...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
RQ: Tipo проблем- цапа свеща
Collapse
X
-
Колега, първо добре дошъл, темата ти е за Консултации, ама те админите ще я прместят. Иначе доста ти са общи въпросите - трудно е да се разбере за какво става дума. Аз преди да повярвам на майсторите да ми разглобяват мотора първо бих си проверил цялата система на запалване - кабели , свещи, дистрибутор, бобина и т.н. а лощото е че не казваш точно кои мотор е защото всички си имат особености. На първо място виж тази свещ дето я цапа (щом е само една - за повече Митко да ти обясни ) вземи я смени да не се окаже от нея - и цапането и прекъсването...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Моята е 1,8 ие многоточкова.Твоя двигател двувалка многоточкова ли е?За проблема ти - размени свеща с някоя от другите, после размени с друга свещ.Виж си кабелите, понапръскай тук там с контактен спрей.Не бързай да отваряш двигателя че там само една грешка и колата никога не е същата.Колко коня е колата? Има ли мощност при потегляне? Можеш ли да изпилиш гумите и на втора във високите обороти?Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Почисти я хубаво и увеличи растоянието на 1 мм. Малко е много но може да я цапа по рядко.Вероятно това масло идва от гумичката на водача на някой от клапаните но това вече е за майстор.Кабелите и лулите трябва да са в изрядна чистота.Капачката на делкото също.Те се проверяват само със замяна с други.Ако случайно там имаш проблем ще го усетиш по това че този цилиндър ще прекъсва и ще "дъвче"АЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
За кабелите и аз се усъмних (щото са БОШ )и ги смених с мойте, и с тях отидох на диагностика. Свеща за която той каза, че цапа я смени с някаква. За дистрибутора и капачката незнам как да разбера. Интересното е ,че този проблем не се появи изведнъж , а започна малко по малко като в момента постоянно прекъсва и е много куца.
Коментар
-
Да цилиндъра ще работи и ще гори масло но ако е много то в един момент този нагар когато е влажен (студен двигател) какво ще стане свеща ще започне да прекъсва и дотам.Възможно е да има компресия и при пропуск на масло отгоре от водач пак се цапа.Ако мери компресията разлика между цилиндрите не повече от 1 атмосфера.АЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
saso написа:Значи на този етап сме : шлаиф по блока и главата , сегменти , семеринги , ризи . Ремонта май ще дойде бая пара (около 700лв.) , но след това би трябвало да имам едно тоста приятно Типо.Току що се оказа , че мотора е 2,0 а не 1,8 както си мислех аз.Вие какво ще кажете номера на мотора съм го написал 2 поста по-нагоре. Някой може ли да го провери.Мотора е два вала , но е 8 клапана.Tipo 1.6 [149C2046]
Коментар
-
mariobg
-
saso написа:Да , мотора си е 1.8 , буталата били от двойка, имало неква части от 1.6 баси! Некой може ли да го провери по ВИН и да ме вкара в тайните на тоз мотор, то май само от дизел нема части по него, това нормално ли е?Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар