Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Италианските коли?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kiro_of_the_day написа:
    И са говорели на немски само с конете си...
    ...и с ОПЕЛИТЕ си!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #17
      В италианските коли най-много се развалят немските чарколяци и най-вече марката BOSCH! Датчици, моторчета за празен ход, бобини и т.н... Питай патило
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        Не знам какъв отговор си очаквал от форум на Фиат за автомобил Фиат, но в общи линии ще го получиш същия, ако зададеш въпроса във форум, например на Опел за покупка на Опел. Всички автомобили са добри докато са нови, а след това ако има кой да се грижи за тях. На каруцар и Ролс Ройс да му дадеш, пак ще го строши. Късмет с покупката. Все пак, най-малкото Италианския дизайн е номер едно в света.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          Rokambol написа:
          Все пак, най-малкото Италианския дизайн е номер едно в света.
          Това е най-безспорната истина, призната навсякъде! Всички търсят италиански дизайнери или копират идеи от тях! Много важно е, колата която ще си вземеш, да ти радва окото всеки път когато я поглеждаш и се качваш в нея Да не говорим, че в настоящето, близкото и далееечното минало, италианските коли са просто легендарни - документирани примери има, колкото искаш . Италианските коли rules
          1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

          Коментар


            #20
            Пуснах тази тема,за да убедя баща ми,че той като чу на оня мнението за италианските коли и не иска да взима такава.Ама май ще се навие.ДА знаете някъде да се продават по-евтини и запазени коли.Специално за Fiat Scudo.И още един път.Колко е голям багажника на Multipla-та? Благодаря за мненията.

            Коментар


              #21
              Сутринта ходих до Дупница, но интересно, никъде не видях Скудо?? Не съм обикалял навсякъде. Май трябва да си поръчваш точно такава. Един познат търговец ми каза, че били доста скъпички моделите след 2000г. и работят по поръчка. Иначе е пълно с френски "баничарки" на добри цени.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #22
                как е в дупница има ли тънкани
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #23
                  Един човек в Плевен продава такова.Двигател: 1900 куб.см., ДизелПробег: 160 000 км.Регистрация: [EH] ПлевенПроизводство: Май 1997г.Цвят: БялБрой места: 9Особености: Airbag, Дизел, Пътнически, Климатик, Нов внос, Серво управление, Центр. заключване, Ел. СтъклаНа добра цена-7200лвА едно ново от Италия е 18,800 евро

                  Коментар


                    #24
                    pakumba написа:
                    как е в дупница има ли тънкани
                    Да В събота отнесох една :D Пунто 1.9 JTD HLX, 2002г., всички екстри + навигация (ама незнам за чий ми е като няма карти за БГ) По темата ... Немските коли са много хубави първите 3-4г. Това важи и за италянски, френски и т.н. Мине ли гаранцията се започват мъките Последните модели на Опел са страхотни - италянски мотор, ходова част, дизайн и т.н. От момента на обединението на ФИАТ с GM, орлите дръпнаха, но не благодарение на немския език
                    http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                    Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                    FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                    FIAT Punto 99' 1.7 TD

                    Коментар


                      #25
                      Dodo 155 написа:
                      pakumba написа:
                      как е в дупница има ли тънкани
                      Да В събота отнесох една :D Пунто 1.9 JTD HLX, 2002г., всички екстри + навигация (ама незнам за чий ми е като няма карти за БГ) По темата ... Немските коли са много хубави първите 3-4г. Това важи и за италянски, френски и т.н. Мине ли гаранцията се започват мъките Последните модели на Опел са страхотни - италянски мотор, ходова част, дизайн и т.н. От момента на обединението на ФИАТ с GM, орлите дръпнаха, но не благодарение на немския език
                      Е чак пък обединение... просто взаимно двете фирми притежават акции от другата (Фиат притежава 5% от акциите на ГМ, а ГМ - 10% от акциите на ФИАТ). Не може да се говори за обединение.Друг е въпроса, че ГМ започнаха да се ориентират към двигателите на Фиат и използват някои от агрегатите в новите си модели на Опел. А относно легендарния италиански дизайн и швабските прасета - само да напомня, че и Голф е излязъл от дизайнерското студио на Джуджаро

                      Коментар


                        #26
                        Но сигурно когато е дизайнерствал Голф-а, Джуджаро се е стряскал насън, защото е сънувал кошмари. Или погрешка под името Голф е пуснал тайни разработки на Ноев ковчег.
                        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                        Коментар


                          #27
                          Да използвам темата на колегата. Аз също съм се загледал за Скудо товарен - макар и от преди 2000г. Има ли някой с такава кола да сподели впечатления.

                          Коментар


                            #28
                            Да отговоря и аз.Имал съм шест италиански автомобила и на нито един "не съм почвал с ремонтите". Всичките са били на минимум 8 години.Гледал съм какво купувам и съм разчитал малко и на късмет, който досега не ми е изневерявал.Ремонти съм правил и правя, но всички те са в рамките на нормалното използване.Ходова част, пластмасови неща, които стареят, чупят се, такива работи.Имал съм и немски и японски автомобили, не виждам особена разлика в ритмичността на ремонтите.Има части за немски автомобили, които са по евтини от същите за италианския автомобил, но при точно толкова е и обратната ситуация.В интерес на истината, имаше някъде такава сигнатура, най скъпите неща в италианските ми автомобили, които съм сменял са били немските електронни компоненти.Да не кажа, че са и най-чупливите. Ще бъде пресилено ако го напиша, но най-големи нерви съм имал с немската част от електрониката.
                            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                            www.cyxap.com

                            Коментар


                              #29
                              Точно Скудо не е съвсем италиански ФИАТ, защото е джойнт венчър с ПСА Пежо Ситроен и е едно и също с Peugeot Expert и Citroen Jumpy.Сглобяват се във Франция и трите марки, в заводите на ПСА.Италианска му е само емблемата

                              Коментар

                              Working...
                              X