Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.8i GT-кое какво е ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.8i GT-кое какво е ?

    Здравейте колеги, тъй като в сервизното ръководство което имам тиа неща не са описанисе надявам на вашата помощ кое какво от заградените и означени с номера неща по двигателяа и искам да го пипна това прословуто моторче за празния ход, защото като изключа от скорост и почти гасне за момент и после оборотите се стабилизират на 850ето снимките
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

    #2
    4 букса за абс6 стъпков мотор5 тпс ми прилича7въздушен датчик2 играе нещо с изгорелите газова -ама какво

    Коментар


      #3
      някой преди от форума ми спореше,че няма типо с 2 двойни бобини,ама не мога да се сетя кой

      Коментар


        #4
        Като му видях мотора и аз се учудих....ама не сум спорил аз :P 1,2,3 мисля че е EGR системата ама това 3 не е като при мен а е едно кръгло!За другите съм съгласен с pugsy ама дали това е наистина буксата за ABS-са!?п.с. Много различни неща спрямо моя мотор Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          какво е EGR система, а 3 го открих какво е- клапан от противогаза под десния калник за бензиновите пари от резервоара а и ABS ми не работи а от 4 имам и от двете страниявно 5 и 6 ще се разглобяват
          Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

          Коментар


            #6
            ми нали си с 2 колела отпред :P

            Коментар


              #7
              ABS-са да не е само на предните колелета
              Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

              Коментар


                #8
                легни отзад и виж дали имаш датчици и ще разбереш

                Коментар


                  #9
                  EGR-a е система коятовкарва изгорели газове в свежия въздух на двигателям като целта е да се контролира температурата на горене в цилиндрите и по този начин да се намали образуването на азотни оксиди. Понеже през тази система минават изгорели газове тя доста често се задръства и ако клапана не затваря колата не върви добре, тресе, няма мощност. Не мисля, че е добре просто да го запушиш, защото настройките на колата са направени за работа с него, но определено е по-добре да го няма от колкото да караш с неработещ (отворен).
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    тая егр система с кеф да я махне човек,днес ще я ликвидирам,че като гледам Т на въздуха колко държи се плаша

                    Коментар


                      #11
                      а как да рабера дали EGR- системата работи щото това притрисане като тръгвам не е еднакво винаги и някой път го няма , като я изгася пак притриса но не винаги и май не е съединител ?а как може да се изолира егр-а или не може ?
                      Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                      Коментар


                        #12
                        EGR и картерна вентилация едно и също нещо ли са?Питам понеже картерната вентилация не е там, а тръгва отпред от мястото където е масления филтър горе долу и отива при дросела - дебел гумен маркуч, дебелостенен. Тия 1-2 и 3 на схемата нещо не ми се връзват с това?

                        Коментар


                          #13
                          Това 1 ми прилича на MAP сензора.
                          In Tipo Veritas

                          Фиат Типо 1.6 DOHC
                          Фиат Стило 1.6

                          Коментар


                            #14
                            не е мап 1,мапа е правоъгълен тука

                            Коментар


                              #15
                              maiden написа:
                              EGR и картерна вентилация едно и също нещо ли са?Питам понеже картерната вентилация не е там, а тръгва отпред от мястото където е масления филтър горе долу и отива при дросела - дебел гумен маркуч, дебелостенен. Тия 1-2 и 3 на схемата нещо не ми се връзват с това?
                              не са 1 и същоегр-то е една тръба от самата генерация (на повечето места е на 1-ви цилиндър),минава през клапана и влиза в смукателния колектор (май)

                              Коментар

                              Working...
                              X