Преди време имаше тема за сравнение на разхода. Мисля че общия извод бе, че разликата между двигателите е много малка. На моя 1.6 му дават 10,8 ако не се лъжа. Нормално е с нашите горива да не мога да падна под 11-11,5 (не знам колко ми гори на бенз - това е предположение). 2л 20в е нормално да не може да падне под 12, но мисля че разликата в мощността напълно оправдава двата лева разлика на 100 км. Който не може да си позволи 12-13/100 - слага газ. А при газ дали е 12 или 13 не мисля че има някакво значение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за един автомобил
Collapse
X
-
snake написа:pugsy написа:ми колега щом ти пука за горивото,тази кола не е за теб
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:обявеният от тях разход е абсурден....не знам точно колко е, нека споделят колегите с ХГТ, и може би е една идея отгоре, ако мареата е по-тежка, но би трябвало да е горе-долу същияTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Аз викам да идеш на друг майстор. Такива "майстори", дето се изказват преди да са видели колата ги има много.Аз пък да ти кажа, че един 5-цилиндров двигател е много по-добре балансиран, от един 4 цилиндров например.А това за агренажния ремък го забрави. Да не го сменяш всеки ден? И на Темпрата за да се смени съединителя също се разглобява половината двигател - и какво от това?!?
Коментар
-
значи аз някъде по твоите мнения съм чел, нещо като 6000 км годишно правеше или подобна цифра. няма да дадеш кой знае какви финанси за ремотни с тези 6 000 км, ангренаж се сменя на 40-50-60 така че......ако и няма нещо сериозно за ремонт мятай се. а за мен газчицата е благодатно гориво, не знам какво не му харесват другите, но аз никога при изправен изпарител не сам имал грам проблем с газта, а напротив- при бензин има много датчици, често се оказва, че на бензин не върви добре, за разлика от газта /говоря само при обикновенна, не бих си сложил газов инжекцион точно по тази причина/, имобилайзера блокира пак бензиновата помпа и може д ате остави насред 500 километров път, абе за мен газта има адски много предимства, а на голям мотор още по-добре, защото не се усеща немощ. а имай предвид, че майсторите по принцип преувеличават колко е трудно да се нспарави нещо, колко много време и ум се искали и т.н., сега друг е въпроса, че като видят откъде могат да лапнат 200 кинта за половин ден за тях си и те налазват- примери бол, но не казвам, че е така при тази мареа. може пък наистина д ае сложнотия голямаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Между другото, вчера я покарах малко тази мареа. Може и нещо да не й е наред, не знам, но тя вози много твърдо, все едно се бях качил на опела си, палиото има забележимо по-добра возия. Допитах се тук-там дали е нормално така да вози. Един от интересните отговори, които получих, беше: "Виж какво прасе е двигателя, окачването трябва да е твърдо, иначе ще се чупи често".Може и така да е, но определено не ми хареса като возия. А и не само като возия - толкова голяма кола, на външен вид като лимузина, а вътре в купето не е по-просторно от палиото ?!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колега, днес на битака имаше една Мареа 1,8 16кл.(ГИ, поставян в Италия, климатроник) в много добро състояние и една HLX 2,4 ТД 125 к.с., също с климатроник в още по - добро състояние (говоря за купе, салон, окачване, работа на ДВГ, без нагари по ауспуха и т.н., все пак при покупка си е нужно да се види и от професионалист). Мисля, че са по - подходящи за изискванията ти от 5-цилиндровия змей. Раходи се другата сряда и няма да съжалявашM-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар