http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...lsКолеги, може ли малко повече инфо за двигателя, ще ми е първия дизел който ще взимам... В сряда сутринта съм във Ванто за преглед на колата, но ми се иска малко повече инфо предварително...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще си купувам Doblo - какво мислите за това?
Collapse
X
-
Ще си купувам Doblo - какво мислите за това?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Това е като моя мотор Здравко, но е 63, а не 65 кс. За пълните 2 години през които карах това Пунто не съм имал и намек за проблам с него.Вътре е само прашен без капка масълце, нито по капак на клапани, нито никъде! Единстваното нещо което ме е притеснявало, че помпата е Лукас, електронно контролирана, с малко разбирачи в България. Ауто Италия продаваха Доблото с този мотор до миналата година, но той е ЕВРО 3 и го спряха.Ако има нещо друго питай.ПП..консумативите са сравнително скъпи.Нафтов филтър 36лв, въздушен филтър 25лв, маслен филтър (аз слагах само MAN) 17лв.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Ами в сряда ще мине диагностика във Ванто, надявам се че ще го прегледат основно и ако има проблем ще лъсне.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
От сайта виждам, че следващата кола с този дв-л се продава за 7899лв., а годината на производство е същата. Това ме притеснява, никой няма да си продава колата с 1500лв по-евтино ако не иска да с еотърве бързо от нея, но все пак прегледа в сервиза ще си покаже най-добре.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
Правих тест на този модел в Италия през 2001-ва на лаго Маджоре - колата определено ми хареса, двигателят дърпа добре, манервена е - в дългата база се товарят плътно две евро палета. Окачването отзад е класическо - на ресори, а не като разчекващите се франсета - на торсион. Дизайнът на вътрешната страна на вратите в по-високите версии на оборудване е невероятен за баничарка - ако попаднеш на такъв модел - ще разбереш за какво става дума. А управлението с горно изнесеният лост е много леко и удобно. В тази обява мепритеснява единствено километража - работна 6-годишна кола навърта много повече от 100 хиляди - то гражданска, за семейството би надхвърлила този километраж, посочен в тази. Нормалния пробег за баничарка е около 40-60 хиляди на година. Засечи, ако можеш релните километри.Провери съединителя - той е най-натовреният елемент заедно с двигателя при тези машинки.
Коментар
-
На диагностиката във Ванто излезе проблем с нещо наречено "EGR" както и някакъв "регулатор на потока".За първото с почистване се оправяло, защото "електрически било добре" а второто трябва да се подменя.Някой може ли да даде малко инфо за тези джаджи?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Скоро се коментира първото, но за бензинов двигател - ето какво е написал колегата:dimmX написа:EGR-a е система коятовкарва изгорели газове в свежия въздух на двигателям като целта е да се контролира температурата на горене в цилиндрите и по този начин да се намали образуването на азотни оксиди. Понеже през тази система минават изгорели газове тя доста често се задръства и ако клапана не затваря колата не върви добре, тресе, няма мощност. Не мисля, че е добре просто да го запушиш, защото настройките на колата са направени за работа с него, но определено е по-добре да го няма от колкото да караш с неработещ (отворен).VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
добло
ето повече като напишеш EGR излиза доста по въпроса повечето на английски http://mecanicavirtual.iespana.es/sistema_egr.htm или от форума на VWhttp://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=50172&postdays=0&postorder=asc&sta rt=0
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Скоро се коментира първото, но за бензинов двигател - ето какво е написал колегата:dimmX написа:EGR-a е система коятовкарва изгорели газове в свежия въздух на двигателям като целта е да се контролира температурата на горене в цилиндрите и по този начин да се намали образуването на азотни оксиди. Понеже през тази система минават изгорели газове тя доста често се задръства и ако клапана не затваря колата не върви добре, тресе, няма мощност. Не мисля, че е добре просто да го запушиш, защото настройките на колата са направени за работа с него, но определено е по-добре да го няма от колкото да караш с неработещ (отворен).
Коментар
-
А този "регулатор на потока" или нещо подобно... представляваше нещо с големината на стъпково моторче за обороти в което влизаше маркуче и ставаше въпрос за вакуум...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
това егр е малумна работа,както един колега ми беше написал в icq-то "все едно да си боднеш един маркуч в г*з*т и от там в устата",има бая писано в бмв форумана мойта кола го елеминирах този клапан,последниците бяха по ниска Т на входящия въздуха (близо 10 надолу,което е добре) и по хубави ниски обороти
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар