Ударил си късмет с твоя вал, и аз търсех такъв и се наших на дървото наречено АЕ, ама така е като тука магазините са под всякаква критика. Нищо свястно не може да намериш.Имай предвид, че разхода на тоя модел градско е повече от на 1.6!
АЕ си е много добър вал - зависи кой го слага.
mme написа:
Разхода при "градско" при мен е около 10-11. При дълъг път разхода пада под 7 при скорости 90-110.
Моят разход също - Газ. Ако някои колега с 1,6 може да се похвали с разход 10лв/100 км градско/София ще го почерпя каса бира. Може би разхода е височък за 80-те кончета, но за да върви колата с тоя мотор трябва да се държи в малко по - високи обороти, отколкото 1,6 и 1,8.Колега tarzan9279, мотора е супер, стига да е поддържан добре от предишния собственик. В противен случай ще изхабиш доста време, средства и нерви, докато го приведеш в приличен вид. Ако не си падаш по високи скорости, въртене на гуми и светофарни гонки с голфаджии и щом е запазено возилото - ГРАБИ
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
@msotiroff: Иди го кажи на хит-ко, карах колата чак до Ямбол и там разбраха за проблема. Фактите са - нов _комплект_ вал и кобилици една и съща марка АЕ, резултат - няколко постоянно отворени клапана. След смяна на няколко кобилици с друга марка малко по-тънки, работата се оправи. Просто от неоригинални части за двигателя може да очакваш всичко, там и стотни от милиметъра оказват влияние.
По голям проблем според мен е не особенно добрата возия, калпава ел инсталация, не добрата сглобка а също така и некачествените материали използвани за интериора, което изобщо не отива на кола с претенции. Мен лично страшно много ме дразни постоянното поскръцване на различни части от интериора
ами като купува колата къде спа? всичко това което си написал, с изключение на ел.инсталацията си го забелязал при пробването на колата
Айде де и аз непрекъснато това се питам. Ако бях гледал когато трябваше сега нямаше да карам FIAT а щех да карам кола. Ама те на да слушам приятели.... Не мога да кажа че съм имал някакви проблеми......Единствените ми разходи са били за ремъци масла и два амортесьора...........,но просто изброените по горе проблеми развалят иначе сносния автомобил
А сега ми кажете за 4500-5000лв, кой е автомобила който бихте си взели че нещо не се сещам. То едно Поло 97-ма е от 5500 нагоре, не мерси Голф трошка (опа тройка) не ми се кара
А сега ми кажете за 4500-5000лв, кой е автомобила който бихте си взели че нещо не се сещам. То едно Поло 97-ма е от 5500 нагоре, не мерси Голф трошка (опа тройка) не ми се кара
Мойте уважения но с тия 2 бона дето си дал за ремонти за две години колко ти струва фиата.С предната ми кола (само да кажа че не е била VW) за 4 години съм имал 1000лв разходи в които включвам и смяната на консумативи , а беше по евтина, от по нисък клас и единствената причина поради която я смених беше климатика......., и още ме е яд
Колеги, и аз преди да взема моята доста прочетох във форума точно за този двигател. Като отидох да я гледам километража показваше 169 000 км. Докара ми я и то от Италия мой приятел, на който работата му е свързана с Италия и е там много често. Докара и една Марея 2.4 турбо дизел ама за повече пари. И двете на ход от там до тук.Та остави ми колата да я покарам една седмица и да му кажа дали я взимам. Още на другият ден и отворих капака на клапаните да видя прословутият вал. Ако трябва да кажа честно и откровено ПО-ЧИСТ двигател не съм виждал. Преди това бях гледал 3 Опел Корса, 1 Форд Ескорт, 2 Опел Астра и на всичките като им отвориш капачката за наливане на маслото то вътре е една чернилка, ужас. Явно са карани с евтино минерално масло и не е сменяно много редовно. А Фиатчето светеше, един такъв много приятен светло жълтеникав, не знам точно цвят, направо ми останаха очите там. Вала си беше гладък по всичките гърбици. За тази една седмица направих около 1000 км с колата и мога да кажа, че колата е супер. Обадих му се още на третият ден, че я взимам. За динамиката до някъде съм съгласен, НО аз не съм състезател. За мен състезатели има на две места - на пистата и на гробищата (много паметници съм преброил по пътищата, а аз пътувам доста). Лошото е, че умират трудно гадовете.За разхода може да ми се сърдите, но оправете си колите. Преди една седмица бях до Монтана. Общо съм направил 720 км с четири човека и малко багаж. Карам колата ДО 3500 оборота (това прави 100-110 км/ч) за този автомобил. При някои изпреварвания може да кача още 1000 оборота отгоре. Минах през Петрохан и на отиване и на връщане. Разхода ми е 5,5л/100км. Сега ще ми кажете, че лъжа ама касовите бележки от бензиностанциите показват друго. Така, че ако е поддържана колата няма проблеми. Много мразя някой да ми хвали марка и модел кола. Четири месеца си избирах кола. Даже един от джамбазите ми каза ти не си за втора употреба, само нова те оправя, а аз му казах, че някой ден може и това да стане. За тези четири месеца видях толкова много "бараки" втора употреба, ама нов внос, дрън дрън. Баща ми има Самара, на нея съм направил около 40 000 км и мога да кажа, че е перфектен автомобил. Издържа на пътищата у нас, харчи около 6л/100 и поддръжката не е нито скъпа, нито трудна. Важното е да я поддържаш. Зимата много се радвах като запали от четвърт при -20, направо ми се стопля сърцето. Ама всички викат махни я тая, ладата си е лада, дрън дрън та пляс. Всичко зависи от предишният собственик и сега вече ОТ ВАС.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Да, но сега мога да кажа, че карам почти нова кола - боядисана цялата, сменени основните гарнитури, припаснати кпапани, вал, кобилици, повдигачи, гумички на магистралата, накладки, барабани, носачи, задни амортисьори, свещи, кабели, бобина, термостат, всички масла, ремъци, обтягащи ролки на пистовия и ангренажния и др. консумативи... А преди две години и половина, Бравите в Бургас се продаваха по 7500-8000, а тая я взех за 6500 с метанова уредба (1500лв) така че хич не съм се набутал Хвърлил съм пари, но съм доволен, количката мърка и не потропва освен непоправимите пластмаси вътре. Наистина има кусури, но в ценовия си клас е добър избор, ако се внимава при покупката.
Да, но сега мога да кажа, че карам почти нова кола - боядисана цялата, сменени основните гарнитури, припаснати кпапани, вал, кобилици, повдигачи, гумички на магистралата, накладки, барабани, носачи, задни амортисьори, свещи, кабели, бобина, термостат, всички масла, ремъци, обтягащи ролки на пистовия и ангренажния и др. консумативи... А преди две години и половина, Бравите в Бургас се продаваха по 7500-8000, а тая я взех за 6500 с метанова уредба (1500лв) така че хич не съм се набутал Хвърлил съм пари, но съм доволен, количката мърка и не потропва освен непоправимите пластмаси вътре. Наистина има кусури, но в ценовия си клас е добър избор, ако се внимава при покупката.
Явно ти си знаеш по добре ама 6500 + 2000=8500 за дръгел който в момента струва 3500 според мен не е кой знае каква далавера.А за тия 5000лв. дето си назад можеше да си доставиш значително по голямо удоволствие от висенето по сервизите.
Прав си само в това, че италианките много бързо се обезценяват, за разлика от немските "чудеса на техниката". Сигурно щях да съм много по-доволен сега да си купя едно Поло за 6500 и да почна да бера ядове с немски части и да се обърна на първия завой Нали гледах из форума им за какви ужасии става въпрос - по 700лв за ТПС Сименс (със стъпковото моторче е едно цяло), които се скапвали баш около 10-та година.Френско и немско не ми се кара - гледам колегите наоколо какви ядове берат. По две години нищо не пипат и после айде 1000лв за подмяна на цялата предница, щото волана прави каквото си иска За дизайна няма да говорим, на мен колата трябва да ми харесва, а 98’ма освен някоя от новите Вектри или Астри друго не ми харесва.. Ама преди 2 години бяха над 10 бона, че и повече.
Прав си само в това, че италианките много бързо се обезценяват, за разлика от немските "чудеса на техниката". Сигурно щях да съм много по-доволен сега да си купя едно Поло за 6500 и да почна да бера ядове с немски части и да се обърна на първия завой Нали гледах из форума им за какви ужасии става въпрос - по 700лв за ТПС Сименс (със стъпковото моторче е едно цяло), които се скапвали баш около 10-та година.Френско и немско не ми се кара - гледам колегите наоколо какви ядове берат. По две години нищо не пипат и после айде 1000лв за подмяна на цялата предница, щото волана прави каквото си иска За дизайна няма да говорим, на мен колата трябва да ми харесва, а 98’ма освен някоя от новите Вектри или Астри друго не ми харесва.. Ама преди 2 години бяха над 10 бона, че и повече.
Пак ти казвам че не съм почитател на немските возила от масовия клас. А бързото обезценяване на фиатите си има причина и тя надали е щото са много надеждни и чудесни.
Пак ти казвам че не съм почитател на немските возила от масовия клас. А бързото обезценяване на фиатите си има причина и тя надали е щото са много надеждни и чудесни.
Колега sstanchev ще споделя моето мнение. По-нагоре в темата писах, че баща ми има Лада Самара. Като питаш повечето хора това Ладата не било кола. Руснаците били пияни като ги зглобявали и т.н. Аз мога да кажа, че Ладата си е кола даже доста добра. Самарата по нищо не отстъпва като качества на Голф 2. 1985-86 година немците са направили Голф 2, а руснаците Самара. Един комшия преди 3 години си търсеше горе-долу евтина кола и тогава му казах вземи си една Самара (тогава за 1500-1800 имаше 94-95 г. даже с АГУ, той искаше задължително АГУ). Казвам му частите не са скъпи и поддръжката е лесна. Той обаче не това е Лада не е кола и си взе Голф 2, преди половин месец го продаде с триста зора, за малко да го даде на моргата. За тези 3 години дето го имаше сме сменили какво ли не по тая кола, но важното е "че е Голф, а не Лада" - съединител, рейка, шарнири, тампони, накрайници, цялата спирачна система, делко, кабели за свещите и още много неща. Важното е "че немецо го е измислил". Всички тези неща ако трябваше да ги смени на Самарата щеше да са в пъти по-евтини, но от опит мога да кажа, че като купувам части за Ладата само от официялният вносител на марката те са много по-здрави от турските ментета дето сложихме на Голфа и не са по-скъпи от тях.Четири месеца си избирах кола и доста прочетох по форумите на различните марки. Мога да кажа, че ПРИ ВСИЧКИ проблемите са аналогични. Например за бензиновите - проблеми с ТПС, МПХ, кабели за свещи, датчик на голянов/разпределителен вал и т.н. Това са част от "общите" теми обсъждани във всеки от авто форумите. Предварително не съм се насочвал към никоя марка просто търсех нещо прилично за парите си и попаднах на Бравата от подписа. До сега по нея съм сменил - всички филтри, ремъците, предните накладки, свещите, задните спирачни маркучи. Това ми струваше за части 250лв, труда от мен. Сега съм решил да почистя инжектора с ултразвук и да си сменя задните амортесьори - това значи +100лв. Както бях писал в една друга тема разхода ми извън града при скорост 100-110км/ч, това са около 3500 об/мин ми е 5,5л/100 така че за парите си и годината 1997 колата е супер. За тия пари се продават "великите" Голф 3 ама не 1997 ами 1994.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Споко ilko-gd, има време за ремонти, не бързай толкова Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Аз също ще споделя... за мен хубава кола втора употреба НЯМА, каквато ще марка да е.Стига вече сме се хвалили кой колко хубава кола си взел, че просто е смешно.Това са боклуците на Европа (и не само)Поздрави на всички!
Аз също ще споделя... за мен хубава кола втора употреба НЯМА, каквато ще марка да е.Стига вече сме се хвалили кой колко хубава кола си взел, че просто е смешно.Това са боклуците на Европа (и не само)
Споко ilko-gd, има време за ремонти, не бързай толкова Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Аз също ще споделя... за мен хубава кола втора употреба НЯМА, каквато ще марка да е.Стига вече сме се хвалили кой колко хубава кола си взел, че просто е смешно.Това са боклуците на Европа (и не само)Поздрави на всички!
70/30 си прав! :D
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Споко ilko-gd, има време за ремонти, не бързай толкова Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Аз също ще споделя... за мен хубава кола втора употреба НЯМА, каквато ще марка да е.Стига вече сме се хвалили кой колко хубава кола си взел, че просто е смешно.Това са боклуците на Европа (и не само)Поздрави на всички!
Коментар