Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

RQ: Tipo проблем- цапа свеща

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    RQ: Tipo проблем- цапа свеща

    ...

    #2
    Колега, първо добре дошъл, темата ти е за Консултации, ама те админите ще я прместят. Иначе доста ти са общи въпросите - трудно е да се разбере за какво става дума. Аз преди да повярвам на майсторите да ми разглобяват мотора първо бих си проверил цялата система на запалване - кабели , свещи, дистрибутор, бобина и т.н. а лощото е че не казваш точно кои мотор е защото всички си имат особености. На първо място виж тази свещ дето я цапа (щом е само една - за повече Митко да ти обясни ) вземи я смени да не се окаже от нея - и цапането и прекъсването...
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Моята е 1,8 ие многоточкова.Твоя двигател двувалка многоточкова ли е?За проблема ти - размени свеща с някоя от другите, после размени с друга свещ.Виж си кабелите, понапръскай тук там с контактен спрей.Не бързай да отваряш двигателя че там само една грешка и колата никога не е същата.Колко коня е колата? Има ли мощност при потегляне? Можеш ли да изпилиш гумите и на втора във високите обороти?
      Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

      Коментар


        #4
        ...

        Коментар


          #5
          Почисти я хубаво и увеличи растоянието на 1 мм. Малко е много но може да я цапа по рядко.Вероятно това масло идва от гумичката на водача на някой от клапаните но това вече е за майстор.Кабелите и лулите трябва да са в изрядна чистота.Капачката на делкото също.Те се проверяват само със замяна с други.Ако случайно там имаш проблем ще го усетиш по това че този цилиндър ще прекъсва и ще "дъвче"
          АЛ.ПЕТРОВ
          FIAT PUNTO 1.2 8V

          Коментар


            #6
            За кабелите и аз се усъмних (щото са БОШ )и ги смених с мойте, и с тях отидох на диагностика. Свеща за която той каза, че цапа я смени с някаква. За дистрибутора и капачката незнам как да разбера. Интересното е ,че този проблем не се появи изведнъж , а започна малко по малко като в момента постоянно прекъсва и е много куца.
            След като сте проверили всичко по запалителната система и е ОК, Провервте налягането в цилиндьра/ компресията /, причината ще се окаже там! При пропуск на масло от гумичките на клапаните, свещите няма да зацапват, а ще се образува нагар, както при двутактовите, но цилиндьра ще работи! Вижте пьрво компресията и пак ще коментираме....

            Коментар


              #7
              Да цилиндъра ще работи и ще гори масло но ако е много то в един момент този нагар когато е влажен (студен двигател) какво ще стане свеща ще започне да прекъсва и дотам.Възможно е да има компресия и при пропуск на масло отгоре от водач пак се цапа.Ако мери компресията разлика между цилиндрите не повече от 1 атмосфера.
              АЛ.ПЕТРОВ
              FIAT PUNTO 1.2 8V

              Коментар


                #8
                ...

                Коментар


                  #9
                  ...

                  Коментар


                    #10
                    saso написа:
                    Значи на този етап сме : шлаиф по блока и главата , сегменти , семеринги , ризи . Ремонта май ще дойде бая пара (около 700лв.) , но след това би трябвало да имам едно тоста приятно Типо.Току що се оказа , че мотора е 2,0 а не 1,8 както си мислех аз.Вие какво ще кажете номера на мотора съм го написал 2 поста по-нагоре. Някой може ли да го провери.Мотора е два вала , но е 8 клапана.
                    Обаче мотора е 1.8. Поне така пише срещу сигнатурата, която си дал 159А4000.
                    Tipo 1.6 [149C2046]

                    Коментар


                      #11
                      ...

                      Коментар


                        #12

                        Коментар


                          #13
                          saso написа:
                          Да , мотора си е 1.8 , буталата били от двойка, имало неква части от 1.6 баси! Некой може ли да го провери по ВИН и да ме вкара в тайните на тоз мотор, то май само от дизел нема части по него, това нормално ли е?
                          Saso, ти направо ме утрепа, бе момче!Едната свещ ти цапа, прекъсва двигателя, компресията ти е на 12 ....Нещо не ми се връзва да ти отварят чак до сегментите двигателя ..... Да не е бил само за гумички ...?Ако ти е добре компресията, защо сегменти се сменят? Ако цапа свещта с такава компресия - това повече ми прилича на електрически проблем, а не на основен ремонт1Който зне да ме светне щото като го слушам момчето направо ми става лошо.
                          Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                          Коментар


                            #14
                            ...

                            Коментар


                              #15
                              saso написа:
                              ZFA16000004484939 на мен ми вика , че е невалиден VIN
                              А къде го гледаш? Ето:
                              Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                              Коментар

                              Working...
                              X