Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с работата на двигателя само на бензин !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с работата на двигателя само на бензин !!!

    Здравейте,изчетох доста неща по темата за птритрисане на двигателя и за възможните причини. Но ви моля за пореден път за съдействие понеже не съм много навътре в автомобилите и в потдръжката им. Колата е Темпра 1,6mi.проблемът е в това,че при работа на бензин колета тресе доста сериозно, но оборотите по данни от таблото което е дигитално са постоянни. когато форсирам дори и лекичко или да поддържам малко по-всоки обороти всичко е наред. но на празен год все едно работи на 3 цилиндъра колата. когато вкюча на газ колата заспива. преди време я карах на компютърна диагностика и ме "одрусаха" със 36 лева в сервиз "HEED". човекът ми каза че абсолютно всичко и е наред дори специално замери и въпросното моторче за празне ход и за всеки случи го напръска със течност за почистване. каза ми че и ламбда сондата ми работела и за да се оправи разгода трябва да си оправя цялата генерация която беше много зле. След като си тръгнах от сервиза ми се стори че на бензин колата леко държи по ниски обороти от преди но в границите на нормалното. Но не прави опити да гасне. Покарах така около 1-1,5 месеца и си смених цялата генерация, от меката връзка включително до края. И от тогава колата започна на бензин да тресе сериозно. когато позагрее е малко по добре но малко. всичко е сменяно като кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец, останалите консумативи и някои гарнитурки.Дали може проблемът да е в това, че маисторът не можа да ми намери табелката със номера на двигателя и от там да е гледал или дал грешни данни на компютъра докато го е диагностицирал или да е свързано нещо с ламбдата понеже проблена стана много изразителен чак след смяна на всички гърнета? и другият ми въпрос е може ли да ми кажете хубав сервиз за комютърна диагностика ако се наложи още веднъж да ходя? и ако може да е по-евтинко П.С.по принцип пазарувам от магазинът на Стамболииски, и свещите и кабелите са magnet marelli и се предполага, че са наред.след смяната на гурнетата и поставянето на резонатор, оставих колата за около 12 часа без акумулатор да изчисти ако има нещо грешки от преди по компютъра. преди като правх тази процедура колата работвше мнгоо лошо за около 1-2 минути и после се оправяше а сега не, работи лошо непрекъснато.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    твърде възможно,да не е задал правилния комп да диагностиката,тогава излизат неверни данни при диагностикатапритрисането може да е почти от всичко ламбда сонда,тпс,температурен датчик,включително някоя маса

    Коментар


      #3
      само за масата не съм съгласен, на газ сичко е ок. нямам обяснение обаче какво е
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        от това което изчетах по другите теми по този проблем мога да кажа, че не е и от температурния датчик. не съм го мерил, но на газ няма проблеми нито при студен нито при топъл двигател. проблемът е само на бензин и от като запаля на стъдено най вече. каточели на 3 цилинъра работи. като я поизфорсирам мъницхко и поработи 1-2 минутистава става по равномерна работата на двигателя но пак притриса. това говоря само на бензин. на газ е супер. след като покарам на газ да речем 15-20 мин и на безнзин също са се пооправили нещата ,но пак притриса повече от колкото на газ и определено има разлика в работата (говоря като неравномрност)за това ТПС, ако не се лъжа, това да е моторчето за празен ход, на газ няма проблеми и при него. четах и по таз итема. когато изфорсирам си успокоява двигатела плавно и до ноебходимите обороти без проблеми не са ниски или да се опитва да гасне.странно ми е това само че като притриса на бензин като я паля не изглезжда да се опитва да гасне ами просто е много неравномерно в работата. има ли как да си проверя кабелите понеже, бях писал преди време,че на много голяма тъмница се вижда леко прусветване по дълчината на всички кабели, но съвсем леко и то при страшна тъмница. когато леко изфорсирам и вичезват. както писах по горе кабелите са на 2-3 месеца и свещите и са magnet marelliП.С.а може ли да ми кажете от къде да намеря номера на двигателя при положение,че ми я нама плочката която стои отпред в двигателният отсек и съответно после диагностик които да ми направи правилна диагностика. и ако може и да не е 36 лева.....ако пък всички взимат горе долу толкова тогава няма проблем и толкова ще дам стига да е ОК майстора
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #5

          Коментар


            #6
            това е твоя човек http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10814
            Fiat Brava 1.6 16V
            Войната на пътя http://www.vbox7.com/play:0992d053

            Коментар


              #7
              мерси много за линка ще го посетя сервизът, а като ценичка колко е горе долу за диагностиката.а и сега друго нещо да питам. може ли да се променят настройките по компютъра или това което се прави на тези стендове е само за диагностика. един познат преди години му правеше проблем на VW Polo и каза че са му сложили някаква средна стойност на ламбла дадчикът понеже не работел. и за да не му прави проблеми са му осреднили някаква стойност и така са му я оставили.та може ли да се прават такива неща или не. питам за да не би в другия сервиз да са ми оставили по подразбиране по ниски обороти и за това д а прави такива мизерии като е на бензин.благодаря много още един път ще пиша като мина от там.успехи на всички пък ще почерпя като се оправят нещата
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #8
                само на празен ход ли е проблемаиначче има ли ралика във вървенето на бензин/газ?а с каква газова си?

                Коментар


                  #9
                  значи да кажа, днес бях при този сервиз който ми дадахте и човека е свестен, проблема не го знам от къде е но всичко по електрониката било ОК и ТПСа и термодатчиците. единствено което ме посъветва човека е да си сипа добавка за почисване на дюзи и задължително да си сменя кабелите и свещите които са почти нови но явено са ментета. нищо че на тях пише MAGNETTI MARELI. та сега очакван да предложите нещо качествено и да не е на бастословна цена естествено а за u_bo: да само на празен ход е а за разликата я има, на газ е малко по тромава колата ама това е нормално за кола с газ.иначе изпарителя е STEFANELLI само че не го знам точният модел.П.С.мисля че проблема за момента е пооталожен понеже не го прави вече. сега остана да си погледна и газовата че като стане жега и напече колата и почва да гасне яко докато съм в движение и пусна педала на газта иначе вечер е напълно ОК .
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #10
                    Здравеите аз имам абсолютно същия проблем и същите симптоми описани по горе. Изгорих цял резервоар с присадка за почистване на дюзи и ефект почти няма моля даите съвет
                    Bravo 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      За да провериш дали ти стига налягането на бензина я покараи на високи обороти няколко отсечки почти до прекъсвач, ако не и стига налягането между 5000 и 7000 ще ти прекъсва. След този тест ако не прекъсва във високите си смени резонатора с гърне и работата ще заспи
                      Peugeot 406, 2000 HDi 90
                      ex. Peugeot 106 1,5 D
                      ex. Ritmo 70 138B2.000
                      ex. Tempra 2.0 159A6.046
                      Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                      Коментар


                        #12
                        Re: проблем с работата на двигателя само на бензин !!!

                        Ewing написа:
                        Здравейте,изчетох доста неща по темата за птритрисане на двигателя и за възможните причини. Но ви моля за пореден път за съдействие понеже не съм много навътре в автомобилите и в потдръжката им. Колата е Темпра 1,6mi.проблемът е в това,че при работа на бензин колета тресе доста сериозно, но оборотите по данни от таблото което е дигитално са постоянни. когато форсирам дори и лекичко или да поддържам малко по-всоки обороти всичко е наред. но на празен год все едно работи на 3 цилиндъра колата. когато вкюча на газ колата заспива. преди време я карах на компютърна диагностика и ме "одрусаха" със 36 лева в сервиз "HEED". човекът ми каза че абсолютно всичко и е наред дори специално замери и въпросното моторче за празне ход и за всеки случи го напръска със течност за почистване. каза ми че и ламбда сондата ми работела и за да се оправи разгода трябва да си оправя цялата генерация която беше много зле. След като си тръгнах от сервиза ми се стори че на бензин колата леко държи по ниски обороти от преди но в границите на нормалното. Но не прави опити да гасне. Покарах така около 1-1,5 месеца и си смених цялата генерация, от меката връзка включително до края. И от тогава колата започна на бензин да тресе сериозно. когато позагрее е малко по добре но малко. всичко е сменяно като кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец, останалите консумативи и някои гарнитурки.Дали може проблемът да е в това, че маисторът не можа да ми намери табелката със номера на двигателя и от там да е гледал или дал грешни данни на компютъра докато го е диагностицирал или да е свързано нещо с ламбдата понеже проблена стана много изразителен чак след смяна на всички гърнета? и другият ми въпрос е може ли да ми кажете хубав сервиз за комютърна диагностика ако се наложи още веднъж да ходя? и ако може да е по-евтинко П.С.по принцип пазарувам от магазинът на Стамболииски, и свещите и кабелите са magnet marelli и се предполага, че са наред.след смяната на гурнетата и поставянето на резонатор, оставих колата за около 12 часа без акумулатор да изчисти ако има нещо грешки от преди по компютъра. преди като правх тази процедура колата работвше мнгоо лошо за около 1-2 минути и после се оправяше а сега не, работи лошо непрекъснато.
                        Имах абслютно същите проблеми като теб. Като купих колата работете кат, часовник и на бенз и на газ. после започна да тресе. какви ли маистори не сменях счупих са от ровене, присадки и четене на форуми по цяла нощ. Онзи ден сипах в резервоара 20 литра 100 октана и по препоръка от майстор шибнах и 500мл газ за горене (помагала при отпушване на дюзи ) естествено колата доби малко мощност, но претрисането остана. най накрая ми ,,светна крушката" и си купих от аптеката 200мл медицински спирт сипах ги в резервоара и след 2минути колата заработи като часовник. оказа се че гадовете от омв са ми сипали малко водица в резервоара
                        Bravo 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Re: проблем с работата на двигателя само на бензин !!!

                          tozarat написа:
                          Имах абслютно същите проблеми като теб. Като купих колата работете кат, часовник и на бенз и на газ. после започна да тресе. какви ли маистори не сменях счупих са от ровене, присадки и четене на форуми по цяла нощ. Онзи ден сипах в резервоара 20 литра 100 октана и по препоръка от майстор шибнах и 500мл газ за горене (помагала при отпушване на дюзи ) естествено колата доби малко мощност, но претрисането остана. най накрая ми ,,светна крушката" и си купих от аптеката 200мл медицински спирт сипах ги в резервоара и след 2минути колата заработи като часовник. оказа се че гадовете от омв са ми сипали малко водица в резервоара
                          е това как обяснява толкова дълго време претриисане ?

                          Коментар


                            #14
                            ами има логика според мене, понеже не знам дали водата се изпарява като е в резервоара (при положение че там ако ти е наред капачката има нещо като вакуум) не съм го пробвал това но при мене след 3-4 месеца притрисане и се пооправиха нещата. за сега всичко е на 6 по тази тема
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              Водата не се смесва с бензина. Ако искайте пробвайте сипете в едно шише малко бензин и малко вода - стоят разделени. И с времето нашите бензинстанции както кръщават горивото...то се трупа трупа трупа вода и не може да се изгори. Особено пък както хората на газ обикновено имат минимум бензин колкото да запали - и водата става фактор. Спирта от друга страна се смесва с водата и малко по малко успява да я изхвърли покрай горенето. И аз напоследък имам някакви такива проблеми но се чудя - колко спирт е безопасно да сложа? Ако ливна един литър вътре проблем ли е?

                              Коментар

                              Working...
                              X