Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с пробката на картера Браво 1.4 12в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с пробката на картера Браво 1.4 12в

    здравейтепреди време се наложи да ходя на масларница за смяна на масло че не ми се занимаваше и предишния път се опитах но не ще па не ще...ходих на онова Модерирано "еми някой ти стегнал много здраво пробката""нали ти го стегна бе кльощав Модерирано #$@$@#$@#$" при което с чешмеджийски ключ успях да я развия..самата резба която влиза в картера е супер не можа да й стане нещо нито и на самия картер...там където се хваща шестограма там й се Модерирано...сменях масло пак със същия ключ го направих и докато дойде новата смяна трябва да съм се сдобил с нова пробка...та направих една схема с точните й размери и я качвам тук да видите и виеhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/152/37847_751.JPGсега забелязах че й се Модерирано на снимката данните които ги няма са следнитето всъщност дебелината на дифтунгата е 4 мм....от Браво 1.4 12в....Коригирай се в изразните си средства...И освен това:шестограм - шестограндифтунга - дихтунга (mme)
    фиат браво 1.4 12в
    фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

    #2
    Пробката е болт М14, с резба 1.5мм (за резбата не съм много сигурен) и от каталога на BIRTH в който и да е магазин си избираш пробка. Аз си взех 2 х 1.50лв, развиват се с шестограм 19 за джанти - идеално. Тея, които взех мисля, че бяха от някакъв модел на Опел. Аз го патих повече от тебе, защото свалях картер (полуоска и двуцевка също, нали се сещаш) и разпробивах пробката.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Това само доказва че 1.4 12в е крайно несполучлив двигател и освен вал износва и пробка :D

      Коментар


        #4
        няма ли да разберете,че не колите са виновни,че хората са тъпи !!!

        Коментар


          #5
          Пробката се замотатягат от тая медна дифтунга като се нагрее и после няма развиване. Мястото е леко вдлъбнато и чрез дифтунгата болта яко се натяга. Не натягайте много, защото ще патите.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            При мен пробката я развих супер лесно. Ключа си е най-обикновен, НО поне при мен е 18мм. С ключа за гумите не става защото е 19мм пък и е шестограм, а не звезда. С него установих, че е по-малък размер и като премерих с шублера - 18мм. И си купих един звездогаечен 18мм, до сега такъв размер ключ не ми е трябвал. Така си купих и шестограм 7мм да си сменя предните накладки, после и на една Форд Фиеста ги смених и на нея бяха 7мм шестограм.Какви са тия размери, мани мани.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              Прав си, оригиналната пробка е 18мм - почти не се продава в комплектите звезди и шестограми - повечето имат 17 и 19.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                pugsy написа:
                няма ли да разберете,че не колите са виновни,че хората са тъпи !!!
                И смотани бих казал/с вързани ръце/.Когато не разбираш нещо по добре не го пипай.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар

                Working...
                X