Здравейте ,на всички !!! Потърсих малко инф във форумите , но уви не намерих каквото ми трябваше и реших направо да попитам. Преди няколко дена закупих Фиат Пунто 2001 г. 1.9 JTD но се появи проблем с който се сблъсквам за 1-ви път. На таблото има лампичка с инициали на волан която започна да не изгасва след запалване на автомобила и хидравликата не работеше, на следващото палене проблема го нямаше. Но сега вече не иска да изгасне изобщо и хидравликата на автомобила не работи и волана се върти като на стара Лада с меки гуми. Обадих се в сервиз на Фиат в гр. Пловдив и от там ми казаха че управлението е електрично а не като на Голфа ми хидравлично , също така ми казаха че ако е отказало нацяло ще ми струва космическата сума от 1700 лв. Ако някой знае нещо по темата моля да пише , приемам сякакви предложения и съвети тъй като до сега не сам имал какъвто и да е Фиат. Благодаря ви предварително !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам проблем с управлението на Fiat Punto '2001'
Collapse
X
-
Nino написа:Колега, моля те пусни една думичка "електроусилвател" в търсачката и почети.След като свърши "формула-1", ще поговорим по-обстойно.
Коментар
-
Целия агрегат се състои от три части.Редукторна, електродвигател и контролер /именуван още компютър, централа/.Юнаците от сервиза са ти казали цената на агрегата.Контролерът струва около 500 лв, ел.двигателя накъде също около 400-500 и останалото е механичната редукторна част.Опитах се да постна и диаграмата която свалих току-що от "е-per", но нещо не става.Предполагам, че при теб проблем с механиката няма, а само контролера или електромотора създават ядове.Влез в "e-per" на този линк:http://84.242.167.186:7080/navi?COUN...1&GUI_LANG=Nи визуализирай представата си за нещата.Надявай се да е някаква лоша връзка по куплунзите.Успех, ако има още нещо питай.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Целия агрегат се състои от три части.Редукторна, електродвигател и контролер /именуван още компютър, централа/.Юнаците от сервиза са ти казали цената на агрегата.Контролерът струва около 500 лв, ел.двигателя накъде също около 400-500 и останалото е механичната редукторна част.Опитах се да постна и диаграмата която свалих току-що от "е-per", но нещо не става.Предполагам, че при теб проблем с механиката няма, а само контролера или електромотора създават ядове.Влез в "e-per" на този линк:http://84.242.167.186:7080/navi?COUN...1&GUI_LANG=Nи визуализирай представата си за нещата.Надявай се да е някаква лоша връзка по куплунзите.Успех, ако има още нещо питай.
Коментар
-
Горе-долу се разминах май с ’малкия дявол’. Проблема ми е само в ел.мотора. От сервиза провериха и казаха че ще ми струва 695лв. Благодарение на теб Nino от линка който ми прати проверих че ел.мотора с номерация 46821891 струва 333,52 евро което е някаде 650лв и сигурно с доставката ми казаха цената от 695. Но въпроса ми е това ли е единственият начин или има и друг,до колкото знам това не подлежи на ремонт , ако някой знае нещо по въпроса ще съм му много благодарен !!!!!! И пак Nino благодаря че откликна на запитването ми !!!!!!!!
Коментар
-
Имам такъв мотор, но за съжаление се намира във Велинград (аз съм от там но живея в София).Естествено, че ще ти го дам на половината от тази цена - на 300лв.Дай GSM на лични ако проявяваш интерес.Това чудо е доста сложно техническо изделие - трифазен постояннотоков мотор, производство на SIEMENS и не подлежи на ремонт.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
bebcho87 написа:Ха !!! Най-смешното е че днес пала фиата и всичко си работи и то целия ден. Гаса го после си го паля всичко си работи , само тва не си обеснявам ако е исгорял този ел мотор как работи тогава ???? Може ли да е нещо дребно по него ???????????????VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Моето скромно и незапознато с въпросния казус мнение е, че щом нещо подлежи на сглобяване, то подлежи и на разглобяване. Може да не стане в оторизирания сервиз, но нищо не пречи да се потърси помощ в друг електричарски сервиз. Така или иначе нещото си е заминало и ще се купува ново, най-много да си оправиш старото за съвсем малко пари.Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар