Както казах в заглавието - Лампичката CODE на таблото не иска да изгасне. Тази за свещите вече дори не светва(само първия път при влизане в колата). Резултата е че не може да запали колата (естествено . Пробвах с 3-те ключа. Дали е възможно с code card? Има ли начин да се направи нещо. Благодаря.ОПРАВЯНЕТО (добавено на 08 Авг.):Проблема го оправиха. Kluchar-я помогна. Прати ме при неговия човек - днес сутринта я репатрирах, а в 19:00 си я взех. Повредата е била в компютъра. Сменени са платки ... не зная една или колко. Причината обаче според него е в дозаторния клапан. Плюел нафта и от там идвала белята (не разбрах точно как става тази беля ... нафтата ли мокри ... ако някой се сеща нека обясни). В момента карам без него, по-точно я докарах до нас и не смятам да я карам докато не мина през сервиза за оправяне на същинския проблем. Лошото е, че този клапан е сменен отпреди точно 1 месец но не с нов. Друг проблем е, че платката под авансатора не е реглирана и от там идва допълнително тракане. В момента не мога да си позная колата. Няма мощност и там където карах преди на втора, сега го минавам на първа защото направо спира. Има черен дим отзад и т.н.Това е за сега. Сагата продължава Yellow_Flash_Colorz_PDT_40
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем (Marea TD100)CODE ламп не изгасва - оправен частично
Collapse
X
-
много гадно, но според мен не е чак толкова влажно, все пак преди около два месеца валеше нонстоп и то по-дълго време... нямам идея, колега, но пиши като си решиш проблема...лошото е, че дори не се сещам към кого можеш да се обърнеш...пп пробва ли да разкачиш акумулатора и да го оставиш така известно времеA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Преди време имах Брава 1.9d и не се ресетваше с откачен акумулатор, а с само триене на грешка във Ванто-трейд или друг специализиран сервиз.В Дунев-мотор не успяха да се справят.Ако е най-лошото /да чукнем на дърво/ мисля, че се слага нов клапан на нафтовата помпа и се байпасва FIAT CODE.Дано не се налага, предполагам, че е от влагата!!!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:...Ако е най-лошото /да чукнем на дърво/ мисля, че се слага нов клапан на нафтовата помпа и се байпасва FIAT CODE.Дано не се налага, предполагам, че е от влагата!!!Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Преди всичко първо на диагностика за установяване на проблема и след това действия.При този двигател байпаса ако се наложи се прави много лесно зяа разлика от бензиновите двигатели.Изолираш си кода и това е.Става си обикновен дизел и може да си върви и с контактен ключ за 8 лв.без ампулата вътре.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Преди всичко първо на диагностика за установяване на проблема и след това действия.При този двигател байпаса ако се наложи се прави много лесно зяа разлика от бензиновите двигатели.Изолираш си кода и това е.Става си обикновен дизел и може да си върви и с контактен ключ за 8 лв.без ампулата вътре.Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Сега ми хрумва, че може да е станало друго. Когато се качих за пръв път преди да изникне проблема, лампите по таблото си светнаха както си му е реда (имам предвид тази за подгревните свещи) ... та си мисля дали не съм опитал запалване малко преди да изгасне лампата CODE KEY ... и да е блокирала системата тогава.kluchar, ще те имам предвид. мерсиFiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
morg написа:Стартера си върти винаги на тия. Това блокира подаването на гориво от помпата така, че да въртиш на светеща лампа е безсмислено - само ще си замине акумулатора.Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Проблема го оправиха. Kluchar-я помогна. Прати ме при неговия човек - днес сутринта я репатрирах, а в 19:00 си я взех. Повредата е била в компютъра. Сменени са платки ... не зная една или колко. Причината обаче според него е в дозаторния клапан. Плюел нафта и от там идвала белята (не разбрах точно как става тази беля ... нафтата ли мокри ... ако някой се сеща нека обясни). В момента карам без него, по-точно я докарах до нас и не смятам да я карам докато не мина през сервиза за оправяне на същинския проблем. Лошото е, че този клапан е сменен отпреди точно 1 месец но не с нов. Друг проблем е, че платката под авансатора не е реглирана и от там идва допълнително тракане. В момента не мога да си позная колата. Няма мощност и там където карах преди на втора, сега го минавам на първа защото направо спира. Има черен дим отзад и т.н. Това е за сега. Сагата продължава Yellow_Flash_Colorz_PDT_40Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар