Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как може да оправим малки драскотини по купето ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как може да оправим малки драскотини по купето ?

    Момчета, от скоро съм с фиат купе, но за жалост тук-там се срещат едни дребни но много дразнещи драскотини - по капака от камъчета , по вратите от някой тъпак който докато не удари с врата колата паркирала до него не слиза и други подобни "драскотини" по колата. КАК МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИЯТ , без да се налага да пребоядисвам половината кола ?
    Pininfarina Coupe

    #2
    Re: Как може да оправим малки драскотини по купето ?

    Manoff написа:
    Момчета, от скоро съм с фиат купе, но за жалост тук-там се срещат едни дребни но много дразнещи драскотини - по капака от камъчета , по вратите от някой тъпак който докато не удари с врата колата паркирала до него не слиза и други подобни "драскотини" по колата. КАК МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИЯТ , без да се налага да пребоядисвам половината кола ?
    Ако е надран лака, може да се пооправят (зависи колко са дълбоки) с полиране.Но ако е надрана боята и слезло до база, то тогава решението е пребоядисване.
    http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
    Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
    FIAT Punto 02' 1.9 JTD
    FIAT Punto 99' 1.7 TD

    Коментар


      #3
      Скоро гледах в Метро една паста точно за отстраняването на такива драскотини и мисля да си я взема и пробвам.А за удрянето на вратите направо съм бесен, взех колата дез нито една следа от огъване по вратите сега са около 6. Но при мен са се образували и леки вдлъбнатини и мисля че само с паста няма да се оправят.
      BRAVA 1,4 12V
      Nissan Navara

      Коментар


        #4
        Re: Как може да оправим малки драскотини по купето ?

        Manoff написа:
        Момчета, от скоро съм с фиат купе, но за жалост тук-там се срещат едни дребни но много дразнещи драскотини - по капака от камъчета , по вратите от някой тъпак който докато не удари с врата колата паркирала до него не слиза и други подобни "драскотини" по колата. КАК МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИЯТ , без да се налага да пребоядисвам половината кола ?
        Знам, че много хора биха възразили, но каквото и да направиш, ако не пребоядисаш поне някакъв цял елемент(съответната врата, капак, калник ..)., все ще си личи. Никой не може да ме убеди, че частични препръсквания с "мъгла" само на наранения участък са успешни. Имал съм си мнооого вземане-даване с автотенекеджии (включително и с легендарни "майстори", за които се чака ред със седмици) покрай предишната ми кола, всички са един дол дренки.Моят съвет е, ако не ти се дават пари за пребоядисване както казваш ти на половината кола, карай я така - или ще свикнеш, или пък като събереш пари, я пребоядисай цялата, само тогава ще бъдеш наистина удовлетворен от резултата.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #5
          georgiarg написа:
          А за удрянето на вратите направо съм бесен, взех колата без нито една следа от огъване по вратите сега са около 6...
          Това за съжаление е неизбежно при нашенския манталитет. Забелязали ли сте дебелашкото държане на голяма част от водачите ?То проличава и в такива моменти: - Той не сяда, а се пльосва на шофьорската седалка. - На него може да не му стигат парите да си купи обувки, но докато пазарува 15 минути двигателят му работи на празен ход с включен климатик, за да може като настани телесата си в колата, да му е комфортно.- Той слиза от 15 годишната си кола със замах, все едно е господар на света. Изпъчил шкембето напред, за него е проблем внимателно да отвори вратата си, какво толкова, някакви драскотини по колата на някой си там... - А да не говорим за такива, на които по някаква причина се е случило да покарат разни служебни коли, струва ми се, че на тях им е кеф да закачат някой.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            Re: Как може да оправим малки драскотини по купето ?

            snake написа:
            Manoff написа:
            Момчета, от скоро съм с фиат купе, но за жалост тук-там се срещат едни дребни но много дразнещи драскотини - по капака от камъчета , по вратите от някой тъпак който докато не удари с врата колата паркирала до него не слиза и други подобни "драскотини" по колата. КАК МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИЯТ , без да се налага да пребоядисвам половината кола ?
            Знам, че много хора биха възразили, но каквото и да направиш, ако не пребоядисаш поне някакъв цял елемент(съответната врата, капак, калник ..)., все ще си личи. Никой не може да ме убеди, че частични препръсквания с "мъгла" само на наранения участък са успешни. Имал съм си мнооого вземане-даване с автотенекеджии (включително и с легендарни "майстори", за които се чака ред със седмици) покрай предишната ми кола, всички са един дол дренки.Моят съвет е, ако не ти се дават пари за пребоядисване както казваш ти на половината кола, карай я така - или ще свикнеш, или пък като събереш пари, я пребоядисай цялата, само тогава ще бъдеш наистина удовлетворен от резултата.
            Абсолютно те подкрепям Пръска се цял детайл или цялата кола, всякакви репаратури са в стил "Горубляне" и става още по-зле.Да не говорим за конфликтните цветове - черно и всички металици.
            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
            FIAT Punto 99' 1.7 TD

            Коментар


              #7
              Колега, миналата година като взех бравата имаше подобни драскотини. Дадох я в една автомивка за пастиране и останах супер доволен - все едно сега е излязла от завода. За съжаление в момента е в по-ужасно състояние от преди пастирането - за изминалата една година я удряха и жулиха поне 10-на пъти на паркинг и два пъти с пазарски колички в МЕТРО За пастиране скоро не мизля - все пак процедурата не е много евтина, а и за няколко месеца пак ще придобие същото окаяно състояние. Освен това имай в предвид че пастирането като цяло намаля дебелината на боята (поне така ми казаха, де). Ако имаш желание и средства да я пастираш през 2-3 месеца - това е решениетоп да се отърваваш от драскотините (периодично).
              Fiat Brava 1.6
              Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
              Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

              Коментар


                #8
                Даа с надраскването от некви накадърни шофьори и аз имам проблем,а иначе имам на вратите лаисни и на длъж и на шир за да ги пазя аз тях а не те мене мамка им...!Да не говориме ако е неква женка,колко и пука до кои е паркирала и как?
                FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
                FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
                LANCIA Ypsilon Elefantino blu
                http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

                Коментар


                  #9
                  Манка, ама ти телефона нямаш ли ми го бре ? :D Аз още не съм я видял колата на светло.Като я видим ще решим какво ще я правим споко.П.П.напиши си колата в подписа, за да не се налага като питаш нещо специфично за Купе всеки път да пишеш колата в подписа си
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #10
                    на дълго и на широко бях обясявал в едни теми как с паста Мотип от метро почти става но само в драскотини на дълбочина до прозрачния лак дето е слой над цветната боя и как още по-добре става с паста също за 5 лева но без марка, а купена от бояджийски спец. магазин, но дори и тя не помага ако камъчето е пробило лак, цвят и точката е показала чак бяло от грунда намираш се над неръждаемото никелово покитие от което надолу вече е незащитения метал и драскотини чак до него водят до корозия на целия детайл и дори и цялостно пребоядисване не може да ги спаси - освен позлатяване при златар ... или смяна с нов, че по-евтино и по реалистично от това хипотетично златно галванизиране, и те за туй го правят в завода с никел а не със злато (пък отделен въпрос, че с цялостно тя "ще ти излезе златна" с цените на някои "майстори") [всеки път като се мести форума и се губят много от полезните теми, сега що не мога да си намеря писанията?]
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар

                    Working...
                    X