Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля помогнете - проблем с Клио

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля помогнете - проблем с Клио

    Здравейте колеги. Тарся малко помощ, относно едно Рено Клио 96 год. 1.4 моно на една моя приятелка. Проблема е следния: Беше изтощен акумулатора вчера. Взех го да го заредя. Днес го сложих, но при опита да запали, лампата за имобилайзера (лампа с жичка ) мигаше, а колата не искаше да запали, стартера не въртеше. Пробвахме да заключваме и отключваме много пъти, но никакъв резултат- не искаше да завърти стартера, а лампата на имобилайзера продължаваше да мига. Съжелявам, че въпроса ми е относно Рено, но реших първо вас да попитам за проблема. :P Благоаря предварително.п.п. Разгледах темите във форума на рено, но там не можах да открия решение. Май ще ходи на чичко доктор.
    Bravo 1.8 16V GT ex.
    Fiat Croma 1.9 16V mjet

    #2
    Насочи ключа към плафона и цъкай няколко пъти. Ако не стане мисля че някъде до акумулатора трябва да има един бутон натисни него може и да стане/може и да няма такъв бутон/

    Коментар


      #3
      Благодаря колега. Ще проверя за бутона. Понеже тук доста вали ще трябва да изчакам. Ами ако няма такъв бутон, какво да правя.
      Bravo 1.8 16V GT ex.
      Fiat Croma 1.9 16V mjet

      Коментар


        #4
        Като бивш собственик на Рено, ще ти кажа че жълтата лампичка свети при повреда в инжекциона/запалителната система. Лапичката за имобилайзера е червена и мига много бързо когато е блокирал. Варианта при теб ключа да се е разсинхронизирал и затова да неможе да запали. Бутона за който пише колега е предназначен, да рестартира работата на бензиновата помпа и електроника при случай на катастрофа прекъсва притока на бензин. Обърни се към форума на рено за повече информация -> www.renault-bg.com/forum
        Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

        Коментар


          #5
          Пробвай с друг, читав акумулатор - на този може да е изгоряла една клетка и затова да няма ток да завърти, но поддържа ниско напрежение, колкото да светят приборите и съответно лампата.

          Коментар


            #6
            Разбрах каква е била болката на клиото. Акумулатора е бил заминал Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 . Като сложих читав акумулатор- запали и от днес си има нов. Вече дамата си кара с кеф. Благодаря на всички. Лека вечер.
            Bravo 1.8 16V GT ex.
            Fiat Croma 1.9 16V mjet

            Коментар


              #7
              КЛИО

              ВНИМАВАЙ да не блокираш кода - имобилайзера по този начин,иначе тряба да се махне -
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Ами за сега пали, което трябва да означава, че не съм го заключил. Колега "ключар", какво трябва да се прави при смяна на акумулатор, за да не се заключи имобилайзера? Има ли вазможност да се заключи имобилайзера на Брава/Браво при сманя на акумулатор? Любопитен съм, защото все някога ще се наложи да сменям и на моета фиатка- да не "оцапам" работата.
                Bravo 1.8 16V GT ex.
                Fiat Croma 1.9 16V mjet

                Коментар


                  #9
                  кола

                  става въпрос като клеимите не са наред и понякога губи тока или е паднал акумолатора много така може да се блокира кода на всяка кола -шашка се ECU на колата като се сменя акумолатор трябва да е изгасено всичко и акумолатора да си е наред винаги
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    При Рено когато блокира имобилайзера, не се маха/изключва просто се въвежда сервизен код и наново се запознават ключовете.
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар

                    Working...
                    X