Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли Браво кранче за парното?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли Браво кранче за парното?

    Колеги направи ми впечатление че от духалките ми духа леко топъл въздух та реших че може би не се затваря добре крана за топлата вода към радиаторчето и легнах да търся. Ама не щеш ли както и друг път откривам че на тая кола нищо не е като на другите . Намерих жилото то е вързано за една пластмасова вилка и като връткам вътре се мести няква клапа,(поне такива звуци се чуват) аз очаквах жилото да води към кранче, но уви там такова няма. А радиатора на пипане си е чисто топъл. Дали тая пущина въобще няма кранче а просто тая клапа определя от къде да минава въздуха, лятото като врътнеш на студено клапата затваря потока на въздух през радиаторчето и го насочва направо към духалките а зимата като врътнеш към топлото, клапата затваря прекия път към духалките и пуска въздуха през радиаторчето. Правилно ли разсъждавам? Успях все пак малко да го регулирам та да затваря малко по добре тая клапа за да не ми пропуска топло през духалките. И още нещо за да не пускам друга тема, прави ли ви впечатление дали като развивате капачката на резервоара вътре се събира много налягане, моита бая фъска като го отворя мисля си че е повече от нормалното дет се вика аз с тва налягане и без помпа мога да карам
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Re: Има ли Браво кранче за парното?

    Коментар


      #3
      Крановете за парното са отживелица в автомобилите отдавна.Притока на топъл и студен въздух се управлява единствено от клапи.Налягането в охладителната система достига до 1 атмосфера.Капачката на казанчето не е само капачка ,а играе ролята на паровъздушен клапан.Когато двигателя изстива течността се свива и капачката пропуска въздух.А когато се разширява също в обратна посока.Точно това налягане вътре в системата поддържа една и съща температура на охладителната течност независимо на каква надморска височина си.Нали знаеш ,че водата на Мусала примерно достига точка на кипене много по рано от 100 градуса по целзии.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Колеги сори малко съм ви заблудил, тоест няма как да се сетите че става дума за резервоара за бензина а не за водата, грешката е моя не съм уточнил. Та за налягането в резервоара за бензина , капачката също има клапан ама на мен много налягане ми се вижда, като развия леко тапата и прави фъшшшшшшшшшшшшшш... (достатъчно дълго ли беше за да си го представите )
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Нормално е след като колата е стояла на слънце, и се е напекла здраво от въздуховодите да духа топъл въздух. Обратен ефект се получава когато колата е стояла в хладен гараж, и я изкарате на жегата. В началото духа хладен въздух.
          Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
          Renault Safrane 2.0 16V

          Коментар

          Working...
          X