а една до друга на въпросната планка.4.Как се сменя този халоген,каква е процедурата (не можах да сложа повече снимки тук,затова линка е към друг сайт) http://store3.data.bg/tuningseeker/100_1963.JPG.Колата пали винаги...,но не от раз.Върти няколко секунди и така пали.Това е когато е напълно студена.Като загрее пали по-лесно.Може ли да пострада нещо колата,по-точно кое може да се скапе от това постоянно въртене докато запали?Някакви идеи какво мога да направя за да го поправя?
    Прикачени файлове

    #2
    1-стъпково мотолче2-TPS - показва на ECU-то, доколко е натиснат педала на газта
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      в книжката пише 2 да не се пипа защото му е много финна настройката и е доста чувствително
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #4
        При 1.6 мисля, че го няма проблема с настройката на ТПС. Един приятел имаше Брава 1.6 и като съм гледал ТПС-то няма как да го сложиш по друг начин. Двете болтчета влизат в точни отвори, докато на 1.4 отворите са продълговати и може да се върти понтенциометъра. Бош казват, че се настройва само фабрично и се сменя с целият моноинжекцион - това при 1.4. За 1.6 пише, че като се смени ТПС трябва да се рестартира компютъра да го разучи - кога е напълно пусната газта и кога е напълно натисната и няма проблеми. Според мен и при 1.4 може да се настрои, но още никъде не съм намерил точно как. Нали и в Бош като сглобяват моноинжекциона го настройват този ТПС, значи може да си смениш само плочката с пистите, а не целият моноинжекцион. В Аутодатата са дадени стойности на напреженията на изводите на двете писти при определени градуси на дроселовата клапа и според мен ако се закачи ЕКУ-то на компютър, който показва информация от датчиците в реално време може да се настрои новият ТПС. Предполагам така се прави и в заводите на Бош.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          Ясно TPS-а няма да го пипам.Но за синия маркуч никой нищо не каза за акумулатора също

          Коментар


            #6
            За акумулатора няма значение как ще са сложени кабелите върху клемата - един до друг или един върху друг. Важното е да дават хубав контакт, да не са мръсни или окислени. В сервиза са ти сменили и клемите заедно с новият акумулатор. Наистина на оригиналните клеми кабелите са поставени от двете страни на клемата, но пак казвам че това няма никакво значение.За синият маркуч нека колегите с 1.6 да кажат. Като гледам от къде тръгва за някакъв вакуум ще е, ако снимаш и къде отива другият му край сигурно ще се види веднага за какво е.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              синия маркуч е за вакум за клапана на бензиновата рейкаима още един тънък вакум на колектора,който е за мап-атпс-а може да се завърта малко

              Коментар

              Working...
              X