Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с фаровете.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Проблеми с фаровете.

    Esper написа:
    1115 написа:
    Ох утре ще купя скъпи филипси. Едната от изгорелите е осрам, а другите две филипс обикновенни.(не са от снимките- тези са последните)
    Какво стана, оправи ли се проблема?Предполагам че да, най-малкото защото жегите свършиха... Ама темата така стои недовършена
    Ами не - не са се оправили .....за събота и неделя още 2бр изгорели и пак съм със един фар.Просто нямам идея и май ще си купя ксенони - дано те да не горят толкова често.

    Коментар


      #17
      Хм, Ванка, дали проблемът не се крие в закона на ОМ...I=U/R? Ти много лесно отхвърли тезата ми за презареждане от алтернатора, премери пак напрежението с още един два различни уреда(по възможност аналогов...СТРЕЛКОВИ).Часто ядовете се крият в съвсем простички неща...! Е,формалната логика не те ли навежда, че проблемът не е в крушките и марката им , а някъде другаде... тъй като съпротивлението от там мощността на крушките е постоянна величина, значи нещо друго мърда в тази проста формулка измислена преди около век.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        Nino написа:
        Хм, Ванка, дали проблемът не се крие в закона на ОМ...I=U/R? Ти много лесно отхвърли тезата ми за презареждане от алтернатора, премери пак напрежението с още един два различни уреда(по възможност аналогов...СТРЕЛКОВИ).Часто ядовете се крият в съвсем простички неща...! Е,формалната логика не те ли навежда, че проблемът не е в крушките и марката им , а някъде другаде... тъй като съпротивлението от там мощността на крушките е постоянна величина, значи нещо друго мърда в тази проста формулка измислена преди около век.
        Нино,има някаква логика в това което казваш, но аз токовете ги мерих с моя мултицет - той е много точен и всичко си е както трябва. Интересното е че горят само крушки на фаровете, а ако имаше проблем (и то сериозен) с токовете, щяха и други да са за смяна. Сега се чудя да не би нещо предницата да е скапана и много да ги друса. Аз не усещам подобно нещо, но може би се заблуждавам.

        Коментар


          #19
          Дигиталните дават големи грешки и отклонения, аз имам стрелкови, ако искаш в събота да ти го дам?
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #20
            Добре де Ванка, да не би да са сменяни кабелите на фаровете и да са сложили такива, които дават различно съпротивление и оттам да горят крушките?Виж релетата на фаровете и някое друго бушонче.Много е странен твоя проблем и съм убеден, че не крушките са виновни.Сега се сещам, че може и проблема да е в голямата температурна разлика в самия фар. Те твоите фарове са слупи. Да не би някой да е човъркал лупите пък и да ги е обърнал? Знам ли?

            Коментар


              #21
              Да не би релетата да са много нагорели и при вкл./изкл. да искрят?Смени ги с някои други и покарай така да видиш какво е полкожението.
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #22
                Едва ли е от марката на крушките. Моите са някакви ментета от по 4 лв и вече над година нямам изгоряла крушка, а карам и аз винаги на фарове.Това напрежение от 14.0 V и мен ме смущава, особено съчетано с високите температури. С по-високо напрежение крушките развиват по-висока температура от нормалната им. Като е по-нормално времето смогват да се охлаждат, но при тези жеги?А кога като време в денонощието ти горят? Като е най-горещо (след обяд) ли, или няма закономерност някаква?

                Коментар

                Working...
                X