Както казва pugsy, тая система започва от 1-ви цилиндър (от първата тръба на изпускателния колектор)една тръбичка която връща газовете в смукателния колектор за доизгаряне!Ситемата може ад се изолира, имам познат с бивше Типо 2.0 16в и трябва да го питам!До колкото сис спомням след като се махне тая система се запушват некви дупки между валовете някакви маркучета...не съм сигурен дали беше точно така но ще питам!Ако тая система не работи оказва влиаюяние на вървежа на колата на нейната динамика!Номер 1 не е МАР-а той ако не се лъжа е под черната кутия която се вижда на 1-вата снимка!Тая система се скапва и понякога се запушва отвора от клапана към инжекцията!дупката е много малка 1-2 мм!Ако те съмнява тая система извади маркучетата и дърпай въздух,поссле си сложи езика на отворана маркуча, ако не се държи за езикати значи клапани са с скапани мембрани моя така го хванах и го смених с този на един прияттел от въпросното 16в Типо!Според него колата върви повече !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.8i GT-кое какво е ?
Collapse
X
-
Откачаш маркуча който свързва 1 и 2 от снимката!Вадиш единия краи и дърпаш въздух,лепваш отвора на езика си и ако е здрав няма откачане от езика тиПосле вадиш другия край за да провериш другия клапан!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
на диагностика не може да се хване,аз до сега си играх с тая работазначи на клапана 2 му трябва вакум за да отвори,а за да отвори,клапана 1 трябва да работи правилно,при мен 1 не работеше до него идваше вакум,но от другата страна на клапана не дърпаше,намерих такъв клапан,колата в момента се изфорсирва както трябва,преди това имаше бая колебаене на около 1100обр"А" идва от двигателяпри мен от "B" не дърпашеа другото е,че при мен от "D" до "Е" маркуча беше скъсан"Е" пак седи на клапана 2другото е,че може на клапана 2 болчето отгоре да е отвито,забелязах,чр колкото повече се отвива толко по малко държи вакума
Коментар
-
Нямам идея на диагностика дали ще покаже,провери си и датчика на инжекциона един кафяф, хванат на всмукателния колектор май на снимката е номер 7!Аз него все се каня да го меря ама първо тряба да го махна защото му е счупена щипката и нямам идея как да го извадя!КОгато имах проблем с паленето на мойто Типо,той единствен остана непроверен и незнам дори стойностите му!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
такаазначи се оказа, че и при мен от D до Е маркуча се оказа сцепен ама отзад и при пръв поглед не се виждасмених го, проверих "1"(вакуумен модулатор-Denso) и се оказа в изправност и сега не е същата кола вече усещам 105-те кончетапрепоръчвам специално този маркуч да се огледа(е и другите елементи) защото тои най-често се къса а когато EGR-системата не работи като прочетох тук-там двигателя няма ряз, тресе, глъхне - все неприятни нещаFiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.
Коментар
-
borkoi написа:такаазначи се оказа, че и при мен от D до Е маркуча се оказа сцепен ама отзад и при пръв поглед не се виждасмених го, проверих "1"(вакуумен модулатор-Denso) и се оказа в изправност и сега не е същата кола вече усещам 105-те кончетапрепоръчвам специално този маркуч да се огледа(е и другите елементи) защото тои най-често се къса а когато EGR-системата не работи като прочетох тук-там двигателя няма ряз, тресе, глъхне - все неприятни нещаVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар