Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с лампа за акумулатор - дайте съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с лампа за акумулатор - дайте съвет

    ЗдравейтеИмам следния проблемНа път от Варна за София първо започна да примигва а после по-категорично да свети индикацията за незареждане на акумулатора на таблото.При промяна на оборотите примигва а понякога даже и гасне.Акумулатора е необслужваем - май отпадна версията за доливане на дестилирана вода. В статично състояние напрежението му е 12.7 VСъгласно препоръките по книжките запалих колата, пуснах дългите (като як консуматор) и дадох газ до 3000 об/мин.Напрежението върху акумулатора е 14.08V, тоест според мен зарежда - иначе май и нямаше да стигна до София само на акумулатор при светлини и чистачки.Какъв е тоя проблем - не мога да си обясня тая лампа.Ако някой е имал такъв проблем нека го сподели или даде съвет.Много благодаряПоздрави на всички Fiat-циЕмо

    #2
    сигурно ти свършват четките и ту зарежда ту не, като си мерил е зареждал.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      сигурно ти свършват четките и ту зарежда ту не, като си мерил е зареждал.
      И аз също залагам на четки или в краен случай на реле регулатор.А колата каква е в крайна сметка ако е Лада бързо се оправя и ще минеш по тънко.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Fiat Brava 1.4 12 V

        Da be werno - zabrawih da kaja kakwa e kolata Fiat Brava 1.4 12 VКирилица !

        Коментар


          #5
          доуточнение

          Sorry за латиницата - няма да се повториА иначе това с четките не мога да си го обясня - докато баща ми мереше аз давах газ и лампата си светеше съвсем ярко - все едно че не зарежда, а се мерят 14.09 V.Нещо ме обърква това - ако в момента е зареждало трябваше да изгасне лампата - нали така.

          Коментар


            #6
            Провери за надежден контакт тънкия проводник към алтернатора-той е за контролната лампа...Освен това, което писаха колегите за четките,провери за надежноста на връзките на генератора и Акк.Тово сме го коментирали не знам колко пъти,но като отскоро във форума -нормално да не си го намерил...
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #7
              Кабелчетата са две - едното е за зареждане на акумулатора, а другото отива на лампата на таблото. Може само това за лампата да е проблемно и за това да свети, но да си зарежда. Напрежението, което си измерил е съвсем нормално ако си зарежда както трябва. Пък и сам си написал от къде до къде си карал само на акумулатор според лампата обаче. Миналата зима имах случай с бензинов Мерцедес 190 и от този опит мога да кажа, че не успя да мине и 50 км. с включени къси светлини на акумулатор, без зареждане.Виждам, че колегата vesko.t ти е писал за въпросното кабелче докато съм писал поста.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар

              Working...
              X