Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 свирене на ремъка ..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 свирене на ремъка ..

    Колеги от три години го имам Пунтото и сега от около месец при палене се чува как свири един от двата ремъка и това трае около минута две и после всичко е на ред .После целия ден колкото пъти и да я паля няма това свирене. Свири само сутрин при първоначално палене. Тази сутрин я избутах от гаража вдигнах капака и отново прегледах за хлабав ремък , но всичко си е добре .Запалих и оглеждам и ослушвам откъде идва тоя шум и нищо не открих. По скоро като, че ли се усъмних това свирене да идва от помпата за хидравликата на волана.Гледам пък че има масло в резервоарчето до където трябва да има.Двата ремъка са нови на 10 000 км са.Добре са обтегнати.Нещо да кажете по въпроса ?
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    #2
    Пренатегни ремък на хидравличната помпа. Или му обърни посоката.

    Коментар


      #3
      Колега , че защо да му обръщам посоката като така е карал 10 000км? А откакто е поставен не е натяган та да е пренатегнат. По-скоро може зор да вижда докато раздвижи помпата
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #4
        Колега , акумолатора как е ? Виж като го запалиш му замери зареждането със мултицет.Има голяма вероятност акумулатора да пада бавно и сутрин като запалиш алтернатора се тормози докато го зареди и от там да присвирва ремъка...За другото което се сещам е това което каза колегата "Stilo"Опитай се да го отхлабиш или опънеш ремъка .Има една стара "Жигуловка" цака :D Щом като го запалиш и цвили около 1-2 мин докато цвили го полеи със едно шише вода, ако спре значи трябва да го опънеш. Но не прекаляваи за да не сменяш лагерите на алтернатора след време.Лека вечер.
        Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
        IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
        1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
        2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

        Коментар


          #5
          свирене на ремък

          при мен като се намокри - през локви - некой от ремъците свири и като изсъхне се оправяпренатегнат или хлабав ремък при мен са 4 и е по трудно да се хване, а помпата може и да свири като се завърти кормилото много на ляво/дясно.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Идеята за акумулатора ми допада .Той е на три години но да си призная не съм го и поглеждал за вода има ли няма ли Може и от него да е. Ще проверя и за генератора дали затяга нещо. Благодаря ви за насоките.Ще пиша за резултата като отстраня повредата. :D
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              #7
              100 % е ремъка на динамото... и мойто имаше същите оплаквания, само че на чисто нов акумулатор... натегнах ремъка и спря. по принцип като е влажно времето или като мина през някоя локва / както е тази сутрин / пресвирва пак. давам малко газ и спира...
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #8
                donnna написа:
                100 % е ремъка на динамото...
                Като смених алтернатора и почна понякога да присвирва за няколко секунди ,но не винаги го прави По принцип се срещаше по-често ,когато беше студено май Колега Провери го него ремък
                Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                Коментар


                  #9
                  Аз имах таккъв проблем при Бравото - като се намокри ремъка и почна да свири, дори и като изсъхна пак свиреше. Оказа се че е износен ремъка на генератора. Замених го с нов и се оправи. Моя стария беше леко раздърпан по крайщата и каналите му се бяха втрапили.
                  Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                  Коментар


                    #10
                    Само да вметна че моя ремък така свири - свири и накрая протече водната помпа. Дали тя си свиреше по принцип или пренатегнат ремък я разсвири и после протече незнам, но................
                    Punto SX 1.1 55

                    Коментар


                      #11
                      Punto SX написа:
                      Само да вметна че моя ремък така свири - свири и накрая протече водната помпа. Дали тя си свиреше по принцип или пренатегнат ремък я разсвири и после протече незнам, но................
                      пренатегнат ремък 100% , лагерите на алтернатора са ударжали на напъна , но лагера на в.помпа явно не :P
                      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                      Коментар


                        #12
                        аз имам друго предположение- през нощта акумулатора пада малко, като запалиш пърата минута дозарежда ак-тора и алтернатора е натоварен и тогава просвирва ремъка. пробвай като запалиш светни фарове, пусни парно и нагревател на задния джам и ще видиш колко дълго ще свири- по2 пъти повече от обикновенно!
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Само да вметна че моя ремък така свири - свири и накрая протече водната помпа. Дали тя си свиреше по принцип или пренатегнат ремък я разсвири и после протече незнам, но................
                          само че твойта водна помпа е на ангренажния ремък, а не на ремъка на динамото.....
                          Fiat Punto 1.1-Синята птица
                          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                          Коментар


                            #14
                            Хубавото при мен е че е с два ремъка малки. Единия върти само динамото а другия помпата за хидравлика на волана .Единия от двата ще е но дано имам време тази година да видя кой . :D Сега възникна друг проблем / впрочем то няма да е Пунто ,ако не създава проблеми / при тия валежи много ми влиза вода в купето и ми капи точно в краката . Тоя проблем е по важен и довечера мисля да махам каквото мога и да търся от къде влиза вода.
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #15
                              Re: Пунто 1.2 свирене на ремъка ..

                              коцев написа:
                              Колеги от три години го имам Пунтото и сега от около месец при палене се чува как свири един от двата ремъка
                              donnna написа:
                              само че твойта водна помпа е на ангренажния ремък, а не на ремъка на динамото.....
                              Точно така колега donna там е, но аз исках да кажа че може да не е ремък а да свири самата помпа при първоначално завъртане Правя този извод защото след смяната и спря да се чува свиренето.
                              Punto SX 1.1 55

                              Коментар

                              Working...
                              X