Здравейте колеги. Тарся малко помощ, относно едно Рено Клио 96 год. 1.4 моно на една моя приятелка. Проблема е следния: Беше изтощен акумулатора вчера. Взех го да го заредя. Днес го сложих, но при опита да запали, лампата за имобилайзера (лампа с жичка ) мигаше, а колата не искаше да запали, стартера не въртеше. Пробвахме да заключваме и отключваме много пъти, но никакъв резултат- не искаше да завърти стартера, а лампата на имобилайзера продължаваше да мига. Съжелявам, че въпроса ми е относно Рено, но реших първо вас да попитам за проблема. :P Благоаря предварително.п.п. Разгледах темите във форума на рено, но там не можах да открия решение. Май ще ходи на чичко доктор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля помогнете - проблем с Клио
Collapse
X
-
Като бивш собственик на Рено, ще ти кажа че жълтата лампичка свети при повреда в инжекциона/запалителната система. Лапичката за имобилайзера е червена и мига много бързо когато е блокирал. Варианта при теб ключа да се е разсинхронизирал и затова да неможе да запали. Бутона за който пише колега е предназначен, да рестартира работата на бензиновата помпа и електроника при случай на катастрофа прекъсва притока на бензин. Обърни се към форума на рено за повече информация -> www.renault-bg.com/forumFiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Ами за сега пали, което трябва да означава, че не съм го заключил. Колега "ключар", какво трябва да се прави при смяна на акумулатор, за да не се заключи имобилайзера? Има ли вазможност да се заключи имобилайзера на Брава/Браво при сманя на акумулатор? Любопитен съм, защото все някога ще се наложи да сменям и на моета фиатка- да не "оцапам" работата.Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар