Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам проблем с управлението на Fiat Punto '2001'

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имам проблем с управлението на Fiat Punto '2001'

    Здравейте ,на всички !!! Потърсих малко инф във форумите , но уви не намерих каквото ми трябваше и реших направо да попитам. Преди няколко дена закупих Фиат Пунто 2001 г. 1.9 JTD но се появи проблем с който се сблъсквам за 1-ви път. На таблото има лампичка с инициали на волан която започна да не изгасва след запалване на автомобила и хидравликата не работеше, на следващото палене проблема го нямаше. Но сега вече не иска да изгасне изобщо и хидравликата на автомобила не работи и волана се върти като на стара Лада с меки гуми. Обадих се в сервиз на Фиат в гр. Пловдив и от там ми казаха че управлението е електрично а не като на Голфа ми хидравлично , също така ми казаха че ако е отказало нацяло ще ми струва космическата сума от 1700 лв. Ако някой знае нещо по темата моля да пише , приемам сякакви предложения и съвети тъй като до сега не сам имал какъвто и да е Фиат. Благодаря ви предварително !!!

    #2
    Колега, моля те пусни една думичка "електроусилвател" в търсачката и почети.След като свърши "формула-1", ще поговорим по-обстойно.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Nino написа:
      Колега, моля те пусни една думичка "електроусилвател" в търсачката и почети.След като свърши "формула-1", ще поговорим по-обстойно.
      Това с електроусилвателя ми е ясно ,но защо този електроусилвател струва 1/3 от цената на автомобила просто това не мога да си обесня. Благодаря ти че все пак откликна на моето запитване ,прочетох че и друг се е оплакал от управлението но нищо което може да ми бъде от полза . Възможно ли е да е проблем просто някаде по системата , нещо което подава сигнала към усилвателя или нещо такова по - дребно ???

      Коментар


        #4
        Целия агрегат се състои от три части.Редукторна, електродвигател и контролер /именуван още компютър, централа/.Юнаците от сервиза са ти казали цената на агрегата.Контролерът струва около 500 лв, ел.двигателя накъде също около 400-500 и останалото е механичната редукторна част.Опитах се да постна и диаграмата която свалих току-що от "е-per", но нещо не става.Предполагам, че при теб проблем с механиката няма, а само контролера или електромотора създават ядове.Влез в "e-per" на този линк:http://84.242.167.186:7080/navi?COUN...1&GUI_LANG=Nи визуализирай представата си за нещата.Надявай се да е някаква лоша връзка по куплунзите.Успех, ако има още нещо питай.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Nino написа:
          Целия агрегат се състои от три части.Редукторна, електродвигател и контролер /именуван още компютър, централа/.Юнаците от сервиза са ти казали цената на агрегата.Контролерът струва около 500 лв, ел.двигателя накъде също около 400-500 и останалото е механичната редукторна част.Опитах се да постна и диаграмата която свалих току-що от "е-per", но нещо не става.Предполагам, че при теб проблем с механиката няма, а само контролера или електромотора създават ядове.Влез в "e-per" на този линк:http://84.242.167.186:7080/navi?COUN...1&GUI_LANG=Nи визуализирай представата си за нещата.Надявай се да е някаква лоша връзка по куплунзите.Успех, ако има още нещо питай.
          Много благодаря отново !!! По-големите ми вапроси ще последват утре след диагностиката в сервиза

          Коментар


            #6
            Горе-долу се разминах май с ’малкия дявол’. Проблема ми е само в ел.мотора. От сервиза провериха и казаха че ще ми струва 695лв. Благодарение на теб Nino от линка който ми прати проверих че ел.мотора с номерация 46821891 струва 333,52 евро което е някаде 650лв и сигурно с доставката ми казаха цената от 695. Но въпроса ми е това ли е единственият начин или има и друг,до колкото знам това не подлежи на ремонт , ако някой знае нещо по въпроса ще съм му много благодарен !!!!!! И пак Nino благодаря че откликна на запитването ми !!!!!!!!

            Коментар


              #7
              Имам такъв мотор, но за съжаление се намира във Велинград (аз съм от там но живея в София).Естествено, че ще ти го дам на половината от тази цена - на 300лв.Дай GSM на лични ако проявяваш интерес.Това чудо е доста сложно техническо изделие - трифазен постояннотоков мотор, производство на SIEMENS и не подлежи на ремонт.
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Ха !!! Най-смешното е че днес пала фиата и всичко си работи и то целия ден. Гаса го после си го паля всичко си работи , само тва не си обеснявам ако е исгорял този ел мотор как работи тогава ???? Може ли да е нещо дребно по него ???????????????

                Коментар


                  #9
                  bebcho87 написа:
                  Ха !!! Най-смешното е че днес пала фиата и всичко си работи и то целия ден. Гаса го после си го паля всичко си работи , само тва не си обеснявам ако е исгорял този ел мотор как работи тогава ???? Може ли да е нещо дребно по него ???????????????
                  Бата-мата. Може да е бил годишен отпуск. Сериозно. Понеже не съм запознат с устройството му - това много ми прилича или на прекъснат кабел или на лош контакт и от време на време "прихващат" така да се каже. Може и причината да е вътре в този електромотор, нещо прекъснато, ама щом не подлежи на разглабяне...
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    Моето скромно и незапознато с въпросния казус мнение е, че щом нещо подлежи на сглобяване, то подлежи и на разглобяване. Може да не стане в оторизирания сервиз, но нищо не пречи да се потърси помощ в друг електричарски сервиз. Така или иначе нещото си е заминало и ще се купува ново, най-много да си оправиш старото за съвсем малко пари.
                    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                    Коментар

                    Working...
                    X