какво ли не съм направил.... смених радиатора , смених скобите на водните съединения - сълзи ли сълзи...много ме дразни!!! дайте акъл как да го оправя!!! само моля без съвети от сорта - смени и маркучите... щото ме разсипа тази кола в последно време - гарнитура на глава, водна помпа, воден радиатор, термостат..... радиатора го смених щото течеше
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
не ми уплътняват маркучите на входа и изхода на радиатора...
Collapse
X
-
u_bo
един приятел монтьор ми каза да намажа тръбата (или термостата и, или входа на радиатора) където влиза маркуча със грес,така ем влиза по лесно, хем като загрее "се изпича" и не тече.по мой опит върши работа
-
според мен ще трябва ново пунто аз имах същия проблем- подсушаване на щуцера на радиатора, навиване на изолирбанд/шведска лента де/ и стягане. няма проблеми/очевидно са ти доста по-широки маркучите от щуцерите на новия радиатор и няма как скожба да го стегне дотолкова, така че ни смазки ни дявол- само лента- има и силиконова лента за такива неща и калчища има, но с шведска става бетон/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
мерси за съветите... явно всички варианти са свързани с източване на антифриза... ама в туй горещо време няма да стане.... тука / в Несебър / е ад!!! и духа един тропически горещ вятър.... днес даже не излязох в обедна почивка... какво ли правят шведките на плажа, има ли кой да ги обръща...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Невъзможност за уплътнение на маркучите е признак за издухана гарнитура на глава. Разбира се, надявам се при теб да не е това, но го имай наум. Освен ако не си с климатроник, начина за проверка е лесен - дай темп. на МАХ на парното и го включи на МАХ обороти. Ако при форсиране (~3000rpm) чувствително се затопля входящия въздух - имаш проблем!
Коментар
-
u_bo
Rokambol написа:...начина за проверка е лесен - дай темп. на МАХ на парното и го включи на МАХ обороти. Ако при форсиране (~3000rpm) чувствително се затопля входящия въздух - имаш проблем!
Коментар
-
тц, не е гарнитура на глава, щото я смених преди месец... и преди това и след това пак си таи мамка му и маркуч... и при студен двигател и като не съм я карал пущината....ще пробвам номера с изолирбанда, ама като захладнее....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
u_bo написа:стана ми интересно , ще обясниш ли по-подробно защо така се познава?
Коментар
-
u_bo
Rokambol написа:u_bo написа:стана ми интересно , ще обясниш ли по-подробно защо така се познава?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар