Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем (отново) с датчика на маслото на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем (отново) с датчика на маслото на Браво

    съжалявам че ви притеснявам пичове но нов проблем възникна...след като се реших че оригинална пробка няма да намеря вчера с приятелката ми решихме да ходим до Александруполис за един ден ,колкото да топнем краката на морето и да се върнем...Около Харманли забелязах че като пускам газта светва лампата на маслото при което се паникьосвам и спирам и гасвам....Гледам маслото ,до максимум,двигателя в нормална темп. не трака не лопа...отивам на един сервиз и поисках да ми мерят налягането на маслото на загрял двг при което излезе доста добро 1.6 при критични 0.5 на празен ход и около 4 бара на към 5-6000 оборота или нещо такова...датчика бил сдал багажа и той ми го сложи обратно с цел като се прибера да го сменям...навъртях около 800 км за 14 часа и направи ми впечатление че където оставях колата се появяваха капки масло ...днес слизам в канала и видях отдолу картер,ауспух,каре чак генератора на ток оцапани при което грижливо се чистят и стоя под колата с запален двг и чакам да се появи някоя капка....включи се перката и изобщо не го препоръчвам да стоите под колата че горещия полъх бая ме прецака....гасвам пак също чакам...датчик на масло не можах да видя но като ходих за цигари и се върнах пак намерих 2 капки и започнах да се побърквам питанията ми са следните...къде се намира тоя пуст датчик??с дифтунга ли е вързан или с някое гумено уплътнение та да се прецакало ??датчика ту свети ту гасва и той не знае...днес стояла светната лампата на всичките обороти при което като слезнах малко рязко от един бордюр изгасна...има ли някой свестен сервиз в Пловдив освен Динекспрес???
    фиат браво 1.4 12в
    фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

    #2
    по принцип!!! датчика се намира доста по-нагоре, на нивото н асвещите...не знам къде е точно при браво, но колегите ще кажат. датчика просто се навива в блока и това е, мисля, че там няма гумено уплътнение
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      и тоя какво е правил под колата или аз не съм го видял? видях теча идва откъм блока и нагоре...сега слизам да проверя и ще докладвам
      фиат браво 1.4 12в
      фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

      Коментар


        #4
        smeni si датчика и нещата ще се оправяткато се прецака датчика и през буксата започва да избива маслодо сега имам 3 сменени датчика на различни коли

        Коментар


          #5
          hf hpe написа:
          smeni si датчика и нещата ще се оправяткато се прецака датчика и през буксата започва да избива маслодо сега имам 3 сменени датчика на различни коли
          точно през буксата тече! опитах се с подръчни материали но успях само да намаля теча...с кабела ли се сменя или само онова което е забито в блока??че май прецаках и другия край
          фиат браво 1.4 12в
          фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

          Коментар


            #6
            някой няма ли отговор?айде бе колеги моля ви :D и кач пара върви тоя датчик???/ на тези две въпросчета ми отговорете и повече няма да ви занимавам,обещавам
            фиат браво 1.4 12в
            фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

            Коментар


              #7
              Само датчика се сменя, лесно е.Иначе виж при мен какъв беше проблема - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...php?t=14455BTW проблема изчезна, когато махнах гуменото уплътнение, което е на буксата м/у кабела и датчика... Успех.
              M-Benz E 250 TD 150hp
              M-Benz 200d 75 hp
              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

              Коментар


                #8
                grnka написа:
                някой няма ли отговор?айде бе колеги моля ви :D и кач пара върви тоя датчик???/ на тези две въпросчета ми отговорете и повече няма да ви занимавам,обещавам
                Датчика е около 8 лв.
                M-Benz E 250 TD 150hp
                M-Benz 200d 75 hp
                Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                Коментар


                  #9
                  @msotiroff: Къде го тоя дачтик? Само информативно питам.. да не е под смукателните колектори (1 и 2) на блока завит? Че само там видях нещо завито с едно кабелче
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    точно за тоя става въпрос...пък за да се стигне до него трябва да си с дълги ръце,още 2 стави и от долу...отгоре абсърд!трябва да имаш пръстите на ЕТ от филма на спилберг...ако е само 8-10 лв утре отивам даже че нещо закъсах с парите...колегата с ХФ споделил че през буксата тече масло...защо през буксата?защо трябва да има букса???а като се смени буксата няма ли да тече повече??
                    фиат браво 1.4 12в
                    фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

                    Коментар

                    Working...
                    X