съжалявам че ви притеснявам пичове но нов проблем възникна...след като се реших че оригинална пробка няма да намеря вчера с приятелката ми решихме да ходим до Александруполис за един ден ,колкото да топнем краката на морето и да се върнем...Около Харманли забелязах че като пускам газта светва лампата на маслото при което се паникьосвам и спирам и гасвам....Гледам маслото ,до максимум,двигателя в нормална темп. не трака не лопа...отивам на един сервиз и поисках да ми мерят налягането на маслото на загрял двг при което излезе доста добро 1.6 при критични 0.5 на празен ход и около 4 бара на към 5-6000 оборота или нещо такова...датчика бил сдал багажа и той ми го сложи обратно с цел като се прибера да го сменям...навъртях около 800 км за 14 часа и направи ми впечатление че където оставях колата се появяваха капки масло ...днес слизам в канала и видях отдолу картер,ауспух,каре чак генератора на ток оцапани при което грижливо се чистят и стоя под колата с запален двг и чакам да се появи някоя капка....включи се перката и изобщо не го препоръчвам да стоите под колата че горещия полъх бая ме прецака....гасвам пак също чакам...датчик на масло не можах да видя но като ходих за цигари и се върнах пак намерих 2 капки и започнах да се побърквам питанията ми са следните...къде се намира тоя пуст датчик??с дифтунга ли е вързан или с някое гумено уплътнение та да се прецакало ??датчика ту свети ту гасва и той не знае...днес стояла светната лампата на всичките обороти при което като слезнах малко рязко от един бордюр изгасна...има ли някой свестен сервиз в Пловдив освен Динекспрес???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем (отново) с датчика на маслото на Браво
Collapse
X
-
hf hpe написа:smeni si датчика и нещата ще се оправяткато се прецака датчика и през буксата започва да избива маслодо сега имам 3 сменени датчика на различни колифиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
Само датчика се сменя, лесно е.Иначе виж при мен какъв беше проблема - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...php?t=14455BTW проблема изчезна, когато махнах гуменото уплътнение, което е на буксата м/у кабела и датчика... Успех.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
точно за тоя става въпрос...пък за да се стигне до него трябва да си с дълги ръце,още 2 стави и от долу...отгоре абсърд!трябва да имаш пръстите на ЕТ от филма на спилберг...ако е само 8-10 лв утре отивам даже че нещо закъсах с парите...колегата с ХФ споделил че през буксата тече масло...защо през буксата?защо трябва да има букса???а като се смени буксата няма ли да тече повече??фиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар