Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    sstanchev написа:
    ...
    Ами вземи си 1.8 - какво да ти кажа. Ама май не ти се плаща по-големия данък - нема пълно щастие...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #62
      kiro_of_the_day написа:
      sstanchev написа:
      ...
      Ами вземи си 1.8 - какво да ти кажа. Ама май не ти се плаща по-големия данък - нема пълно щастие...
      ДА. Факт е че му е по голям данъка.Факт е че гори много градско. Факт е че не ме кафи да си оскъпявам по тоя начин возенето.Факт е че заради това не си взех 1.8

      Коментар


        #63
        Баце Кире факти много зависи кой как си ги тълкува

        Коментар


          #64
          В крайна сметка който не го кефи колата му - знае къде е пазара - все някой ще му я купи.Така като гледам обаче тука от нас никой не е тръгнал да си продава колата ... защо ли ? аз се сещам само за една причина ....
          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
          тел. 0883437022

          Коментар


            #65
            Посто мразя да си сменям колите. Води до загуба на време и пари. От първото нямам свободно, а от вророто за такива операции не ми се харчи. Така че да съм гледал като съм вземал. Хайде за сега чао и умната.........

            Коментар


              #66
              Днес вкарах колата за смяна на маслото, филтрите и ако има нещо за смяна по ходовата част, дв-ля и изобщо да се направи основен преглед на колата. Равносметката, за една година и 14000км по българските пътища колата не е мръднала, дори за учудване и на хората от сервиза. Но това е смениха ми само маслото и филтрите. Затова,че не само дв-ля е важен, но и как се кара и поддържа колата.
              BRAVA 1,4 12V
              Nissan Navara

              Коментар


                #67
                Егати темата. И ми се струва, че сме Тарзан избяга доста далеч от ФИАТ.Май ще напиша дълъг пост, ама нейсе - поне 15 дни не съм писал, а и ми писна да чета на смотаната елинска азбука.Не съм фанатик на ФИАТ. Или поне не бях. 96-97 година, когато за пръв път видях Браво страшно се изкефих на дизайна му. Но когато тръгнах да си търся кола и през ум не ми е минавало да си вземам ФИАТ. Един колега ме насочи, намерих форума, попрочетох доста неща и се реших.Сега вече знам - следващата кола ще ФИАТ ( искам СААБ ама не мога да си го позволя ), просто защото за мен Бравчото е супер.И като доволен собственик на 1,4 12V да си кажа мнението. Още повече, че се връщам от Гърция, а там карах СЕАТ Леон 1,6 спортна версия ( май е 110 кс, но не съм напълно сигурен ). На балдъзата е колата. На 4 седмици и 1300 км.Струва точно 18 000 евро, без гръцкия еквивалент на КАСКО (Моята я взех за 3800 лева) Yellow_Flash_Colorz_PDT_48 Като напълно СУБЕКТИВЕН извод - предпочитам си Бравото.Не ми говорете за липса на динамика, защото по книжка СЕАТА го дават от 0 до 100 за около 11 сек. И на 1,4 е толкова ( впрочем пак в Гърция се возих на тунинговано Пежо - 180 коня, до 100 за 7 секунди. Тук вече може да се говори за динамика особено в диапазона 80-140 - наистина залепя за седалката ). Мое лично мнение е, че макар двигателят да не е мощен, скоростите са разчетени много добре, а това създава страхотно усещане при шофиране.Не знам какво значи за колегите, че 1,4 няма мощност в ниски обороти? Много ми е странно това. Още повече, че при този двигател макс въртящт момент е с 1000 оборота под въртящия момент на 1,6 двигателя! Колата си дърпа добре от 1800-2000 оборота. Да видите СЕАТА - тръгвам и по навика като мръдне малко веднага сменям на втора - йок. Не поема. На 1ва трябва да я караш до 30-35 км/ч и тогава поема втора. Аз мисля, че както в почти всички наши действия при оценката на автомобилите определящо е по-скоро емоционалното. Рационалното обикновено е само за да ни успокои. Затова аз си харесвам колата, а други не я харесват.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  #68
                  Lane Staley написа:
                  Сега вече знам - следващата кола ще ФИАТ ( искам СААБ ама не мога да си го позволя ), просто защото за мен Бравчото е супер.
                  Не виждам за к’во ти е СААБ-а, дизелите са им на Фиат...1.9, 8 и 16 клапана...респ. 120 и 150 коня... нема смисъл според мен! Традициите са много стари, някой си СААБ, ползваше платформата и окачването на Крома /старата/! Това между другото де, почти
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #69
                    Не го знаех това за дизелите. Обаче пък аз не съм им фен. За платформата на Крома - те СААБ имат 2 модела ( горките те ) и вероятно става въпрос за СААБ 9/5 ( другия модел е малък ). Но доколкото знам за него ползват платформа на Вектра. Може би и Крома-та да е в групата?А искам СААБ именно заради края на поста ми - важно е ирационалното. Харесва мо леката грозота на СААБ. Карал съм една трошка - 900 от 86та. Много добра кола. Много.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #70
                      Nino написа:
                      Lane Staley написа:
                      Сега вече знам - следващата кола ще ФИАТ ( искам СААБ ама не мога да си го позволя ), просто защото за мен Бравчото е супер.
                      Не виждам за к’во ти е СААБ-а, дизелите са им на Фиат...1.9, 8 и 16 клапана...респ. 120 и 150 коня... нема смисъл според мен! Традициите са много стари, някой си СААБ, ползваше платформата и окачването на Крома /старата/! Това между другото де, почти
                      XE-XE-XE.....Баце НИНО, ти направо се изказа. За кво ви е Ферари нали може да си карате фиат.XE-XE-XE.... Ми явно му се кара кола на човека.Sorry че се смея на латиница. За всички които им е трудно да го прочетат ХЕ-ХЕ-ХЕ......

                      Коментар


                        #71
                        sstanchev написа:
                        XE-XE-XE.....Баце НИНО, ти направо се изказа. За кво ви е Ферари нали може да си карате фиат.XE-XE-XE.... Ми явно му се кара кола на човека.Sorry че се смея на латиница. За всички които им е трудно да го прочетат ХЕ-ХЕ-ХЕ......
                        sstanchev,прочети много внимателно подписа на баце ти Lane Staley!"Мечтите греят с синкава прозрачност. Но по-добре е да подгониш ветъра, "Добре го е написал поетът... нали, БАЦЕ!
                        Lane Staley написа:
                        А искам СААБ именно заради края на поста ми - важно е ирационалното. Харесва мо леката грозота на СААБ.
                        Ами направо си за някоя "Мултипла"! Е , там е по-силна!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #72
                          sstanchev написа:
                          Nino написа:
                          Lane Staley написа:
                          Сега вече знам - следващата кола ще ФИАТ ( искам СААБ ама не мога да си го позволя ), просто защото за мен Бравчото е супер.
                          Не виждам за к’во ти е СААБ-а, дизелите са им на Фиат...1.9, 8 и 16 клапана...респ. 120 и 150 коня... нема смисъл според мен! Традициите са много стари, някой си СААБ, ползваше платформата и окачването на Крома /старата/! Това между другото де, почти
                          XE-XE-XE.....Баце НИНО, ти направо се изказа. За кво ви е Ферари нали може да си карате фиат.XE-XE-XE.... Ми явно му се кара кола на човека.Sorry че се смея на латиница. За всички които им е трудно да го прочетат ХЕ-ХЕ-ХЕ......
                          Аз наистина мисля, че донякъде е прав. Пък и макар да прозвучи леко еретично точно в нашия форум, не съм фен на Ферари. Обаче виж, един Лотус Елиз....Впрочем, имам идея за една тема и сега отивам да я пусна
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            #73
                            Ако ходиш да пускаш пусни и една за мен че ме мързи :D

                            Коментар


                              #74
                              sstanchev написа:
                              Ако ходиш да пускаш пусни и една за мен че ме мързи :D
                              Прочете ли го? Май-не си!
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар


                                #75
                                Да си ме видял да плача? Май не си.

                                Коментар

                                Working...
                                X