Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем (Marea TD100)CODE ламп не изгасва - оправен частично

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем (Marea TD100)CODE ламп не изгасва - оправен частично

    Както казах в заглавието - Лампичката CODE на таблото не иска да изгасне. Тази за свещите вече дори не светва(само първия път при влизане в колата). Резултата е че не може да запали колата (естествено . Пробвах с 3-те ключа. Дали е възможно с code card? Има ли начин да се направи нещо. Благодаря.ОПРАВЯНЕТО (добавено на 08 Авг.):Проблема го оправиха. Kluchar-я помогна. Прати ме при неговия човек - днес сутринта я репатрирах, а в 19:00 си я взех. Повредата е била в компютъра. Сменени са платки ... не зная една или колко. Причината обаче според него е в дозаторния клапан. Плюел нафта и от там идвала белята (не разбрах точно как става тази беля ... нафтата ли мокри ... ако някой се сеща нека обясни). В момента карам без него, по-точно я докарах до нас и не смятам да я карам докато не мина през сервиза за оправяне на същинския проблем. Лошото е, че този клапан е сменен отпреди точно 1 месец но не с нов. Друг проблем е, че платката под авансатора не е реглирана и от там идва допълнително тракане. В момента не мога да си позная колата. Няма мощност и там където карах преди на втора, сега го минавам на първа защото направо спира. Има черен дим отзад и т.н.Това е за сега. Сагата продължава Yellow_Flash_Colorz_PDT_40
    Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

    #2
    Опитах процедурата с CODE CARD, но не успях да стартирам защото след натискането на педала на газта, лампичката за системата за подаване на горивото не светна и не можах да започна броенето.Дали е възможно от влагата нещо да се е скофтило?
    Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

    Коментар


      #3
      много гадно, но според мен не е чак толкова влажно, все пак преди около два месеца валеше нонстоп и то по-дълго време... нямам идея, колега, но пиши като си решиш проблема...лошото е, че дори не се сещам към кого можеш да се обърнеш...пп пробва ли да разкачиш акумулатора и да го оставиш така известно време
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #4
        Преди време имах Брава 1.9d и не се ресетваше с откачен акумулатор, а с само триене на грешка във Ванто-трейд или друг специализиран сервиз.В Дунев-мотор не успяха да се справят.Ако е най-лошото /да чукнем на дърво/ мисля, че се слага нов клапан на нафтовата помпа и се байпасва FIAT CODE.Дано не се налага, предполагам, че е от влагата!!!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Nino написа:
          ...Ако е най-лошото /да чукнем на дърво/ мисля, че се слага нов клапан на нафтовата помпа и се байпасва FIAT CODE.Дано не се налага, предполагам, че е от влагата!!!
          Магнитния клапан го смених преди около месец. Ще пробвам да разкача акомулатора. Дано да стане, ако ли не ... може да отида в някой сервиз Все си мисля, че първия път лампата за индикация на подгревните свещи си светна и изгасна ... а после спря да свети при контакт ... ама не зная дали има връзка.
          Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

          Коментар


            #6
            Стартера върти ли поне?Ако стартера върти и не пали работата отива към въпросния байпас споменат от Nino.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Стартера върти ли поне?Ако стартера върти и не пали работата отива към въпросния байпас споменат от Nino.
              Стартера върти да. Аха за малко да запали ама не се получи
              Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

              Коментар


                #8
                Преди всичко първо на диагностика за установяване на проблема и след това действия.При този двигател байпаса ако се наложи се прави много лесно зяа разлика от бензиновите двигатели.Изолираш си кода и това е.Става си обикновен дизел и може да си върви и с контактен ключ за 8 лв.без ампулата вътре.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  Преди всичко първо на диагностика за установяване на проблема и след това действия.При този двигател байпаса ако се наложи се прави много лесно зяа разлика от бензиновите двигатели.Изолираш си кода и това е.Става си обикновен дизел и може да си върви и с контактен ключ за 8 лв.без ампулата вътре.
                  Благодаря много за информацията :D
                  Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                  Коментар


                    #10
                    code

                    обади се да оправим проблема
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Сега ми хрумва, че може да е станало друго. Когато се качих за пръв път преди да изникне проблема, лампите по таблото си светнаха както си му е реда (имам предвид тази за подгревните свещи) ... та си мисля дали не съм опитал запалване малко преди да изгасне лампата CODE KEY ... и да е блокирала системата тогава.kluchar, ще те имам предвид. мерси
                      Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                      Коментар


                        #12
                        Стартера си върти винаги на тия. Това блокира подаването на гориво от помпата така, че да въртиш на светеща лампа е безсмислено - само ще си замине акумулатора.

                        Коментар


                          #13
                          morg написа:
                          Стартера си върти винаги на тия. Това блокира подаването на гориво от помпата така, че да въртиш на светеща лампа е безсмислено - само ще си замине акумулатора.
                          Аз говоря за първият път когато това се случи (преди да изникне проблема). Та се чудя дали този блокаж не е сработил ако съм започнал запалването малко преди да е изгаснала лампата CODE KEY (по невнимание).
                          Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                          Коментар


                            #14
                            При мен понякога се случва след натискане бутона за изключване на имобилайзера CODE да не изгасва. Вярно, че се случва доста рядко, но поне към 15-20 пъти съм палил със светеща лампа CODE.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              Проблема го оправиха. Kluchar-я помогна. Прати ме при неговия човек - днес сутринта я репатрирах, а в 19:00 си я взех. Повредата е била в компютъра. Сменени са платки ... не зная една или колко. Причината обаче според него е в дозаторния клапан. Плюел нафта и от там идвала белята (не разбрах точно как става тази беля ... нафтата ли мокри ... ако някой се сеща нека обясни). В момента карам без него, по-точно я докарах до нас и не смятам да я карам докато не мина през сервиза за оправяне на същинския проблем. Лошото е, че този клапан е сменен отпреди точно 1 месец но не с нов. Друг проблем е, че платката под авансатора не е реглирана и от там идва допълнително тракане. В момента не мога да си позная колата. Няма мощност и там където карах преди на втора, сега го минавам на първа защото направо спира. Има черен дим отзад и т.н. Това е за сега. Сагата продължава Yellow_Flash_Colorz_PDT_40
                              Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                              Коментар

                              Working...
                              X