Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно пали

    От два дни имам един проблем.Колата не пали веднага след като завъртя ключа,а трябва да задържа ключа за 5-6 сек. докато запали.Иначе няма проблем колата си върви идеално,никъкви лампи не ми светят,но това ме дразни пък и ще ми замине по-бързо стартера.Мислех си дали проблема не е в температурния датчик,но това го прави и при студен и при топъл двигател.Някъкви идеи от какво може да е???
    COUPE 1.8 16V
    Volvo XC90 T6

    #2
    Re: Трудно пали

    Колега така е много общо.Най-добре иди на диагностика,защото иначе си е гадаене,при положение че след като запалиш нямаш проблеми.Най-лесното което можеш сам да направиш е да си замериш съпротивлението на всички датчици които подават сигнал към ЕКУ-то.В АутоДата-та мисля ги имаше дадени.
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #3
      Забравих да пиша,че ходих на диагностика.Казаха ми че няма проблем,ама май "майстора" бързаше че имаше друга работа и не ми обърна много внимание,но наистина не показа никакъв проблем.
      COUPE 1.8 16V
      Volvo XC90 T6

      Коментар


        #4
        И Аз съм така и мога да ти кажа само да не се вглеждаш много много щом си върв и ОК,просто си караи много много
        FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
        FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
        LANCIA Ypsilon Elefantino blu
        http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
        http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

        Коментар


          #5
          Re: Трудно пали

          NPD написа:
          От два дни имам един проблем.Колата не пали веднага след като завъртя ключа,а трябва да задържа ключа за 5-6 сек. докато запали.Иначе няма проблем колата си върви идеално,никъкви лампи не ми светят,но това ме дразни пък и ще ми замине по-бързо стартера.Мислех си дали проблема не е в температурния датчик,но това го прави и при студен и при топъл двигател.Някъкви идеи от какво може да е???
          И при мен е така Аз измерих температурния датчик на термостата, и беше в норма, но не знам още колко темп. датчици има, трябва да се поразтърся из книгите
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #6
            Re: Трудно пали

            blagun написа:
            NPD написа:
            От два дни имам един проблем.Колата не пали веднага след като завъртя ключа,а трябва да задържа ключа за 5-6 сек. докато запали.Иначе няма проблем колата си върви идеално,никъкви лампи не ми светят,но това ме дразни пък и ще ми замине по-бързо стартера.Мислех си дали проблема не е в температурния датчик,но това го прави и при студен и при топъл двигател.Някъкви идеи от какво може да е???
            И при мен е така Аз измерих температурния датчик на термостата, и беше в норма, но не знам още колко темп. датчици има, трябва да се поразтърся из книгите
            Значи имаш още дин температурен на всмукателния колектор ,с кафява букса е.Замери си още и RPM датчика ,който е за оборотите на коляновия вал,буксата му е някъде от дясната страна горе до ботуша.При повече време си замери и TPS-а и клапана за празния ход.То май други не останаха
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              Re: Трудно пали

              Отиди на сериозна диагностика. Няма смисъл да гадаем така. Възможно е проблема да бъде в датчика на Хол (на коляновия вал) или във фазовия датчик (кофти). И да им мериш съпротивлението, няма да ти помогне особено. Свещите на какво дередже са?

              Коментар


                #8
                Re: Трудно пали

                tomny написа:
                Отиди на сериозна диагностика. Няма смисъл да гадаем така. Възможно е проблема да бъде в датчика на Хол (на коляновия вал) или във фазовия датчик (кофти). И да им мериш съпротивлението, няма да ти помогне особено. Свещите на какво дередже са?
                Колега датчика на коляновия вал така наречения RPM датчик не е ,на Хол ,а си е магнитен датчик.Датчиците на Хол са с три проводника.Иначе си прав ,нека колегата да си провери и свещите и кабелите.Възможно е от неправилно подбрани свещи да го прави.
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар

                Working...
                X