Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с работата на двигателя само на бензин !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Като добавка към горния пост освен колко да сложа в резервоара ... какъв спирт ? 70 %, 90 % или 95% ?
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    Коментар


      #17
      Re: проблем с работата на двигателя само на бензин !!!

      tozarat написа:
      Ewing написа:
      Здравейте,изчетох доста неща по темата за птритрисане на двигателя и за възможните причини. Но ви моля за пореден път за съдействие понеже не съм много навътре в автомобилите и в потдръжката им. Колата е Темпра 1,6mi.проблемът е в това,че при работа на бензин колета тресе доста сериозно, но оборотите по данни от таблото което е дигитално са постоянни. когато форсирам дори и лекичко или да поддържам малко по-всоки обороти всичко е наред. но на празен год все едно работи на 3 цилиндъра колата. когато вкюча на газ колата заспива. преди време я карах на компютърна диагностика и ме "одрусаха" със 36 лева в сервиз "HEED". човекът ми каза че абсолютно всичко и е наред дори специално замери и въпросното моторче за празне ход и за всеки случи го напръска със течност за почистване. каза ми че и ламбда сондата ми работела и за да се оправи разгода трябва да си оправя цялата генерация която беше много зле. След като си тръгнах от сервиза ми се стори че на бензин колата леко държи по ниски обороти от преди но в границите на нормалното. Но не прави опити да гасне. Покарах така около 1-1,5 месеца и си смених цялата генерация, от меката връзка включително до края. И от тогава колата започна на бензин да тресе сериозно. когато позагрее е малко по добре но малко. всичко е сменяно като кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец, останалите консумативи и някои гарнитурки.Дали може проблемът да е в това, че маисторът не можа да ми намери табелката със номера на двигателя и от там да е гледал или дал грешни данни на компютъра докато го е диагностицирал или да е свързано нещо с ламбдата понеже проблена стана много изразителен чак след смяна на всички гърнета? и другият ми въпрос е може ли да ми кажете хубав сервиз за комютърна диагностика ако се наложи още веднъж да ходя? и ако може да е по-евтинко П.С.по принцип пазарувам от магазинът на Стамболииски, и свещите и кабелите са magnet marelli и се предполага, че са наред.след смяната на гурнетата и поставянето на резонатор, оставих колата за около 12 часа без акумулатор да изчисти ако има нещо грешки от преди по компютъра. преди като правх тази процедура колата работвше мнгоо лошо за около 1-2 минути и после се оправяше а сега не, работи лошо непрекъснато.
      Имах абслютно същите проблеми като теб. Като купих колата работете кат, часовник и на бенз и на газ. после започна да тресе. какви ли маистори не сменях счупих са от ровене, присадки и четене на форуми по цяла нощ. Онзи ден сипах в резервоара 20 литра 100 октана и по препоръка от майстор шибнах и 500мл газ за горене (помагала при отпушване на дюзи ) естествено колата доби малко мощност, но претрисането остана. най накрая ми ,,светна крушката" и си купих от аптеката 200мл медицински спирт сипах ги в резервоара и след 2минути колата заработи като часовник. оказа се че гадовете от омв са ми сипали малко водица в резервоара
      колега и аз слагах газ тя била за махане на парафина на дизелови дигатели , а в какво отношение си сипал спирта , защото точно такъв препоръчват много колеги вече мисля и аз да сложа да видя дали има ефект гледам на всички ни е интересно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=307929#307929 >> списък с резултати от тест на добавки П.С. според мен, тези добавки Редекс, СТП и така нататък, поне според темите който намирам из гугъл за почистване на инжектори от колеги от други страни ( където не използват газ и не им се зацапват до такава степен дюзите), не ги хвалят много. Така че предполагам са направени или за леко зацапване или като профилактичен инструмент за прочистване , но не и за зацапвания от голяма степен както при газта. На повечето добавки пише : РЕДОВНАТА употреба запазва дюзите чисти Бих пробвал българска добавка знаейки, че хората които са я правили са наясно за каква цел е , а именно прочистване , а не профилактика извинете ме за спама
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #18
        ls1 написа:
        Водата не се смесва с бензина. Ако искайте пробвайте сипете в едно шише малко бензин и малко вода - стоят разделени. И с времето нашите бензинстанции както кръщават горивото...то се трупа трупа трупа вода и не може да се изгори. Особено пък както хората на газ обикновено имат минимум бензин колкото да запали - и водата става фактор. Спирта от друга страна се смесва с водата и малко по малко успява да я изхвърли покрай горенето. И аз напоследък имам някакви такива проблеми но се чудя - колко спирт е безопасно да сложа? Ако ливна един литър вътре проблем ли е?
        Ами аз сипах на 25лт 100 октанов 500мл газ за горене но не се оправи. после на същата смес добавих 20мл медицински спирт и колата се оправи почти веднага. изкара два дена перфектно и днес кат се прибирах от работа пак почна да трепери. потърсих малко в гугъл и се оказа че на тия 25лт бензин може да сложа и 1лт спирт за горене (син спирт). запалих колата със свалена капачка и както тресеше и сипах спирта оправи се за нула време.
        Bravo 1.6 16v

        Коментар

        Working...
        X