Щеката завършва с тоя детайл. Метода на измерване на нивото на маслото е конвенционален. Изваждаш щеката и следиш омазняването между минимум и максимум (снимките на колегата по-горе). При ниво по-ниско от минимума прекъсва веригата във въпросния детайл и лампата на таблото за ниско ниво на маслото светва. Принципа е същият, както при датчика за ниско ниво на маслото в спирачната система.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешна консултациика за чуждо тяло в картера!!!
Collapse
X
-
поне до колкото виждам контактите така във това състояние са залепени и не ми е ясно как работи това чудо, на принципа на термо пластините в смисъл когато има масло и се нагреят да отлепят и да не свети лампата или по друг начин. нямам мултицет в нас и не мога ди си проверя сам твърдението но според мен поне това е единия от вариантите на работа.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:поне до колкото виждам контактите така във това състояние са залепени и не ми е ясно как работи това чудо, на принципа на термо пластините в смисъл когато има масло и се нагреят да отлепят и да не свети лампата или по друг начин. нямам мултицет в нас и не мога ди си проверя сам твърдението но според мен поне това е единия от вариантите на работа.
Коментар
-
***по радио път ли има връзка щом е на щеката доя датчик - как предава сигнала до колата? само докато е (вкарана) допряна до двигателя ли работи?lov написа:В някои модели автомобили е предвидена и блокировка на запалването при такава ситуация.
Коментар
-
Едва ли този датчик стои на щеката.На моята Темпра щеката е най-обикновенна пръчка с белези за min и max.Най-вероятно това е датчика,който дава сигнал за ниско ниво на маслото на чека.Там има една лампа,която при стръмно изкачване отвреме навреме светва.Така,че не я слагайте на щеката,едва ли и е там мястото.Ewing,провери си дали ти светят всички лампи по чека,най-вероятно тази нямя да работи.Ако не знаеш как,натисни едновременно бутоните за нулиране на дневния километраж и за яркост на таблото/мисля,че това бяха/.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
ами не го знаех това за проверката и ще го пробвам веднага щом се прибера . а за това дали е на щеката не мога да кажа но след няколко дневно оглеждане на детайла под лупа си личи ясно че в единият краи е отчупян от някъде е това "някъде" е горе долу с дебелината на щека за маслото. (личи по диаметъра на следата от отчупване).niko_ymn:не става по радио път в някои от постовете по горе бях писал че има следи от това къде е имало запоен кабел но е откъснато и наъ вероятно кабелите са вътре в пръчката или там където се е държал тоз датчик.а по въпроса коя кола го има мисля чве по новите коли го имат. за BMW 99 година съм сигурен, защото един приятел имаше много ядове с това, не му бяха нулирали като гората когато си сменял маслото и му гаснеше колата но се орави деФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
niko_ymn написа:***по радио път ли има връзка щом е на щеката доя датчик - как предава сигнала до колата? само докато е (вкарана) допряна до двигателя ли работи?lov написа:В някои модели автомобили е предвидена и блокировка на запалването при такава ситуация.
Коментар
-
lov написа:И понеже на теб май ти се иска да се заяждаш а не да чуеш един компетентен отговор.Помисли си върху поведението и поста.Аз не съм от тия които лесно се засягам ще го пропусна това и все пак ще ти отговоря.На другия край на щеката си има конектор и кабелчетета си минават вътре през щеката.А принципа на работа на самия датчик съм го обяснил така че и децата да го раберат.lov написа:На другия край на щеката си има конектор и кабелчетета си минават вътре през щеката.
Коментар
-
lu40 написа:Едва ли този датчик стои на щеката.На моята Темпра щеката е най-обикновенна пръчка с белези за min и max.Най-вероятно това е датчика,който дава сигнал за ниско ниво на маслото на чека.Там има една лампа,която при стръмно изкачване отвреме навреме светва.Така,че не я слагайте на щеката,едва ли и е там мястото.Ewing,провери си дали ти светят всички лампи по чека,най-вероятно тази нямя да работи.Ако не знаеш как,натисни едновременно бутоните за нулиране на дневния километраж и за яркост на таблото/мисля,че това бяха/.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:когато натисна едновременно бутона за зануляване и този за осветлението и на скоростомера ми показва "01" и нямам на идея какво значи това. ако някои може да мпомогне ще съм балгодарен ... и от това как и колко мига въпросната лампа може да се определи каква грешка дажа ЕКУ-то)БЛАГОДАРЯ още веднъж
Коментар
-
Дигиталния километраж се превърта на 200 000 км.Това 01 показва,че километража е превъртан 1 път.Грешката е моя,но отдавна не съм ги натискал тия бутони .Сега като се замисля,чрез този тест се изпробат само лампите дали са наред,той не дава информация за датчиците.Най-добре огледай тръбата за щеката,може ли този датчик да мине през нея,това ще те ориенрира.Успех и да пишеш какво си установилFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
минава и още как значи датчика е някъде към 5-6 мм дебел, бах писал някъде по горе размерите му, а на отвора който е в блока на двигалеля е някъде 8мм (не намерих шублер за да премеря точно, но е някъде там ако не и повече) а тръбата в която продулжава този отвор от блока и стига в картера е една медна и е доста по-дебела, поне 2 пъти. мисля че без проблем ще мине даже и със по-дебела от стандартните щеки за да може и кабелите да са в нея. сега остава да видя къде трябва да е кабелът който се занимава с този датчик защото на таблото всички лампи са ОК но би трябвало тази да свети. та ще търся сега. а и кат разбрах, че и другите лампи ми работят се оказа че не ми мери дали имам достатъчно вода в резервоара за чистачките и за охладителната течност (демек останлите 2 лапми от CHECK-a) случвало ми се е поне няколко пъти да ми свъшва водата в чистачките но индикация няма което значи, че някуде е окислило контактие или просто самиа нивомер не работи но това са бели кахъри Мерси мнгоои за инфото за това "01" явно ми е пренавиван километража аз я купих на 137000км а сега е на 148 000 значи релано трябва да е на 348 нправо значи няма за какво да се учудвам че прави разни номерца колата а за проверката на датчиците и грешките не сам искал чрез CHECK-a да става ами питах просто дали има начин сам да си ги проверявам било то и по друг начин за да не се налага да давам по 36 лева всеки път когато искам да проверя дали има някякви грешки.БЛАГОДАРЯ ОЩЕ ВЕДНЪЖ НА ВСИЧКИ. адски отзивчиви сте и обеснявате със уникално търпение. БЛАГОДАРЯ П.С.надявам се само за напред ако задам пак някой тъп въпрос да не се сърдите много и да сте пак така акуратни в отговоирите и в съветитеФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар