Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1,4 12V

    Здравейте на всички,от месец вече ходя по автокъщи и реших да се присъединя към притежателите на FIATно имам едно малко затруднение обикаляйки и преценявайки коли се натъкнах на една перфекна фиат брава 1,4 12 V 1996 г за мое уцхуджане почти нъамаше забележки отвътре е като нова, по купето забелейки няма, педалите са като нови, двигателя като го запалих едвам се чуваше въпреки че седях пред него и т.н. и т.н. но също така вашото мнение за този двигател - 1,4 ме глождеше отвътре неможех да се реша на крачката - какво ще ме посъветвате - колата изглежда перфекна има ли начин с правилна експлоатация да не се получи този досаден дефект ако случайно въпеоса ми се дублира (явно не съм намерил тази тема) моля да ме насочите.

    #2
    мое мнение е,че ако се сменя маслото на време,даже и малко по рано,няма да имаш проблем с прословутия разпределителен вал

    Коментар


      #3
      Re: Брава 1,4 12V

      pugsy написа:
      мое мнение е,че ако се сменя маслото на време,даже и малко по рано,няма да имаш проблем с прословутия разпределителен вал
      Пич, щом е толкова добре запазена, мятай се! Аз съм сигурен, че тва с вала няма да се появи, ако колата се кара с хубаво масълце и се сменя своевременно! Има мноого колеги, които са навъртяли мноого км и въобще вала не им прави проблеми! На мен също, макар и само 14 000км да съм минал. Най-важното е, колата да е гледана и пазена, а това се вижда веднага, ти си го усетил! Не изпускай хубавата кола, заради разни митове или единични случаи, че после ще те е яд! А и един вал е 220лв, фак ит! Ще ги избиеш за нула време, като я покараш малко на газ - само на 1.4 12V, удоволствието от поставянето на нова АГУ е 400лв - колата си плаче за това прекрасно гориво Хайде, успех и бягай да я взимаш, да не те предварят! Огледай я хубаво, преди това, де, да не е джасана яко и замаскирана калпаво, предполагам знаеш какво да гледаш, късмет!
      1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

      Коментар


        #4
        До сега съм изминал около 35000км и не съм имал проблеми с вала, но сменям маслото на 7500-8000км като маслото е селения голд. Само се увери, че динамиката на този дв-л ти е по-вкуса защото е малко муден.
        BRAVA 1,4 12V
        Nissan Navara

        Коментар


          #5
          Моя съвет се покрива с този на колегите. Минал съм 45000км. и не съм имал никакви проблеми с вала. Сипвай хубаво масло и карай. За динамиката мога да ти кажа, че не е никак муден автомобил в сравнение с други марки и при 1.6 мотори. За Фиат си е от най - слабите мотори, но незабравяй че колите от тази марка са малки самолети :D.

          Коментар


            #6
            Колегите са прави трябва само на време да си сменяш маслото и няма да имаш проблеми
            bravo 1.4 12v -11.1996 Калпав модел другпьт........
            aveo 1.4 16v -2008

            Коментар


              #7
              Присъединявам се към мненията на колегите - единствения проблем който аз съм срещнал досега е че е тромава в малките обороти - иначе ако я разигреш над 3500 оборота е добре. На ако като мен оснво караш градско и возиш малко дете с тебе - това няма никакво значение защото така или иначе не се настъпва.А да и едно преимущество пред всички останали мотори - този е най тих - това всички забравят да го споменат.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                Колеги не се изказвайте толкова ласкаво за 1.4 мотора защото рискувате да разгневите някой собственик на 1.6 или 1.8 и ще бъдете оплюти на момента. А иначе и аз имам такъв наближавам 20000 км с него и нямам наблюдения да ми се е изтъркало нещо друго освен гумите :D . По голям проблем според мен е не особенно добрата возия, калпава ел инсталация, не добрата сглобка а също така и некачествените материали използвани за интериора, което изобщо не отива на кола с претенции. Мен лично страшно много ме дразни постоянното поскръцване на различни части от интериора

                Коментар


                  #9
                  sstanchev написа:
                  Колеги не се изказвайте толкова ласкаво за 1.4 мотора защото рискувате да разгневите някой собственик на 1.6 или 1.8 и ще бъдете оплюти на момента. А иначе и аз имам такъв наближавам 20000 км с него и нямам наблюдения да ми се е изтъркало нещо друго освен гумите :D . По голям проблем според мен е не особенно добрата возия, калпава ел инсталация, не добрата сглобка а също така и некачествените материали използвани за интериора, което изобщо не отива на кола с претенции. Мен лично страшно много ме дразни постоянното поскръцване на различни части от интериора
                  Ами да те насоча към Ролс Ройс или Бентли колега! Ти какво очакваш от 10 и кусур годишен автомобил от тоя клас...
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    kiro_of_the_day написа:
                    sstanchev написа:
                    Колеги не се изказвайте толкова ласкаво за 1.4 мотора защото рискувате да разгневите някой собственик на 1.6 или 1.8 и ще бъдете оплюти на момента. А иначе и аз имам такъв наближавам 20000 км с него и нямам наблюдения да ми се е изтъркало нещо друго освен гумите :D . По голям проблем според мен е не особенно добрата возия, калпава ел инсталация, не добрата сглобка а също така и некачествените материали използвани за интериора, което изобщо не отива на кола с претенции. Мен лично страшно много ме дразни постоянното поскръцване на различни части от интериора
                    Ами да те насоча към Ролс Ройс или Бентли колега! Ти какво очакваш от 10 и кусур годишен автомобил от тоя клас...
                    Няма нужда да ме насочваш към Ролс Ройс или Бентли колега. Но не ти ли прави впечетление че всяка втора тема във форума започва с ПРОБЛЕМ!!!!! или с ПОМОЩ!!!!! .Като гледам ние сме един от НАЙ-ПРОБЛЕМНИТЕ форуми.

                    Коментар


                      #11
                      sstanchev написа:
                      Но не ти ли прави впечетление че всяка втора тема във форума започва с ПРОБЛЕМ!!!!! или с ПОМОЩ!!!!! .Като гледам ние сме един от НАЙ-ПРОБЛЕМНИТЕ форуми.
                      Значи малко се ровиш из другите форуми.Бих казал, че и там проблемите са аналогични.Ето поровете се :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10439Като в някои, на френски марки преобладава олелията с чисто нови автомобили!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Първо да кажа, че не съм разгневен собственик на 1.6!Второ това за двигателя 1.4 не са само митове за съжаление.Трето - дори и да сменяш маслото през 1000 км. пак не можеш да знаеш предишният собственик какъв мърляч е бил и какво се е случвало под капака.Четвърто - аз сега ако купувах Браво щях 100% да взема 1.8 16vИ пето, но то си е лично мое мнение, в което не искам да убеждавам никого - тоя двигател не става.
                        Bravo 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Nino написа:
                          Като в някои, на френски марки преобладава олелията с чисто нови автомобили!
                          Един приятел кара чисто ново Пежо Партнер, стана на 30 000км.Проблеми дал господ-не ще да върви, взела да трака отдолу, а оня ден каза, че му потънал педала на съединителя Иначе по темата:колега не те съветвам да си взимаш този мотор, защото не знаеш в какво състояние го купуваш.Иди на диагностика.Аз лично не бих рискувал с 1.4, още повече без да го погледнат в сервиз.Може да е пазен и като го пазиш и ти да нямаш проблеми.Но ако ти го набутат счупен, ще ти се стъжни от ремонти от сорта на изтърканите валове, та и за пукнати глави на такива мотори има доста истории Вземи си 1.2 или 1.6
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #14
                            Nino написа:
                            sstanchev написа:
                            Но не ти ли прави впечетление че всяка втора тема във форума започва с ПРОБЛЕМ!!!!! или с ПОМОЩ!!!!! .Като гледам ние сме един от НАЙ-ПРОБЛЕМНИТЕ форуми.
                            Значи малко се ровиш из другите форуми.Бих казал, че и там проблемите са аналогични.Ето поровете се :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10439Като в някои, на френски марки преобладава олелията с чисто нови автомобили!
                            Колеги няма нужда човек като се сдобие с даден автомобил да се превръща във фанатик и да губи способността си за трезва преценка.Ако не ви харесват моите наблюдения ваш си проблем. Човека просто питаше за мнение и аз му отговорих какви са мойте впечетлления. В края на краищата не може да кажем на черното бяло ........... нали ?

                            Коментар


                              #15
                              chris написа:
                              Четвърто - аз сега ако купувах Браво щях 100% да взема 1.8 16v
                              Ако сега купувах кола не бих си взел ФИАТ

                              Коментар

                              Working...
                              X