Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум от сервото на Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шум от сервото на Брава 1.6

    Днес ходих на профилактичен преглед на ходовата част. Откриха ми напукан спирачен маркуч на предното дясно колело и реших да ги подменя и двата броя. Дотук добре обаче по пътя на обратно забелязах, че волана ми се върти по-трудно, а спирачките потъват повече. Когато съм на място и не движа кормилото чувам как сервото ми издава шум, който преди го бях чувал само, когато завия докрай. А ако реча да завъртя волана на място започва да вибрира както никога досега. Нещо не разбирам какво може да се е случило. Дори да са ми затегнали нещо, така че въртенето да е по-трудно не разбирам защо и при покой сервото така се мъчи. Утре пак съм на сервиз, но ми се ще да съм малко по-подготвен защото могат да ми кажат, че нищо му няма. Така че ще съм ви благодарен да споделите вашите предположения за причината на проблема. Ще ви информирам за версията на майсторите и евентуално как се е решил случая.

    #2
    Тея гледали ли са къде наливат спирачната течност?
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Абе и аз това си помислих. Ама все пак става въпрос за Вантотрейд и не вярвам да са чак такива...

      Коментар


        #4
        Re: Шум от сервото на Брава 1.6

        quatro написа:
        Днес ходих на профилактичен преглед на ходовата част.забелязах, че волана ми се върти по-трудно, а спирачките потъват повече. сервото ми издава шум, който преди го бях чувал само, когато завия докрай. Нещо не разбирам какво може да се е случило.
        Е.ем ти профилактичния преглед..и то във Вантотрейд, дето ти режат главата до кръста? Отиди пак във същия сервиз - би трябвало да ти върнат колата във същото състояние в което си е била преди техния преглед и то БЕЗ да ти взимат пари, като им обясниш кво е станало след тяхната намеса! Значи, човек решава да си закара колата ей така, за профилактика, във възможно най-специализирания и скъп сервиз, като нищо й няма и те му я връщат прецакана! Това е присъщо на някое забутано гаражче със квартални/селски мърлячи-измамници, отколкото на фирмен сервиз със обучен персонал! Не стига, че са ти одрали кожата сигурно, ами...кво да се подготвяш, подготви се да им вдигнеш скандал!
        1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

        Коментар


          #5
          Естествено нищо не усетиха и нищо не чуха при прегледа. Смениха ми хидравличната течност (макар че не мога да съм сигурен щото цвета е същия и нямам никаква тубичка оставена в багажника) и ми направиха реглаж. Но подобрение никакво. Накрая дори ми казаха изнервено да си търся по-компетентен сервиз. Защото според тях волана си бил добре. Врътнат малко на място и веднага са готови със заключението. Това че аз карам колата и мога да усетя най-добре промените за тях няма никакво значение. Предполагам, че само когато тотално спре да работи хидравликата ще кажат, че е зле. Така че остава моята дума срещу тяхната. Разбирам, че сама по себе си смяната на спирачните маркучета не може да повлияе на твърдостта на волана. Но е факт, че като излезнах от сервиза волана беше твърд. Никога не съм се фиксирвал върху хидравликата. И никога преди това не съм констатирал повреди след ремонтите. Но факта си е факт. От днес си имам по-твърд волан благодарение на Вантотрейд. Или ако перефразирам една реклама "Какво пък, твърдите волани са на мода"Иска ми се да кажа, че никога повече няма да стъпя там, но по-сигурно е че ще потърся сериозно за други сервизи.

          Коментар


            #6
            В интерес на истината вече не го усещам проблема. Може би след смяната на хидравдличната течност и малко каране нещата са се оправили от само себе си.

            Коментар

            Working...
            X