Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ ПУНТО 1,2/75..колеги HELP!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ФИАТ ПУНТО 1,2/75..колеги HELP!

    Здравеите от форума..Вчера възникна проблем които озадачи даже един сервиз със диагностична апаратура..С две думи взеха парите ..почесаха се по главите и дигнаха рамене..:Подробности за Пунтото//ФИАТ ПУНТО 1,2/75кс..MPI+газова уредба ЛОВАТО с лабда контрол Заволи..ламбда монитор следи састоианито на ламбда сондата и сместа.Проблема:Вцера като запалих колата на бензин установих че след изчакване на необходимото за загряване време на ламбда сондата..сондатата отчита на ПРАЗЕН ХОД много богата смес.Това се вижда от показаниата на ламбда монитора(РУЕНТЕК)+измерване напрежението което подава към компютъра(0,9В)..На средни и високи обороти всичко работи нормално..Ламбда монитора отчита нормални показаниа на ламбда сондата..които също бяха измерени за потвърждение.На ГАЗ двигателя ,показаниата на ламбда сондата са наред и на празен ход и при оборотилОтидох в сервиз на диагностика..кодочетеца показа всичко ОК..няма грешки от газовата,време на отваряне на инжекторите на празен ход 2,4мс..както е по АУТОДАТА.Набедиха компа..сменихме го (имам резервен)..отначало показа ОК..около 30мин и си заминах ..но 1км по-нататак ламбда монитора пак показа богата смес САМО на празен ход както преди.Върнах се..Техника се почеса..пак включи кодочетеца..нищо..Смених ламбда сондата със старата (Все още добра)..ламбда сондата беше окадена в сажди..което потвърди показаниата на ламбда монитора-богата смес на празен ход..След смяна на ламбда сондата не се подобриха нещата..пак богата смес на празен ход.Отворих пробката на двуцевката между ламбда сондата и катализатора за проверка ..нямаше ефект.МАП датчика отчита нормално(1В на празен ход и 3-4 при обороти)..няма утечка на вакуум..проверих навсякъде..махнах емулатора на инжекторите за проверка..нямаше ефект..ТПС датчика работи нормално(,0,3В на празен ход и 4В при максимално отваряне на дроселовата клапа.Махнах въздушниа филтър-без ефект..Датчиците на водата и входящиа въздух работат нормално-провереноКолеги дигам ръце..Някои имал ли е подобен проблем/или да хода в Итал сервиз?Красиlz1qu@yahoo.com

    #2
    Моторче за празен ход...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      А защо точно моторчето на празен ход?Оборотите на празен ход са стабилни..при натоварване..климатик ..фарове..моторчето веднага коригира оборотите..Още повече че го сменявах преди половин година.Краси

      Коментар


        #4
        Като караш колега на ГАЗ което незнам защо го правиш,така ще да е.Все пак колата ако не се лъжа е произведена да си ходи с бензинец.
        FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
        FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
        LANCIA Ypsilon Elefantino blu
        http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
        http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

        Коментар


          #5
          И аз съм съгласен за газта и бензина. Това са бензинови двигатели. Аз работя в момента на бензиностанция и като дойдат гърци и видят газта и бутилките в колите и викат "бомба, бомба".Ако трябва да бъда напълно честен няма нито една кола (инжекцион разбира се), която да е с АГУ и като дойде на бензиностанцията да работи както трябва. То не е тресене, пали по 1 минута и др. такива. Газта е гориво за готварски печки не автомобили. Това си е мое мнение. За мен, който иска икономия си купува дизел, а не прави глупости с един добър бензинов двигател.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Колега,не си прав.
            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

            Коментар


              #7
              Krasimir Kostov написа:
              А защо точно моторчето на празен ход?Оборотите на празен ход са стабилни..при натоварване..климатик ..фарове..моторчето веднага коригира оборотите..Още повече че го сменявах преди половин година.Краси
              Пробваи с друг дебитомер.
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар


                #8
                Може налягането на горивото да е по високо.В много случаи никои не обръща внимание на това.Трябва да се измери с манометър.
                Lancia Kappa 2.0 20V
                БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

                Коментар


                  #9
                  PUNTO 1,2

                  Това за по-високо налягане от дефектен дебитомер и на мене ми хрумна,но по принцип компа определя колко гориво да пусне на празен ход..в случая инжекоторите се отварят за 2,0-2,4 мс на празен ход..На дигностиката се тчете точно тази стоиност и аз отписах дебитомера..но пак ще отида да премерат налягането-2,5 атм трябва да бъде.Отговор на колегите за газовите инсталации..НЕ съм съгласен колите си вървят както на бензин ,така и на газ добре..Трябва само да се сагласува правилно газовата инсталациа и да не вкарва грешки в компа..Моята вече отдавна не вкарва грешки(*описал сам как) и колата си варвеше добре и в двата режима допреди няколко дена..Но утре ще прегледам ,и почиста стъпковото моторче ,свещите ..ако някои има още идеи освен дебитомера да споделиКраси

                  Коментар


                    #10
                    Нямам предвид дебитомера, а регулатора за налягането на бензина. Той представлява една кръгла мембрана отгоре върху главата на инжекциона,под метално капаче с 4 болчета.Провери я защото в повечето случаи е станала на "кокал", а трябва да е доста гъвкава.Тя редуцира налягането на горивото до по-ниски стойности.Нова струва около 12лв. Всъщност незнам точно каква марка ти е инжекциона.
                    Lancia Kappa 2.0 20V
                    БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

                    Коментар


                      #11
                      ??????При ФИАТ ПУНТО е различно..регулатора за налягането на бензина към инжекторите (2,5АТМ) се намира отдясно на инжекциона..и е подобен..влиза едно маркуче за вакума..Днес го тварях ..има малка финна мрежичка и още нещо но не видях мембрана.Краси

                      Коментар

                      Working...
                      X