Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредния начинаещ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това какво ще рече, че колата е TD100 ли?!
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #17
      И аз това се опитвам да разбера. И климатроник монтира ли се преди 99та? Може да е сменян мотора. Знам ли... ? Утре при вашия човек ще я закрам да я погледне, но на тъмно за да се влюбя в нея значи има защо.... А по талон е 105 к.с.Благодаря, че помагате, че съм в сериозна дилема! Всичко е сменено по колата + две нови гуми - предни. Има фактури човека. Дано само няма някакъв проблем. Има тук-таме някое ожулване по боята, но не е нещо сериозно.-едит- в мобиле.де дизел с климатроник излизат само след 99та. Това не е ли показателно до някъде? Възможно е двигател + салон да са сложени във старо купе. Или ... нещо много неизвестни има май.

      Коментар


        #18
        в еПЕР излиза и номер на двигателя сложен в този автомобил освен номер на шаси Chassis No.: *********** Vehicle No.: *********** Engine No.: **********с дизела ще спестиш пари от газифициране, на пари за километър ще ти излиза колкото на пропан-бутан а и с това турбо и тея килограми ускорява до 100км/ч по-бързо от бензиновите (с изкл на 2,0 20В) - само в най-големите студове дето може да ти замръзне нафтата ако е калпава
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #19
          niko_ymn написа:
          в еПЕР излиза и номер на двигателя сложен в този автомобил освен номер на шаси Chassis No.: ******* Vehicle No.: ****** Engine No.: ********с дизела ще спестиш пари от газифициране, на пари за километър ще ти излиза колкото на пропан-бутан а и с това турбо и тея килограми ускорява до 100км/ч по-бързо от бензиновите (с изкл на 2,0 20В) - само в най-големите студове дето може да ти замръзне нафтата ако е калпава
          Благодаря, преписах ги. Най-накрая разбрах и какво е така споменаваното ePer. Реших, че ще отида в александър ауто утре с колата. Също ще сверя тези номера, които ми даде с тези, които са в талона.Дано да се похваля с читава колица от утре и да мога да съм спокоен, че другата седмица няма да съм пеша, защото само мисълта, че оставам без кола е ужасна.

          Коментар


            #20
            s0me0ne написа:
            МОМЧЕТА, НУЖНА МИ Е СПЕШНО ИНФОРМАЦИЯ. Наистина е спешно!!! Току що гледах едно Браво, но дизел. Според собственика (не е авто къща и не е търгаш) е JTD (комън рейл), но е по документи 12.97г. Твърди, че е 99та година (а до колкото видях, тогава започват да го поставят този двигател, но няма логика по документи да е една годината, а колата си е регистрирана в КАТ без проблеми). По ВИН излиза 12.96та. Върви ЗВЕРСКИ! Турбото е уникално, от вътре е перфектна и е с климатроник. Всичко е ТОП. Ето това е ВИН номера ZFA18200004347512 Моля, кажете какво да правя. В ОГРОМНА дилема съм. На добри пари я дава, утре ще се ходи на сервиз за проверка. Историята на колата е интересна, но дали да вярвам или не...
            Ако ти харесва я взимай, не се чуди. Стига д ти харесва. Ако си мислиш че ще откриеш всички порблими по ния преди да я купиш, е няма как да стане, росле излизат. JTD е прекрасен двигател.
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              За съжаление, собственикът пътува днес с колата непредвидено. Александър Ауто не работят утре (бяха изключително любезни по телефона), а успях да се уговоря с Бобо (сервиза в Орландовци) за преглед утре. Каза, че ако е ТД100 да не му го карам, защото нямало как да го диагностицира, а можел само окачването да огледа. Което пак е в + до някъде. По-добре е от колкото да я взимам на сляпо. Ако знаете за сервиз, в който могат да я погледнат (да разбират от Фиат, не някой случаен сервиз) и да дадат компетентно мнение за състоянието ще се радвам да оставите координати. Аз ще звъня и ще питам дали работят утре.Благодаря на всички, които се отзоваха до сега. Много сте полезни - евала!-едит- отложихме диагностиката на колата за понеделник. Ще ви се похваля (дай боже) какво е станало. До понеделник.

              Коментар


                #22
                GTipo написа:
                JTD е прекрасен двигател.
                неговия не е JTD105 ами е ТД100 (няма интеркуулер, а само турбо)ето как изглежда предната решетка на JTD:http://mobile.de/SIDOOqkcsxKQcH42k87...1111271942615&
                Прикачени файлове
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  #23
                  niko_ymn написа:
                  GTipo написа:
                  JTD е прекрасен двигател.
                  неговия не е JTD105 ами е ТД100 (няма интеркуулер, а само турбо)
                  Да споделя впечатления. Изключително приятно очарован останах от приемчика в сервиза на Александър Ауто. Човека е много разбран и направи пълен тест на колата. Двигателя е 1.9 JTD 105 к.с. Годината е 1999. Утре ще скокнем до нотариус да оправим документите и да я платя и вече ще сме колеги Благодаря за информацията, която ми предоставихте. Мисля, че колата ще ми върши работа за това, за което я взимам. При теста приемчика направи едно кръгче с нея и каза, че е изключително стегната и не е тропнала никъде. Със рекаро салон е и е със спортно окачване. Остана да поръчам чип (вече съм говорил с човек, който ще го донесе) и ще стане 135 к.с. Искам утре да подпишем договора и да е вече 100% моя и ще ви покажа снимки. Естествено ще имам и въпроси, но нали знаете как е - ентусиазма е голям в началото.

                  Коментар


                    #24
                    ...

                    Коментар


                      #25
                      Sven написа:
                      ТД100 си има и интеркулер и турбо. :P Разликата е ,че JTD-то е common rail
                      не знам, не разбирам, ама от 1999та са с блестящите ръбести отвори покрай емблемата а не с елипсовидните дупки на решетката(между другото какво е комън рейл? нещо като инжекцион за дизел ? то май заради ниското качество на дизеловите горива у нас било по-добре да не е комън рейл за да няма проблеми )
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #26
                        niko_ymn написа:
                        (между другото какво е комън рейл? нещо като инжекцион за дизел ? )
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=11397http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=23300Във темата в БМВ форума един колега даже реферат е писал и го е цитирал.
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #27
                          ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!! Днес взех колата вече е и на мое име. Естествено има доста забележки за поправяне, като например не светят копчетата за климатроника (току що видях), от шофьорската врата не мога да вдигам стъклото на пътника до мен, регулацията на фаровете не работи, не пръска вода на задното стъкло, говорителите са за смяна. Има тук-таме мачкано по колата, но двигателя е перфектен. За смяна има подгревна свещ и датчик за охлаждащата перка (обясниха ми че работи само на втора степен, но не и на първа), ограничителя на шофьорската врата го нямаше, но преди малко се оказа, че е паднало винтчето и съответно е птънал ограничителя във вратата, та го извадих и го вързах. Сега си работи. Друг проблем е, че няма кората (пластмасовата) върху двигателя, също няма държачите на кичето на предния капак. Няма ги и пластмасовите подкалници отпред (и двата). Няма я планката за касетофона (пластмаса) и също е спукан въздуховода, който е точно най-отпред в двигателя (пак пластмаса). Явно е имала удър отпред и това са следствията от него. Въпреки това, колата върви УНИКАЛНО!!! Направо съм изумен. Днес даже натрих носа на едно БМВ 525. Направих го жалък от един светофар. За миг си представям какво ще е след чипа (270 Нютонметра и 135 к.с.). Утре ще я мия (старият собственик е пушил вътре, но не мирише и няма никакви видими проблеми), след което ОМВ премиум дизел до горе, дино-таб (добавка) и отивам да оправям малко по малко нещата по колата. Много ми харесва, въпреки, че всички ме съветваха да НЕ взимам Фиат. Има само един проблем, който ме притеснява. Има влага и съответно мухъл отзад на мястото на резервната гума. Кичето е влажно. Притеснява ме това да не започне много гниене. Според мен проблема е в запушен отводнител на легенчето за резервна гума.Това се сетих за сега. В голям умисъл съм дали да не купя части от задното окачване от едно ударено HGT и да ги сложа на нафтата. Искам да има дискови и отзад. Дали само със смяна на моста ще се размине? Съвет?Приемам всякакви съвети относно тези проблеми.П.П. пропуснах да отбележа, че на 1ва степен вентилатора не работи, а климатроника когато е пуснат жужи странно изпод жабката (предполагам там е вентилатора, а компресора бил ОК - това ми казаха от Александър Ауто). Имам само един (1) ключ - тъмно син почти черен на цвят и нямам никаква код-карта. Поисках ги от човека, но той каза, че има само това. Няма и годишна винетка за съжаление. Това е състоянието на колата.

                          Коментар


                            #28
                            Щом е JTD, значи е Браво втора серия - с кръгъл километраж и по-качествени материали по таблото. Дали е такова твоето ти ще кажеш.. Иначе поздравление за добрия избор. И аз като теб отначало се бях насочил към 1.8 или 2.0, но след като направих едно тест-драйвче на JTD-то, останах приятно изненадан. Твърдо съм решен на такова Браво, но за съжаление покупката му малко ще се забави. За дискове отзад смятам, че не е необходимо - затова не е и направено така.Айде успех и със здраве да си караш колицата и дано не ти създава проблеми.

                            Коментар


                              #29
                              rbk написа:
                              Щом е JTD, значи е Браво втора серия - с кръгъл километраж и по-качествени материали по таблото. Дали е такова твоето ти ще кажеш.. Иначе поздравление за добрия избор. И аз като теб отначало се бях насочил към 1.8 или 2.0, но след като направих едно тест-драйвче на JTD-то, останах приятно изненадан. Твърдо съм решен на такова Браво, но за съжаление покупката му малко ще се забави. За дискове отзад смятам, че не е необходимо - затова не е и направено така.Айде успех и със здраве да си караш колицата и дано не ти създава проблеми.
                              Таблото е по-новия циферблат и е по-готино от другите (да не се обиждат колегите ) Със дигитален дисплей за пробега е.

                              Коментар


                                #30
                                Кога ще качиш снимки да го видим?Честито за придобивката и добре дошъл в клуба Много безаварийни км ти пожелавам!
                                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                                Коментар

                                Working...
                                X