Та значи, имам си следният интересен проблем с моята Фиатка:.......На къси разстояния, - до около 40-50 км. всичко е перфектно, дори и при екстремно натоварване. Но при малко по дълго пътуване започва да се проявява проблема - "изпушване" от ауспуха при изпреварване, особенно ако е вкл. климатика, тоест двигателя да е натоварен. Първоначално си мислех че е гарнитура на главата, или сегменти, но всичко това отпадна. Дадох колата на майстор да отвори двигателя, по мое настояване, и вътре всичко изглеждаше перфектно. Гарнитурата беше здрава, а на цилиндрите още не се беше изтрил заводският хонинг. Извадихме и коляновия вал, абе изобщо всичко, бутала, сегменти, лагери си беше перфектно.Сменихме само гумичките на клапаните. Думите на майстора бяха: тоя двигател е много читав, и е на малко километри. Е да ама от това че е "читав" проблема не изчезна. И сега идва най-интересното (поне за мен). Преди около месец, като тръгвах на почивка, реших да скътая досадното изпушване, като извадих маркуча за картерни газове от главата на двигателя, и пъхнах в една пластмасова бутилка, за да видя колко масло изхвърля, а другият край (към главата), запуших. Остана само връзката на главата към свежият въздух. Голяма беше изненадата ми като след тази интервенция нищо не се промени. Колата продължи да си изпушва, а в бутилката за 1200км. нямаше и капка масло. Тоест, цялото това издухване на масло идва от главата. Има ли някой идея как мога да си реша проблема, щото на мен изобщо не ми е ясно. Предполагам смяна на глава ще оправи нещата, но за сега не ми се мисли за това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя - Marea 1.8 16V
Collapse
X
-
Подобен ефект се получаваше на предната ми кола - рено 19 с масло ЕЛФ. Започна точно така да припушва и да похапва много масло. Горе долу по същото време много хора във форума на рено започнаха да се оплакват от същия проблем. Оказа се че явно са развалили маслото. След смяна с друго (вече не ЕЛФ) проблема изчезна (не само при мен). Препоръчвам смяна на масло преди по-сериозни ремонти.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Колега а водачите на клапаните как са?При нас след подобен ремонт не пушеше точно 400-500 км и после пак почна.Трябвало е да им проверите хлабината.Колегата който спомена за маслото също е много прав.При калпавите масла след като позагреят рязко си губят свойствата.Като за начало пробвай да смениш марката.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
maiden написа:Гумички на клапаните. Майстора е бил калпав и ги е набивал с чука сигурно. Има си пинизи при смяната им и често калпавите майстори ги прецакват още при слагането. Щом не са сегменти няма какво друго да е. Ако е бял пушека обаче е от разход на антифриз. Маслото пуши синкаво!Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
kkp написа:Подобен ефект се получаваше на предната ми кола - рено 19 с масло ЕЛФ. Започна точно така да припушва и да похапва много масло. Горе долу по същото време много хора във форума на рено започнаха да се оплакват от същия проблем. Оказа се че явно са развалили маслото. След смяна с друго (вече не ЕЛФ) проблема изчезна (не само при мен). Препоръчвам смяна на масло преди по-сериозни ремонти.Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
pugsy написа:колата ня губи мощност тогава,ами харчи бая масло,зависи колко са износенилошото е,че ако са износени бая може и бутало да прецакашFiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар