Колеги, за съжаление от миналата седмица бравата започна да ми върти номера. Във понеделник вечерта се чух познатото "прас" от пластмасовата кукичка на жилото на съединителя. И педала потъна.Във вторник взех ново жило, което в сряда вечерта също се счупи на същото място. Педала стана безумно твърд.Днес сутринта наново.Сега колата е в "бокса". Съединителя ми е "AP", сменен е комплекта декември миналата година, на 15000 километра е.От време на време педала "омеква" и става нормален. Направо съм в музиката, не ми се вярва съединител на толкова километри да се прецака, а и не взех все пак най евтиното.... А и това че педала "омеква"... мисля че ако е проблема в съединителя, то нама да го има това "омекване"?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със жило или съединител...
Collapse
X
-
Проблем със жило или съединител...
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
sachma написа:Помпа?На един приятел така му правеше подобни номера и доколкото си спомням каза, че от това билоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
виж на самия предал там кдъето се закача да не се изкривява като го натискашпреди време една брава так ни играеше номера,накрая поръчахме жило с метална "кука" на некви от княжево,сложихме го но педала беше много твърд,но пък не се чупепе но след време се скъса жулото точно преди "куката"накрая се оказа,че педала отгоре е крив
Коментар
-
Здравко и при мен след смяната на комплект АР+жило се получи същотопедала в началото беше екстра после стана твърдмайстора смени жилото за втори път, защото първото уж не било точно за моята коласлед това педала беше мек, но после пак се втвърдисега пак ще ходя да я гледапри мен педала става твърд доста бързо, което ме кара да мисля че проблема е в майстора - не слага жилото по правилния начин
Коментар
-
Не е от кожуха, въпреки че е възможно. На 1.6 жилото е доста късо. Два пъти сменях жило, като втория път го сложих точно както трябва и го напълних цялото с течна грес - е не усетих промяна. Предишното жило беше дърпано с клещи, задираше и задържаше педала затова го смених тоя път без майстор ТричкоFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
sev написа:Здравко и при мен след смяната на комплект АР+жило се получи същотопедала в началото беше екстра после стана твърдмайстора смени жилото за втори път, защото първото уж не било точно за моята коласлед това педала беше мек, но после пак се втвърдисега пак ще ходя да я гледапри мен педала става твърд доста бързо, което ме кара да мисля че проблема е в майстора - не слага жилото по правилния начин
Коментар
-
spark написа:Не е от кожуха, въпреки че е възможно. На 1.6 жилото е доста късо. Два пъти сменях жило, като втория път го сложих точно както трябва и го напълних цялото с течна грес - е не усетих промяна. Предишното жило беше дърпано с клещи, задираше и задържаше педала затова го смених тоя път без майстор Тричкоchris написа:Sev, мисля, че проблема ти идва от кожуха на жилото.Ако го смениш пак би трябвало да се оправи (за известно време)Така е с жилата за 20-тина кинта.
Коментар
-
Едно време като отвори някой тема за съединители, аз говорих за "Валео"... сори не ме разбраха.Точно една година от както смених съединителя, ежедневно карам по тежък за него маршрут, БНБ-Овча Купел и не е мръднал нито е променил твърдостта и на йота!Дюкянчето на "Стамболииски" 155 отдавна заобикалям!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар