Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не ми уплътняват маркучите на входа и изхода на радиатора...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    не ми уплътняват маркучите на входа и изхода на радиатора...

    какво ли не съм направил.... смених радиатора , смених скобите на водните съединения - сълзи ли сълзи...много ме дразни!!! дайте акъл как да го оправя!!! само моля без съвети от сорта - смени и маркучите... щото ме разсипа тази кола в последно време - гарнитура на глава, водна помпа, воден радиатор, термостат..... радиатора го смених щото течеше
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    #2
    един приятел монтьор ми каза да намажа тръбата (или термостата и, или входа на радиатора) където влиза маркуча със грес,така ем влиза по лесно, хем като загрее "се изпича" и не тече.по мой опит върши работа

    Коментар


      #3
      Графитна смазка май се води
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        според мен ще трябва ново пунто аз имах същия проблем- подсушаване на щуцера на радиатора, навиване на изолирбанд/шведска лента де/ и стягане. няма проблеми/очевидно са ти доста по-широки маркучите от щуцерите на новия радиатор и няма как скожба да го стегне дотолкова, така че ни смазки ни дявол- само лента- има и силиконова лента за такива неща и калчища има, но с шведска става бетон/
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          мерси за съветите... явно всички варианти са свързани с източване на антифриза... ама в туй горещо време няма да стане.... тука / в Несебър / е ад!!! и духа един тропически горещ вятър.... днес даже не излязох в обедна почивка... какво ли правят шведките на плажа, има ли кой да ги обръща...
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #6
            Невъзможност за уплътнение на маркучите е признак за издухана гарнитура на глава. Разбира се, надявам се при теб да не е това, но го имай наум. Освен ако не си с климатроник, начина за проверка е лесен - дай темп. на МАХ на парното и го включи на МАХ обороти. Ако при форсиране (~3000rpm) чувствително се затопля входящия въздух - имаш проблем!
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Rokambol написа:
              ...начина за проверка е лесен - дай темп. на МАХ на парното и го включи на МАХ обороти. Ако при форсиране (~3000rpm) чувствително се затопля входящия въздух - имаш проблем!
              стана ми интересно , ще обясниш ли по-подробно защо така се познава?

              Коментар


                #8
                тц, не е гарнитура на глава, щото я смених преди месец... и преди това и след това пак си таи мамка му и маркуч... и при студен двигател и като не съм я карал пущината....ще пробвам номера с изолирбанда, ама като захладнее....
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #9
                  u_bo написа:
                  стана ми интересно , ще обясниш ли по-подробно защо така се познава?
                  Имам някаква идея защо се получава така, но ще си замълча да не се изложа. Честно казано, имам такива впечатления от практика с няколко коли, различни марки. Поведението на парното е такова, а резултата - гарнитура.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Rokambol написа:
                    u_bo написа:
                    стана ми интересно , ще обясниш ли по-подробно защо така се познава?
                    Имам някаква идея защо се получава така, но ще си замълча да не се изложа. Честно казано, имам такива впечатления от практика с няколко коли, различни марки. Поведението на парното е такова, а резултата - гарнитура.
                    питам защото моите впечатления от Московец са различни,ако гарнитурата е отишла - резултата е че няма парно- защото надува и не върти антифриза добре...

                    Коментар


                      #11
                      u_bo написа:
                      питам защото моите впечатления от Московец са различни,ако гарнитурата е отишла - резултата е че няма парно- защото надува и не върти антифриза добре...
                      Именно. Когато се вдигнат оборотите, топлата вода "заобикаля" въздушната тапа и парното тръгва.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар

                      Working...
                      X